Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: _P_
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. _P_

    Gezocht: Plastigauge

    Zie topictitel, ben op zoek naar wat plastigauge. Plastigauge.co.uk verkoopt ze geloof ik alleen per 100, weet iemand of ze ook gewoon in nederland te krijgen zijn?
  2. _P_

    Den Haag & Omgeving, deel IX

    Op speciaal verzoek: Den Haag en omgeving.. Nog maar 1000 posts te gaan en dit topic mag in gebruik genomen worden! Volgende keer toch wat meer caffeïne scoren voorda'k een topic open.. :z En op speciaal verzoek voor kwaakgrl22:
  3. _P_

    Te Koop: 296mm Remschijven (div. Honda's)

    Te Koop: 2 Remschijven, buitendiameter 296mm, binnendiameter 62mm, dikte 4.5mm Deze zaten op een Honda CBR600 F4, maar passen ook op andere Honda's. Vergelijk even de opgegeven afmetingen of stuur een mail bij twijfel. [vraag]prijs: 199 euro
  4. _P_

    suggestie

    http://members.lycos.co.uk/wipe_out/automysqlbackup/ :+
  5. _P_

    Den Haag en "Omgeving" VIII (op speciaal

    Den Haag Topic deel 8.. Déjà Vu Edition!! topictiteltelang
  6. _P_

    Tegen elk aannemelijk bod: Rossi p0serstickers!!

    Mogen weg tegen elk aannemelijk bod, aangezien die krullenbol er nix meer van bakt wil ik niet meer in't openbaar gezien worden met m'n fluoriserende "46" stickerset!
  7. _P_

    Koudontvetter: wat wel en wat niet?

    Als kersverse eigenaar van een spoelbak c.q. ontvetbak vroeg ik me af waar ik zoal rekening mee dien te houden alvorens ik de toorn van mijn 'black jack' over diverse onderdelen heet laat komen.. Zo ben ik er al achter gekomen dat latex handschoenen niet bestand zijn tegen de koudontvetter :X...
  8. _P_

    FOR SALE: Yamaha R1 2005 (4500km)

    In opdracht van een maat welke op onplezierige wijze werd geconfronteerd met een V.R.O.S. bied ik u aan: Yamaha R1 bouwjaar 2005 4500km Voor verdere info mag ik u allen verwijzen naar: vmstaal[at]home.nl
  9. _P_

    FOR SALE: Achterbrug Yamaha R1

    Te Koop: Een licht gekraste achterbrug (zie foto) van een Yamaha R1 bouwjaar 2005: Streetfighterbouwers, grijp je kans! Mag weg tegen elk aannemelijk bod, mail voor meer info even naar visserstaalservice[at]home.nl
  10. _P_

    Waarmee motorblok-ingewanden schoonmaken?

    Ben het blok van m'n NC30 aan't demonteren, nu vraag ik me af waarmee ik het beste alle interne componenten kan schoonmaken. In het blok is een bigend-lager stukgelopen, en het is duidelijk voelbaar dat de oliefilm welke aanwezig is een heel fijn soort 'metaalstof' bevat. Idealiter wil ik dus...
  11. _P_

    Het grote "Motordieven gesnapt" topic de

    Belgische en Nederlandse politie arresteren motordieven (aanvulling) Datum:       7-05-2006 Tijd bericht:       14:27 Plaats:       Echt Tekst:       Belgische en Nederlandse politie arresteren motordieven (aanvulling) Echt – De politie heeft zaterdagavond twee mannen van 24 en 28 jaar uit...
  12. _P_

    30 April CB-1 Toertocht door het Limburgse Heuvell

    Op 30 April is er een toertochtje door z-limburg, vertrekpunt is McDonalds Geleen, verzameltijdstip 12.00u. Voor ingewijden van het CB-1 Forum: Zie deze link! :W
  13. _P_

    Motor reviseren: Do's en Dont's

    Omdat ik min of meer van plan ben het blok van m'n NC30 te 'reviseren' (ik haal't compleet uit elkaar en wil weten welke onderdelen ik dien te vernieuwen), ben ik op zoek naar enkele gouden regels.. Als eerste haal ik nu successievelijk het hele blok uit elkaar, meet ieder onderdeel op met m'n...
  14. _P_

    Te Koop: Yamaha Thundercat voor weinig!!

    Staat in de weg en vangt teveel wind, t.e.a.b.!!
  15. _P_

    Tijdens proefrit naar de Mac ja of nee?

    Wie is er nog meer op het glorieuze idee gekomen om tijdens je proefrit richting Mac te sturen, om aldaar aangekomen onder het genot van de uitstekende cuisine je oordeel te vellen over de motorfiets? De ideale gelegenheid om te wisselen van motorfiets, of te wisselen van gedachten!!
  16. _P_

    Demper opnieuw vullen

    Ik ben dus op zoek naar een howto om m'n demper opnieuw te vullen :+ Hoeveel dempmateriaal dien ik te gebruiken? En kan ik't beter strak om de geperforeerde buis binden met metaaldraad? Of juist los?
  17. _P_

    Het grote Suzuki XF650 'Freewind' Topic (Deel 1)

    Vooruit! Wie heeft er allemaal een? En waarom besloot je er een te kopen? En wat vind je er van? Of waarom heb je'm weer weggedaan?
  18. _P_

    Zwaaitopic nr. 46878315

    bron: nl.motorfiets De geschiedenis van de motorgroet De oorsprong van de motorrijdersgroet ligt in het stenen tijdperk. Er waren toen maar heel weinig motorrijders. Er waren nauwelijks verharde wegen en de wielen waren van steen. Alleen echte bikkels verdroegen de ongemakken van het...
  19. _P_

    Mijn brikkige klassieker: Honda VFR400R NC30

    Zow.. een Eigen VFR-topic.. Eindelijk rust! ;) Lang verhaal, korte versie: Heb een NC30 aangeschaft in onderdelen, big-end was stuk en vorige eigenaar zag't niet zitten om'm te fixen. In dit topic probeer ik m'n vorderingen bij te houden. Omdat ik zo nu en dan vrij specifieke vragen heb...
  20. _P_

    uitlaatpoorten dremelen

    Naar aanleiding van dit topic: Inlaatpoorten polijsten... De vraag; is het zinvol bij een 4-takt om de uitlaatpoorten iets wijder te maken, bijvoorbeeld met een dremel. Zo ja, dient dit dan met chirurgische precisie te gebeuren of is de referentie naar een 'knaak' of 'daalder' voldoende?
  21. _P_

    Nu of nooit: CBR600 F3 PC31 Circuitfiets € 1995,

    Ik ga zometeen een middagje mergellandroute rijden, als ik vanavond thuiskom verwacht ik op z'n minst een overvolle mailbox.. Waarom? In verband met een 'upcoming project' heb ik stallingsruimte nodig, en om deze op een (voor beide partijen) lucratieve wijze te creëren bied ik het volgende aan...
  22. _P_

    For Sale: CBR600 Race-Onderdelen (Circuit+Straat)

    [blabla] Even peilen, is er interesse voor: *SC28 voorvork + kroonplaten 1 gegadigde *Carbon voorspatbord Fireblade *4-zuiger Nissin remklauwen + pomp *17" Voorvelg (2x)1 gegadigde *17" Achtervelg (2x) *PC31 motorblok (incl. carbs, cdi, etc.) *Akrapovic Uitlaatsysteem 1 gegadigde *Brandstoftank...
  23. _P_

    Poll: Vraagprijs vs. Verkoopprijs

    Nu het motor(verkoop)seizoen weer langzaam op gang komt voor sommigen onder ons, vroeg ik me af wat jullie ervaringen zijn met betrekking tot de vraagprijzen welke gevraagd worden voor diverse motorfietsen. Is het normaal voor de verkoper om bij voorbaat 20% bovenop de verkoopprijs die hij/zij...
  24. _P_

    TK: Polini 911 Replica (zonder kenteken)

    Wegens beïndiging hobby te koop, de laatste groeispurt heeft toch doorgezet en met m'n 1.35m ben ik deze bike ontgroeid: Polini 911 Replica, 40cc watergekoeld, voorzien van: - benzinefilter (zit er origineel niet op) - NGK Bougie - Compleet aluminium ATB-remhendels (Deore LX) - dubbele...
  25. _P_

    Alpinestars-Service.

    Nu voel ik me niet gauw geneigd om iemand een veer in zijn/haar reet te steken, maar deze keer mag het.. Augustus 2004 een stel motorlaarzen aangeschaft bij m'n lokale Motoport, toen het nieuwe type S-MX3. Na verloop van tijd begon het klittenband minder goed te hechten, resultaat: een laars...
Terug
Bovenaan Onderaan