Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Yzer90
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Yzer90

    Motorpak + laarzen Dainese dames

    Vrijwel nieuw motorpak Dainese. Kleur en maatvoering iets aangepast door professioneel bedrijf. Maat komt overeen met maat 36, goed voor een lichaamslengte á 1.65/1.70. Nieuwprijs 800,- Laarzen gebruikt maar geen enkele schade, weinig gebruikssporen. Maat 39. Nieuwprijs 200,- Passen en...
  2. Yzer90

    Damesjas Alpinestars Vika

    Te koop: Nette damesjas Alpinestars maat 44 (label). Maat valt ongeveer als maat 36. Een paar keer mee gereden, toch niet helemaal mijn stijl. Nieuwprijs 340,-
  3. Yzer90

    Circuitdag Spa 24-07

    Datum: maandag 24-7-2017 Organisatie: Bikersdays Groepen: Newcomer -> Fast -> Very Fast -> Racer. Ingeschreven in groep 1, kan nog gewisseld worden op de dag zelf. Ik heb er 219 euro voor betaald maar mag tegen een aannemelijk bod weg.
  4. Yzer90

    CCU met GPS in R1/R6?

    Hi allen, Is er iemand die een Communication Control Unit met GPS in zijn R1 (moet in een R6 2017 komen) heeft gebouwd? Wil hem graag aanschaffen voor de R6, maar nog nergens reviews/ervaringen vindbaar... Hoor het graag, thanks!
  5. Yzer90

    Te koop: vandaag en/of morgen Motorsportschool Zolder

    Iemand nog op zoek naar een plek om vandaag en/of morgen te rijden op Zolder? Inschrijving betaald, zelf aanwezig en akkoord van de organisatie om mijn plek weg te geven aan iemand anders. Roept u maar! Nul zes 29 11 98 02
  6. Yzer90

    Gezocht: clip-on Yamaha R6 (rj15) - rechts

    Gezocht: clip-on Yamaha R6 (rj15) - rechts Heeft er nog iemand wat liggen voor een mooi prijsje?
  7. Yzer90

    1-delig motorpak gezocht mt. 36

    Wie o wie? Op zoek naar een damespak, maat 36, nauwsluitend model. De Held Ayana vind ik mooi maar niet meer beschikbaar in mijn maat. Wie helpt mij verder? Budget tot ca. 700,-. :)
  8. Yzer90

    MSL 15 september Assen

    Wie o wie? Wie is er al eerder met MSL op Assen geweest, en wie is er dit keer bij? :)
  9. Yzer90

    Gezocht: remschakelset Rizoma R6

    Hallo allemaal! Ik ben op zoek naar onderstaande remschakelset voor een R6 uit 2010 voor een schappelijkere prijs dan de 569,- nieuw.... Wilde gooi, maar wie weet... Hoor het graag! :W
  10. Yzer90

    Voorkeur en advies helm circuit (Scorpion vs. Arai?)

    Hoi MF'ers! :W Nu mijn vertrouwde HJC toch echt aan vervanging toe is, ben ik op zoek naar een helm die vooral geschikt is voor gebruik op het circuit. De HJC zat na een klein jaar al erg los, zelfs na het vervangen van de wangkussens. Ik twijfel nu tussen de Scorpion EXO2000 en de Arai...
  11. Yzer90

    Ruilen: racezit or. zadel> racezit voor neopr. zit (R6/rj15)

    Hallo mf'ers! Ik heb een gloedjenieuw witglans gespoten zit waar je je originele zadel op kunt klikken. Maar: met m'n nieuwe veerafstelling is m'n motor te hoog, vanwaar ik ergens wat hoogte moet sparen. Iemand interesse tot eerlijke ruil van racezit?
  12. Yzer90

    Rugprotectie verschillende sporten

    Beste MF'ers, Ik vroeg me, na een carrière vol risicovolle sporten, af waarom de body-/rugprotectors zo verschillend zijn? Uiteraard is comfort een puntje, maar in alle gevallen wordt er gestreefd naar optimale bescherming van ruggenwervel en organen. Zie hier de bodyprotector voor de...
  13. Yzer90

    Racecursus ervaringen (TOMS)

    Wie, wat, hoe, tips? Binnenkort wil ik me inschrijven om komend seizoen voor 'het eggie' te mogen racen. Hoor graag jullie ervaringen. Organisatie, hoe verliep jouw dag, vond je het makkelijk/moeilijk, hoeveel ervaring had je voordat je begon qua tijd/lijnen/etc.? Barst vooral los! :W
  14. Yzer90

    Remschakelset Valtermoto R6 rj11 rj15

    Te koop wegens overcompleet: Valtermoto remschakelset voor een Yamaha R6 2006-2014. Foto's toevoegen lukt op de één of andere manier niet, dus even zo...
  15. Yzer90

    Paddockstands

    Aangeboden: z.g.a.n. paddockstand universeel (voor en achter). Deze paddockstand is voor vrijwel alle (sport-)motoren te gebruiken. Ik verkoop deze omdat ik bij aankoop van een nieuwe motor, andere kreeg. Het gaat om de MotoGP stand die te bekijken is op http://www...
  16. Yzer90

    Datona MotoGP paddockstand (voor en achter)

    Aangeboden: z.g.a.n. paddockstand universeel (voor en achter). Deze paddockstand is voor vrijwel alle (sport-)motoren te gebruiken. Ik verkoop deze omdat ik bij aankoop van een nieuwe motor, andere kreeg. Het gaat om de MotoGP stand die te bekijken is op http://www...
  17. Yzer90

    Gezocht: deze speciale motorhoes voor Yamaha R1

    Beste motorforummers, en in het bijzonder R1-liefhebbers, In een verkooptopic (á 2012) ben ik onderstaande motorhoes ('Exup deltabox V') tegengekomen, maar helaas voor mij is deze inmiddels verkocht. Behalve een enkel zoekresultaat in Brazilië, kan ik deze hoes nergens vinden. Zelfs Yamaha...
  18. Yzer90

    Gestolen: Suzuki GSX R1000, Utrecht

    Hallo MF'ers, In de nacht van zondag 11 op maandag 12 augustus is deze motor gestolen in Leidsche Rijn, Utrecht. Deze witte Suzuki GSX-R 1000 stond voor een appartementencomplex op de parkeerplaats. Kenteken: 46-MB-SZ Kleur: wit Waarschijnlijk is 'ie allang ergens de grens over, of...
Terug
Bovenaan Onderaan