Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: @nne
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. @nne

    OBT Rondje Groene Hart 13 november 2011

    OBT Groene Hart dubbel dwars contra op 13 november 2011 Omdat het al weer veel te lang geleden is, omdat sommige brikkers zelfs al met newbietochtjes mee gaan rijden, omdat het nog steeds mooi weer is (blijven duimen!!), omdat het gewoon veel te leuk is: hoog tijd voor een OBT...
  2. @nne

    Obt-KKR Gelders Dreven

    OBT-KKR Gelders Dreven 22 november 2009 heeft de smaak te pakken.... Ritjes plannen vind ik leuk, beetje uitzoeken en puzzelen- maar moet 'm niet voorrijden. Nohome had zich al min of meer aangemeld als voorrijder? nieuw plaatje!!! Ik heb een rondje Veluwe uitgezet. Sentimental...
  3. @nne

    OBT- De Verrassingseditie

    Zoooo, één nachtje weg, gelijk hele topic verdwenen B| ! In de herkansing dan maar: De OBT-ers hebben de smaak weer te pakken. De ene rit is nog niet geweest, of het smaakt al weer naar de volgende. Op zoek naar Nêerlands mooiste wegen, de geur van gemaaid gras opsnuiven, op ronkende...
  4. @nne

    Wiebelende Virago 535

    Ik heb sinds een jaartje een Virago uit 1994- een lekkere motor, zeker voor mij na zo'n 12 jaar motorloos te zijn geweest, en mijn lengte (1,65 mtr). Nu doet zich het volgende voor: als ik met snelheden van 110-120 km/uur rij, toch niet echt hard, lijkt het als of het frame gaat wiebelen. Beter...
  5. @nne

    hij doet 't weer!

    Ben niet zo lang geleden heropgestapt, na zo'n 15 jaar. "Nieuw" tweede handsje gekocht, Virago 535- als een kind zo blij! Maar toen bleek dat er nieuwe uitlaat op zou moeten. Dat ding blijkt een geheel, dat zou kostbaar worden! Via marktplaats weer een tweede-handsje gevonden, en een goede...
  6. @nne

    weer een vrouw erbij

    hallo ben een soort herinteerdster: na 18 jaar weer een motor gekocht, nu een virago 535, echt zo'n vrouwen ding :] moest wel weer wennen, maar het gevoel is geweldig! ik hoop nog te horen
Terug
Bovenaan Onderaan