Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ASW
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    In de blote kont

    Hier om de hoek, 16 mei. in de blote kont op de motor, wie doet er mee. 100,- Euro p.p. verdienen? Doe dan mee met de Naked Race! We zoeken nog wat extra deelnemers, zowel dames als heren. Het enige wat je moet doen is naakt een paar rondjes te rijden of mee te rijden. Dat mag met fiets...
  2. A

    Draaiwerk aangeboden

    Vorkpoten inkorten of verlengen Of een onderdeel dat niet meer te vinden is of aangepast moet worden. Het is voor mij hobby, zit dus niet te wachten op productie of grote serie werk. , kort spul tot ca 500 mm rond, lang werk tot 330mm rond ook uitwendige spiebanen - splines Remco
  3. A

    DITZLER kunststof lasapparaat

    Ditzeler kunststof lasapparaat. 220 volt 320 watt werkt met luchtdruk van compressor, door de kleine uitstroom opening en het regelen van de druk is het ding mooi voor fijn werk. Lasstaafjes snij je zelf uit een oud kuipdeel of zo, er zit een rug op de bovenkant om mee te snijden of aan te...
  4. A

    Electra probleem intruder 1400 1987

    Stand 1 van het contactslot, verlichting en controle lampjes doen het. Stand 2 verlichting werkt geen controle lampjes, geen startmotor geen brandstofpomp. Heb het schema er al bij , op stand twee loopt het via 3 zekeringen maar die zijn heel. Tips voordat ik de hele boel los ga trekken...
  5. A

    Verschil in carburatuers intruder 1400 1988 en 2005

    Mijn intruder 1400 liep voor geen meter, er was met de carburateurs aardig gerommeld. Dingen zijn zeg maar kapot gesleuteld, verschillende schroeven in de deksels en die zwarte schuiven die er in zitten liepen ook niet soepel en blijven soms hangen. Voor niet te veel geld in de USA een setje...
  6. A

    Andtwoord op vragen in show gereedschap draaibank

    Helaas is het topic show je gereedschap vol, maar las nog wat vragen over mijn speeltje , 1,5 ton oud ijzer. Makrolon, Nee staat niet in mijn huiskamer, had het ding even in de werkplaats van een maatje gezet om op te lappen, iets meer ruimte. Stefan 1990, bijna goed al staat het...
  7. A

    Gezocht motorblok dikke 1 cilinder of kleinere 2 cilinder

    Ben voor een project op zoek naar een dikke 1 cilinder of een kleine V2. Gebruik alleen de eerste versnelling en de vrij, dus als de bak niet 100 procent is hoeft dat geen probleem te zijn. Wie heeft iets voor een leuk prijsje. Regio Groningen , Friesland, Drenthe Overijssel Remco
  8. A

    eerste motor intruder 1400

    Ben nog aan het lessen, maar heb de motor al aangeschaft. een intruder 1400 uit 1987. Moet wel het een en ander aan gebeuren, met name de elektra is een puinhoop. Maar dat is iets waar ik goed in thuis ben, het zijn maar draadjes, stelt niet zo veel voor. Ik les op een honda CBF 600, voor...
  9. A

    Motor gekanteld inbouwen

    Heb voor een ombouwproject twee honda cbr1000f blokken. Moeten beide in een Smartje komen een voor en een achter. Achter is geen probleem , dat is vaker gedaan. Voor is er echter niet al te v eel ruimte, het zou misschien beter uitkomen om de motor heel erg achterover te kantelen, misschien...
  10. A

    Diverse onderdelen honda CBR 600 F1

    Heb nog het een en ander van een cbr 600f1 liggen. Alle motor onderdelen zoals startmotor, cdi. kapjes , ed. Velgen, remschijven, achterbrug, schokbreker achter.
  11. A

    complete koppeling CBR 600 F2

    Zoek een complete koppeling voor Honda CBR 600 F2, voor mijn scootmobiel Heb een goedlopend blok alen de koppeling is verrot, het ronde huis is een hoek uitgebroken en ik krijg de koppeling niet vrij. Budget is heel erg krap, is een gewoon omdat het kan project.
  12. A

    Quick shifter vraagje

    Wat doet een quick shifter meer dan het onderbreken van de stroomtoevoer naar de bobine's ? Wil op de scootmobiel eigenlijk zoiets maken voor de sprint. Denk zelf heel simpel schakelaartje met trekveertje bij schakelpookje die de spanning op de CDI onderbreek, kan niet veel mee misgaan toch...
  13. A

    monowheel

    Beetje creatief aan de gang geweest. Basis is een 44 inch tractorwiel en een honda 250cc motorscooter. Ben bang dat ik een kenteken op dat ding wel kan vergeten, zie de vrienden van de RDW al kijken. Meer foto's van de bouw (klik) Krijg de Link niet goed naar mijn albu, wat doe ik...
  14. A

    twee motorblokken gezocht ca 1000-1300cc

    Zoek twee gelijke motorblokken iets van 1000 tot 1300 cc. Wel compleet met carbs, uitlaatsrpuitstuk en CDI. Iets van 120 pk maar hoe meer hoe beter. Heb een defecte Smart, je ziet ze wel met een motorfiets blok er in maar ik ga voor twee motoren en zo een vier wiel aangedreven smart te...
  15. A

    ASW voorstellen

    Hallo Ik ben Remco, Een liefhebber en bouwer van leuke voertuigen. De laatste creatie is dit monowheel Ben nu druk aan de gang om een Honda CBR 600 f3 blokje in een scootmobiel te prutsen. Ik heb mij hier aangemeld omdat ik gezien had dat er een uitgebreide marktsectie is. Heb namelijk...
Terug
Bovenaan Onderaan