Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vlaamse Dom
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. V

    keuzes keuzes

    Om te beginnen ik haat het soort "welke motor moet ik kopen" topics maar ik zie ook nu door de bomen het oerwoud niet meer. Eigenaar geef uw voor en nadelen eens. Honda VFR800 Kawa Z750 Yamaha FZ8 :W
  2. V

    Gewoon een dom algemeen vraagje

    Ik zie hier nu meer en meer dat de motor gestolen is en vaak wordt hij achteraf nog gespot met zo een zandne*** ... marrokaan op de zitplek. Het gaat hier dus niet echt om Pro's. Waarom rijden er dan niet meer mensen rond met een track en trace systeem in de motor of een gewone gps tracker??
  3. V

    Japanese Honda towing Motorcycles

    On Ge Lo Fe Lijk Japanese Tow Trucks... they're Honda bikes!
  4. V

    goedkope Action Cam ALDI

    voor de pinchpennies onder ons: http://nl.aldi.be/aldi_vanaf_zaterdag_1705_5_1330.html
  5. V

    GPS Tracker

    http://biketrack.be/ Heeft er toevallig iemand ervaring met dit systeem. Ik heb de gast die dit verkoopt is een belleke gegeven en het klinkt wel degelijk eigenlijk. Gast kwam ook eerlijk over voor zover ge dat kunt zeggen over de telefoon.
  6. V

    Vlaamse Dom

    Hey, we gaan direct met de achterdeur in huis vallen. Dominique 26 jaar Deurne, Antwerpen altijd al met Honda's bezig geweest maar nog nooit iets op 2 wielen gehad. Een paar maanden geleden kocht ne maat een '71 Hercules V2 en jaren terug kocht een collega van men pa een 750cc Shadow...
  7. V

    verschil CC's Honda Shadow 750vs1100

    Laten we even stellen dat beide uit 1998 afkomstig zijn. Welke rijdt het leukste, meest comfortabel (als er al een verschil is) en wat is het verschil in acceleratie. De Shadow 750 of de 1100. de aankoopprijs is hier zo goed als hetzelfde de verzekering voor mij is praktisch hetzelfde...
  8. V

    Vlaamse Dom *nieuw*

    hey, Dominique, 26 jaar, Belgie - Antwerpen - Deurne. Dat is genoeg voorgesteld. Ik zit al sinds mijn 18-19 jaar in het autotuning gebeuren en zit de laatste 6 jaar bij de Honda Club Belgium. Sinds een paar maanden heeft ne goeie maat een motoding gekocht (Sachs Hercules V2) en sindsdien...
Terug
Bovenaan Onderaan