Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dani26
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dani26

    Te koop: ZX10R 2005 (nu tijdelijk € 4000,-)

    Te koop: Prijs: € 4000,- (dit is een vaste prijs) Tot halverwege 2017 was dit een “straatmotor”. Het kuipwerk is professioneel gespoten en verkeert in goede staat. Daarnaast zijn de velgen in 2019 opnieuw gespoten. - Begin 2014 heeft de vorige eigenaar een nieuw blok op de kop getikt. Dit...
  2. Dani26

    Zeer nette CBR600RR 2004, akrapovic

    Dag, Te koop: Zeer nette Honda CBR600RR Bouwjaar: 2004 Kilometerstand: ongeveer 19800 De prijs van € 3250 is vast. Het betreft een goed onderhouden exemplaar. Daarnaast heeft de CBR geen noemenswaardige gebruikerssporen. Ik heb de motor bij een motorzaak in de buurt aangeschaft. Op mijn...
  3. Dani26

    Te koop: ZX10R 2005 circuitmotor (met kenteken), prijsaanpassing

    Te koop: ZX10R 2005 (op kenteken gezet in 2006) Prijs: € 4500 (exclusief Akrapovic demper) Deze motor is sinds november 2014 in mijn bezit. Tot halverwege 2017 was dit een “straatmotor”. Het kuipwerk is professioneel gespoten en verkeert in goede staat. Begin 2019 heeft een professionele...
  4. Dani26

    [Gezocht] Pirelli circuitdag 15 april CRT

    Dag, Helaas is het me niet gelukt om me in te schrijven voor de Pirelli circuitdag. De kans is klein, maar op deze manier hoop ik alsnog een plekje te bemachtigen. Mocht er iemand zijn die onverhoopt niet deel kan nemen hoor ik het graag. De voorkeur gaat uit naar een "startbewijs" voor de...
  5. Dani26

    Gezocht: circuitmotor of straatmotor (Honda, Kawasaki, Yamaha), cilinderinhoud max 600cc

    Zoals de topic titel al aangeeft ben ik op zoek naar een circuitmotor/straatmotor. De motor gaat (hoofdzakelijk) op het circuit gebruikt worden. Budget: € 1500 - € 2250 Gelet op het budget kan ik niet te veel eisen stellen aan de motor, maar de volgende zaken zijn voor mij van belang... - De...
  6. Dani26

    Motorlaarzen Dainese Torque out RS (42)

    Te koop: Weinig gebruikte motorlaarzen van Dainese. Het is op twee handen te tellen de keren dat ik deze laarzen heb gebruikt. Ik geef toch de voorkeur aan mijn Sidi's. Prijs: € 125
  7. Dani26

    Shoei Raid 2 (helm)

    Te koop: Shoei Raid 2 (integraal helm), maat S Aan het begin van mijn motorcarrière heb ik deze helm gekocht. Dit was in 2010/2011. Inmiddels heb ik een nieuwer model. De helm is de eerste twee tot drie jaar regelmatig gebruikt. Vervolgens heeft de helm in een kast gelegen. De helm heeft geen...
  8. Dani26

    Dunlop Sportmax GPR - 300F

    Te koop: Dunlop Sportmax voorband 120/70. De band heeft ongeveer 1000 km onder een Ducati gelegen. De "haren" zijn nog niet eens weggesleten. Vorig jaar heeft deze band plaatsgemaakt voor een voorband van Pirelli. Sindsdien ligt de band binnen. Prijs: € 65 Bij interesse ontvang ik...
  9. Dani26

    Akrapovic dempers (Pajic, E-keur, db-killers)

    Te koop carbon Akrapovic dempers Vorig jaar juli heb ik de dempers aangeschaft (nieuw) bij Pajic. Hij heeft ze vervolgens passend gemaakt voor mijn 998. Dit heeft € 900,- gekost. Aangezien ik de 998 niet langer in mijn bezit heb mogen de dempers verkocht worden. De dempers zijn als nieuw en...
  10. Dani26

    Brembo mechanische koppelingshouder (verkocht!)

    Te koop: Brembo mechanische koppelingshouder. Geschikt voor motoren met een kabelbediende koppeling. Mooi te gebruiken in combinatie met een Brembo RCS rempomp! Prijs: € 145,- Geïnteresseerd?! Stuur me een PM.
  11. Dani26

    HM + quickshifter

    Te koop: HM + quickshifter (zgan) voor Yamaha/Kawasaki. Met de juiste kabelboom (zijn los te koop) is de quickshifter ook te gebruiken voor andere merken. Prijs: € 300,- (voor MF'ers) Bij interesse graag een PM.
  12. Dani26

    Onderdelen ZX10R 04/05 + universele delen (HM, Brembo...)

    Vanwege ruimtegebrek is het tijd voor een "garageverkoop"... De volgende onderdelen gaan in de verkoop: - Set Braking remschijven, 320 mm waarvan er vermoedelijk een krom is / € 95 - Lsl verhoogde clip-ons (goede staat) / € 145,- (inclusief op maat gemaakte remleidingen) wat mij betreft...
  13. Dani26

    Akrapovic dempers

    Te koop Akrapovic dempers Vorig jaar juli heb ik de dempers aangeschaft (nieuw) bij Pajic. Hij heeft ze vervolgens passend gemaakt voor mijn 998. Dit heeft € 900,- gekost. Aangezien ik iets anders op het oog heb mogen de dempers verkocht worden. De dempers zijn als nieuw en voorzien van een...
  14. Dani26

    Gezocht: circuitmotor

    Beste MF'ers, Na de verkoop van mijn circuitmotor (600RR) ben ik op zoek naar een andere motor. Ik plaats deze oproep, omdat er mogelijk mensen zijn die spelen met de gedachte om zijn/haar circuitmotor te koop aan te bieden maar dat nog niet gedaan hebben. Wat zoek ik: - een nette goed...
  15. Dani26

    Zeer complete en goed onderhouden CBR600RR uit 2004

    Bij deze bied ik mijn CBR600RR uit 2004 te koop aan. Ik ga waarschijnlijk met een andere motor het circuit op dit seizoen. De 600RR is sinds augustus 2016 in mijn bezit en tot op heden heb ik deelgenomen aan drie circuitdagen met de Honda. De motor heeft wat gebruikerssporen, maar over het...
  16. Dani26

    Gezocht: Assen 15 september MSL

    In het kader van niet geschoten is altijd mis... Zoals de titel al duidelijk maakt wil ik graag komende donderdag het circuit op met MSL. Ik hoor het graag als iemand vrijwillig/onvrijwillig afstand wil doen van zijn/haar boeking. Wellicht ten overvloede, maar als je die dag in de...
  17. Dani26

    Assen komende dinsdag 16-08 MSH

    Op het laatste moment heb ik een plaatsje voor komende dinsdag op Assen weten te bemachtigen. Ik vroeg me af of er nog meer mensen van hier naar Assen gaan met MSH. Zoals het er nu uitziet ga ik alleen en misschien zijn er meer mensen die alleen gaan of...
  18. Dani26

    Gevraagd: 15-08 op Zandvoort met MSL of 16-08 op Assen MSH

    Zoals de titel al aangeeft wil ik graag deelnemen aan de circuitdag van komende maandag op Zandvoort of dinsdag 16-08 met MSH op Assen. Mocht iemand afstand om wat voor reden dan ook niet kunnen deelnemen hou ik me aanbevolen. Alvast bedankt.
  19. Dani26

    Kawasaki ZX10R what else?!

    Racing-B schreef op 27 november 2015 @ 19:37: *O* Welkom bij Deel 38 alweer *O* [afbeelding] [afbeelding] [hr] Voorgaande Delen Nieuws omtrend de zx10r Nieuws omtrent de ZX-10R deel 2 Nieuws omtrent de ZX10R deel 3 Nieuws omtrend de ZX-10R deel 4 Nieuws omtrent de ZX10R deel...
  20. Dani26

    Ond. ZX10R 04/05+universele delen(OEM, Gilles, HM, Brembo)

    Bij deze wil ik een aantal onderdelen te koop aanbieden. De onderdelen zijn afkomstig van een ZX10R (04/05 model). Daarnaast zijn er een aantal onderdelen die ook op andere modellen passen. Mocht je interesse hebben in een onderdeel stuur me dan een PB. Ga me a.u.b. niet vragen of sommige...
  21. Dani26

    TCX Competizione RS laarzen maat 44

    Bij deze bied ik een setje TCX laarzen te koop aan voor een familielid: Merk: TCX Model: Competizione RS Maat: 44 Nieuwprijs: € 320,- Ze zijn 1 jaar gebruikt en ze zien er erg netjes uit (geen beschadigingen). De drager heeft ook maat 44. Onderstaand een tweetal foto's: Hij...
  22. Dani26

    (Nieuwsgierig) wat is de ''beste'' quickshifter?

    Goedenavond, Ik ben op zoek naar een quickshifter, maar ik zie door de bomen het bos niet meer... Er zijn verschillende soorten quickshifters op de markt, maar ik zou graag willen weten wat in mijn situatie de beste optie is en waarom. Ik ben ook benieuwd naar ervaringen. Ik ben aan het...
  23. Dani26

    Rapidbike quickshifter

    Hallo, Ik heb een rapidbike quickshifter te koop. Deze quickshifte moet aangesloten worden op een rapidbike module. Ik heb de qs onlangs aangeschaft, maar bij nader inzien heb ik liever een translogic qs. De quickshifter is nooit gebruikt. Nieuw kost deze quickshifter €300,- en ik wil er nu...
  24. Dani26

    Hotels in de buurt van Monschau

    Beste motorrijders, Ik ga binnenkort met de motor naar Duitsland. De bedoeling is om in de buurt van Monschau een hotel te zoeken. Het gaat om twee nachten. Ik vroeg me af jullie nog tips hebben. Het zou fijn zijn als onze motoren binnen kunnen staan, maar het belangrijkste is dat ze op een...
  25. Dani26

    Even voorstellen

    Hallo iedereen, Ik ben Tim en ik ben gek van motorrijden. Ik heb nu drie jaar mijn rijbewijs. Ik vind het leuk om af en toe een circuitdag te volgen. Vorige week heb ik voor het eerst op Assen gereden. Ik hoop een positieve bijdrage te leveren aan dit forum :P Groetjes
Terug
Bovenaan Onderaan