Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hotrodbug
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    Gezocht: Spaakwielen van een Suzuki GS 450

    Zoals het bericht zegt ben ik op zoek naar de spaakwielen van dit model. Wie heeft er liggen of de binnenste hub van deze wielen. Liefst de volledige wielen. Alvast bedankt voor reacties. Groeten Walter
  2. H

    Waar kan ik zulke typeplaatjes krijgen? Ze moeten blanco zij

    Hallo,ik zoek dus naar zo een typeplaatje en als het mogelijk is specifiek voor een GS450L van Suzuki. Heb al op het internet gekeken maar misschien kent hier iemand wel iemand die deze zou hebben? Ze moeten wel blanco zijn. Alvast bedankt! Groetjes Walter
  3. H

    Waar kan ik zulke typeplaatjes krijgen? Blanco te verstaan

    Hallo,ik zoek dus naar zo een typeplaatje en als het mogelijk is specifiek voor een GS450L van Suzuki. Heb al op het internet gekeken maar misschien kent hier iemand wel iemand die deze zou hebben? Ze moeten wel blanco zijn. Alvast bedankt! Groetjes Walter Ik heb een foto van zo een plaatje...
  4. H

    Gezocht!! Wielen 18' van Suzuki GS450 E of S

    Ik ben dus op zoek naar wielen van dit model. Moeten er nog wel goed uitzien. Alvast bedankt voor reacties. Mvg Walter
  5. H

    Tankdop voor Suzuki GS450E met sleutels gezocht

    Zoals in de titel al staat ben ik op zoek naar een goede tankdop zoals op de foto maar dan met sleutels. Wie heeft er eentje liggen. Alvast bedankt. Heb al is rondgekeken op het net maar misschien zijn er hier op het forum dat er eentje hebben. Groetjes Walter
  6. H

    Tankdop voor Suzuki GS450E met sleutels gezocht

    Zoals in de titel al staat ben ik op zoek naar een goede tankdop zoals op de foto maar dan met sleutels. Wie heeft er eentje liggen. Alvast bedankt. Heb al is rondgekeken op het net maar misschien zijn er hier op het forum dat er eentje hebben. Groetjes Walter
  7. H

    Voorvork bout borgen met loctite 243?

    Hallo, vraagje? Moet ik de bout die de binnenpoot met de onderpoot verbind borgen? En zoja, is dit dan met loctite 243? Alvast bedankt voor een antwoord? Op de afbeelding de bout links onder bedoel Ik. Gr Walter
  8. H

    Suzuki GS 450L voorvork hetzelfde als GS450E voorvork

    Ik zal me even verduidelijken.Ik heb dus een voorvork van een Gs450L die we uit elkaar hebben om daarna terug op te bouwen.Nu heb ik nieuwe veren besteld van een GS450E maar de diameter is smaller van de veer? Maakt dit uit of kan dit geen kwaad? Ik zou denken dat de diameter van de vork toch...
  9. H

    Suzuki GS 450 1986 Probleem met nokkenas kettingspanner?

    Ik heb een probleempje met mijn motorfiets. Soms als ik start heb ik dit probleem. Heb een link naar een filmpje op you tube dat ik heb geplaatst. Ik weet dat het de nokkenas ketting spanner is maar hoe het komt en hoe het op te lossen is weet ik niet? Kan iemand mij wat helpen en/of het...
  10. H

    richtingaanwijzers steunen inkorten?? Suzuki gs 450 1986

    Hallo iedereen! Ik zou graag mijn richtingaanwijzers willen inkorten, eigenlijk de steunen weg laten zodat het enkel de lampen zijn! Nu ben ik al enige tijd bezig om een oplossing te zoeken maar ik krijg de steun wel van de motorfiets maar ik krijg ze niet los waar de steun in de lamp zit...
  11. H

    Welke maat heeft een standaard stuur van een GS 450?

    Ik zou graag andere handvaten steken op mijn GS 450 van 1986,maar ik weet echt niet welke maat mijn stuur heeft! De meeste sturen worden in inch uitgedrukt! Maar ik zou echt niet weten welke maat het dan heeft! Mijn stuur heeft een diameter van ong. 2cm maar hoe is dit in inch! Heb al is op een...
  12. H

    Na onderhoudsbeurt slepend geluid tijdens rijden?

    Hallo iedereen, Mijn motorfiets heeft gisteren een onderhoudsbeurt gehad! Met de terugrit naar huis hoorde ik een slepend geluid!(ik kan ook niet goed zeggen vanwaar het komt). Maar als de motor gewoon draait is het niet,wel als hij beweegd. Als ik de motor gewoon vooruit duw is het ook...
  13. H

    Ander stuur monteren Suzuki GS 450

    Hallo iedereen,ik zou graag een ander stuurtje monteren op mijn GS 450 maar voor ik eraan begin wil ik zeker weten hoe ik alles kan losmaken? Kan ik alles losmaken zonder de kabels te moeten losmaken? En zo alles terug monteren op het andere stuur? Ik weet niet goed welke bouten ik mag losmaken...
  14. H

    Suzuki GS 450, luie motor??

    Hallo iedereen hier,heb juist een GS 450 gekocht van 1986. Lijkt goed onderhouden heeft ook nergens geen lekken,olie ziet er ook goed uit in de motor. Start goed en draait zacht. Testrit goed verlopen en na deze rit ook geen lekken te bespeuren enz. Nu zijn we op een baan geweest waar je hem is...
  15. H

    Motor slaagt af tjdens rit en niet meer te starten?

    Hallo, Op mijn zoektocht naar een motorfiets ben ik op gestoten op eenyl Yamaha XS 650 van 1980! Hij is omgebouwd naar een hardtail! Maar het probleem is dat de motor niet meer start? De eigenaar vertelde me dat hij aan het rijden was en plotseling de motor stilviel en hij hem ook niet meer...
Terug
Bovenaan Onderaan