Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: btb
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Vrij rijden 12+13 juli

    Aangeboden 2 dagen met circuitschool op 12 en 13 juli op Assen. 200 euro p/d, 350 voor beide.
  2. B

    Gezocht 7 aug Assen (Trackdays4all)

    Mocht iemand verhindert zijn O-). Weet niet hoe de groepsindeling is maar graag groep 4/snel.
  3. B

    TK: MSL 29/8 Assen niveau 4

    Zie titel :)
  4. B

    motor met li-ion accu starten

    Mijn motor heeft een li-ion accu. En je raadt het al, die accu is leeg en ik heb daar geen speciale oplader voor. Omdat de accu leeg is durf ik heb niet aan mijn optimate 4 te hangen, las ergens dat bij lege accu's de optimate een speciaal programma start waar li-ion accu's niet tegen kunnen...
  5. B

    AIM Solo

    Te koop AIM Solo laptimer, compleet met alle toebehoren + factuur. Deze zomer gekocht en 5 dagen gebruikt, gaat weg ivm upgrade naar evo4s. Als de koper wil kan ik uitleggen hoe de AIM software werkt en je direct je eigen gegevens kunt analyseren. Vraagprijs: €275.
  6. B

    Gesloten vs open cartridge

    Zoekende naar een vering upgrade heb ik gesproken met Robin van 1g-suspensions frontrowcomponents om advies in te winnen. Hij gaf aan dat k-tech zowel een open als een gesloten cartridges levert voor mijn type motor en heeft kort laten zien wat de verschillen zijn. Van wat ik gezien/begrepen heb...
  7. B

    Alcarras 10 - 14 oktober

    Van 10 t/m 14 oktober organiseert rinket motorsport een evenement waar je 5 dagen vrij kunt rijden op Alcarras. Van de website: Voor diegene die willen is instructie mogelijk. Prijs: € 699 5 dagen open pitlane rijden 5 dagen ontbijt, lunch en diner € 1098 zelfde als bovenstaande...
  8. B

    Aprilia RSV/Tuono velgenset

    Velgen komen van een Tuono 1100 factory en zijn verwisseld met de 1000km beurt. Zijn geheel schadevrij. Vraagprijs: 850 euro Zijn op te halen in 's-Hertogenbosch of in Amsterdam tijdens kantooruren. Eventueel te bezorgen bij alles wat daartussen ligt binnen redelijke afstand.
  9. B

    Bridgstone R10R type 2 180/55 + 120/70

    Voorband is ongebruikt. Achterband is 25 rondes gebruikt op een nat assen en nog goed voor een paar dagen bij tijden van 2:00+. Productiedatum week 47 2015. Af te halen in 's-Hertogenbosch of Amsterdam. Voorband: 100 euro, achterband: 75. Foto achterband (voorband is dus nieuw).
Terug
Bovenaan Onderaan