Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Arlo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Arlo

    Bijzondere motorjas

    Het kan dus altijd gekker :X US8240610B1 - Emergency safety jacket - Google Patents
  2. Arlo

    Te koop: Berik combi 4493 (maat 52)

    Hierbij bied ik aan: Berik combi 4493 Maat 52 Kleur: zwart Het pak heb ik zo'n 6 keer aangehad.. en het is toch niet zo geschikt voor mij. Ik ben 1.85m en ~90kg ... en het pak zit goed strak.. (voor het mooie had ik misschien 1 maatje groter mogen hebben) Pak is te passen en af...
  3. Arlo

    Gezocht: Bagster tanktas

    Ik heb een Bagster hoes op m'n VFR800Fi uit 1999 zitten.... en zoek nu nog een passende tas.. Kleur en staat is niet echt belangrijk ...
  4. Arlo

    Wederom.... Allrisk of WA+ ?

    Ik heb net alle topics over deze vraag doorgelezen.... maar helaas nog niet m'n conclusie kunnen trekken.. Het "probleem" .... m'n Honda VFR800Fi uit 1999.. (~37000 op de tikker) Ikzelf... net ~7000 kilometer "ervaring".... en verwacht er dit jaar ~8000 aan te plakken (misschien meer :P )...
  5. Arlo

    ..zucht....alweer een bandenvraag (VFR800Fi 1999)

    Na 2 lange avonden en vele uren leeswerk ben ik er nog niet uit.. Ik heb zo'n beetje elk banden topic doorgenomen en zit nog steeds met dezelfde vragen. M'n motor is een VFR800Fi uit 1999, er zitten nu nog banden onder van de vorige eigenaar. Voor BT57 en echter Dunlop 204 (resp. op 2.5 en 2.9...
Terug
Bovenaan Onderaan