Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kidDieX
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    snelle nokkenassen

    Het wordt een hele boterham, een moeilijke ook denk ik, maar hier komt-ie: Nu ik goed en wel bezig ben met het CeeBeetje (CB250RS) ben ik op zoek naar een andere, snelle nokkenas, zodat-ie meer past bij de rest van de aanpassingen (vnl. open filter, angepaste carb, geflowde kop, big bore met...
  2. K

    motorblokje opfrissen: lakken-stralen (preparatie)

    Dit weekend een polijstsetje gescoord in Utrecht, en het werkt wel toppie kan ik zeggen :P (jaja, ongeduld, plaatjes volgen nog). Nu past natuurlijk de rest van het blok niet meer bij de *bling bling* van de dekseltjes. Wat ik me nu afvroeg was hoe je het best carter / cilinder/cilinderkop...
  3. K

    voor de bolliefhebbers

    http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=44345&item=7917793446&rd=1
  4. K

    toerenteller-verhoudingen

    Ik ben toevallig op een hele mooie toerenteller gestoten voor weinig, maar ik moet nu wel weten of de omzetting klopt: de teller heeft een verhouding 1:4. Ik vind nergens info hierover voor mijn brik (Honda CB250RS, monocilinder). Weet er toevallig iemand of de Hondie's stelselmatig dezelfde...
  5. K

    clip-ons monteren - waar op letten?

    Nu had ik graag clip-ons gemonteerd in plaats van een gewoon stuurtje. Het stuur er afhalen is geen probleem gebleken, de clip-ons er op zetten is wat anders. Hoe ga ik best te werk? Waar let ik op? Ergens heb ik zo nog iets van 'ja maar je hebt dan eigenlijk gewoon je vorkbeentjes beet'. Het...
Terug
Bovenaan Onderaan