Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Die ene
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Die ene

    Airbox vervangen voor 4 aparte filters

    Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een Kawasaki GPX600R uit 1991. Vorige eigenaar heeft geen onderhoud gepleegd en er héél weinig mee gereden. Ben al met een flush bezig geweest omdat hij zwaar inhield vanaf 7000 toeren. Dat gaat nu wat beter, maar nog steeds niet echt lekker zeg...
  2. Die ene

    Nieuwe band loopt aan tegen cardan

    Heeft iemand hier enig idee of er wat te stellen valt aan de velg of cardan? heb net een nieuwe band laten monteren en die loopt iets aan met de wang tegen het cardan. Ook niet de hele tijd, steeds een klein gedeelte, net of er een slag in de band (dus niet de velg) zit. Band heeft...
  3. Die ene

    Gestolen BMW R 850 RT Opaalblauw MX-RJ-14

    Onderstaand bericht net in mijn mailbox; Geachte leden van MTC, in de nacht van dinsdag 1 April op woensdag 2 April is mijn motorfiets gestolen, het betreft een BMW R 850 RT Opaalblauw met het kenteken MX-RJ-14 deze motor is gestolen in Wijchen Marskramer 126, mocht u hem zien of...
  4. Die ene

    Goedkoop dhz onderhoud inkoophulp svp..

    Jullie kunnen mij vast wel vertellen waar ik bijvoorbeeld goedkoop mijn boodschappenlijstje kan afwerken (afhalen regio Nijmegen, anders bestellen via website)? Heb al wat gegoogled, maar lager dan 38 euro voor 4 liter Castrol 4T 10W40 kom ik niet, dat is dan nog zonder bezorgkosten...
  5. Die ene

    Die ene

    Hoi allemaal, Ben dus Die ene, en na 12 jaar geleden het eerste begin van motorrijden in de vorm van rijlessen gedaan te hebben, kortgeleden eindelijk alles afgerond met een nieuw roze pasje! In september 2001 begonnen, in oktober "tijdelijk"gestopt en er daarna dus niet meer aan toe...
  6. Die ene

    Hoe demonteer ik de zijkappen?

    Voor iedereen waarschijnlijk vanzelfsprekend maar ik heb werkelijk geen idee... :? Ik wil de zijkappen thv. de accu demonteren maar kan geen schroefje, boutje of moertje vinden.. Kan het zijn dat eerst het zadel eraf moet, zo ja hoe doe je dat dan? Mijn motor; Honda Nighthawk CBX 650...
Terug
Bovenaan Onderaan