Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: E-riko
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E-riko

    schoenen moto Ixon Slack

    Beste, ik verkoop hierbij mijn Ixon Slack motorschoenen. Maat 43 Hoge hiel, dus regelementair. Amper een handvol maal gebruikt. Dus mag weg wegens te weinig gebruik. Nieuwprijs 137 euro. (141 betaald met verzendkosten) Ixon Slack Motor schoenen - beste prijzen ▷ FC-Moto...
  2. E-riko

    Polaroid Cube Plus + accessoires

    verkocht
  3. E-riko

    Afstandsbediening Sony Action Cam - €50!!! NIEUW = €120

    Afstandsbediening Sony Action Cam, nooit gebruikt. Prijs: €50 Waarde: 120 euro nieuw!!! Sony Remote Rm-Lvr Waterproof | Art & Craft Inclusief handleiding. Ik bezit momenteel 2 Sony Actions Cams, telkens met een afstandsbediening. Maar aangezien je met zo'n afstandsbediening meerdere...
  4. E-riko

    sena handlebar afstandsbediening

    Beste, ik verkoop mijn Sena Handlebar Remote. Deze is compatibel met zowat alle Sena communicatiesystemen: : 20S, 10U, 10C, 10R en 10S. Ik heb een Shoei GT-Air en een Neotec met 10U systeem op beiden. Dus omdat ik al een 10U systeem had met afstandsbediening, heb ik er geen 2 nodig...
  5. E-riko

    Nolan N104 + B4 + zwart visier

    Ik verkoop hierbij mijn Nolan N104 in maat Medium. Er zit ook al een B4 communicatie systeem in gemonteerd. En je krijgt er een zwart visier met pinlock bij. De helm heeft zichtbare gebruikssporen. De microfoon van het B4 systeem werkt niet (kan je mogelijks nog vervangen). En de...
  6. E-riko

    Dubbel D sluiting -> snelsluiting omzetten?

    Hoi, is het eigenlijk mogelijk om over te schakelen van een Dubbel D sluiting naar een snelsluiting? Ik heb een Shoei helm, GT-Air. bedankt alvast.
  7. E-riko

    IXS Mykonos zomerjas - €40!!

    Te koop voor €40. De vest kost nieuw nu nog 140 euro bij RAD: https://www.rad.eu/nl/c/p/34887-ixs-mykonos-zwart.htm Medium. Ophalen in Gent of ik kom het brengen als je niet te ver woont. Pm mij of reageer hier!
  8. E-riko

    Lazer Vertigo helm - 20 euro!!!!!!!!!!!!!!

    Ik verkoop hierbij mijn Lazer Vertigo helm, maat Medium, kleur Zwart. Gebruikssporen. Ophalen te Gent, levering ook mogelijk door mij persoonlijk als je niet te ver woont. €20 euro!!!!! (excl eventuele verzendkosten)
  9. E-riko

    Motolift 400kg

    Nieuw momenteel te koop aan €100 op de website EMP parts Holland Ik doe hem weg -> prijs overeen te komen. Reden verkoop, onbruikbaar voor mijn pa zijn cruiser, moet dus weg. http://www.empmotorparts.nl/nl/motorliften/motorliften/10-05-2000-chopperlift-maxi Alle info in link hierboven...
  10. E-riko

    PUMA Testastretta ii schoenen (maat 43-44)

    Foto van het internet om een beter beeld te hebben Nieuw kostte de schoenen meer dan 150 euro! Maat 43-44 Te koop voor €40!! (excl eventuele verzendkosten) spotprijs! Ophalen in Gent of ik kom het brengen als je niet te ver woont. PM of reply hier!
  11. E-riko

    Honda CB1100 (EX)

    Dé Honda Classic is terug! Het verbaasd me dat deze motor hier geen eigen topic kreeg. :/ En als kersverse eigenaar wil ik deze prachtige motorfiets hier introduceren, voor zover deze al niet bekend was. In 2013 introduceerde Honda de CB1100, een moderne interpretatie van...
  12. E-riko

    XV1900 Midnight Star - linker zadeltas?

    zoals de foto aangeeft, we zoeken een zadeltas voor de linkerkant van mijn vader zijn XV1900. Enkel 1 zadeltas is voldoende. Spijtig genoeg verkoopt men dat niet apart, blijkbaar. Men verkoopt direct 2 zadeltassen mét steunen. Dit is al gauw een dure grap van meer dan 1000 euro...weet de...
Terug
Bovenaan Onderaan