Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. F

    Gezocht: kuipwerk kont RN12

    Een zitje gezocht waar bevestigingspunten op de originele plekken van het frame zit. Heb er nu 1 waar de gaten niet overeenkomen. Deze kan uiteraard geruild worden. (lichte schade aan 1 zijkant) En als ik toch bezig ben: Luchtinlaatbuizen die niet origineel zijn. Uiteraard wel passend op...
  2. F

    Ruilen: SP Electronics quickshifter

    In de aanbieding een SP Electronics quickshifter Push die ik wil ruilen voor een Pull variant. Dit omdat ik de standaard rem schakel set houd op mijn motor. Graag via pb reageren.
  3. F

    Ruilen: SP Electronics quickshifter

    In de aanbieding een SP Electronics quickshifter Push die ik wil ruilen voor een Pull variant. Dit omdat ik de standaard rem schakel set houd op mijn motor.
  4. F

    Rapid bike usb kabel

    Hallo Allen, Gezocht is een kabel om mijn Rapid Bike 3 module te koppelen aan de pc, iemand er 1 liggen die niet gebruikt wordt? betreft product nummer: F27ADMUSB2.
  5. F

    Gezocht: kappenset R1 2005

    Ik ben zelf geen racer maar zoek voor die paar dagen per jaar dat ik t circuit op ga een kappen set. Hoeft niet in perfecte staat maar ook weer niet met ductape bij elkaar hangen. Ik woon in de omgeving van Arnhem.
  6. F

    Mij voorstellen

    Bij deze even voorstellen. Ben Rens, trotse bezitter van een R1 2005 In het oh zo mooie lava red. Als ik ooit vragen heb dan kan ik hier terecht en ik lees ondertussen al een tijdje mee.
Terug
Bovenaan Onderaan