Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Thois
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    Triumph Tiger Explorer 1200 bj 2012 met originele koffers

    Te koop deze prachtige Triumph Explorer 1200. De motor is lekker uitgerust met zijkoffers en topkoffer. Dit betreft de originele Triumph koffers waardoor alle sloten met dezelfde sleutel bediend kunnen worden. Voor het gemak zit er echte cruisecontrol op, tevens valbeugels en mistverlichting...
  2. T

    Pitbike Supermoto banen

    Momenteel ben ik aan het oriënteren om te gaan racen op een baan. Zelf heb ik jaren geleden bij de SBO meegereden, wat altijd erg leuk was. Nu rijd ik sinds 2 jaar motor, maar ik mis het écht lekker sportief rijden. In het verleden heb ik al een keer mijn rijbewijs mogen inleveren, dus sportief...
  3. T

    BMW K75 Brat / Cafe Racer / Whatever

    Beste Motorrijders, Hierbij nog een project waarbij een oude BMW wordt omgebouwd tot totaal iets anders. Geschiedenis Dit project is eigenlijk per toeval ontstaan. Het begon sinds mijn vader zijn Suzuki Savage kon ruilen voor een BMW K75. Beiden waren we absoluut geen fan van BMW...
  4. T

    Electra Acewell

    Beste Motorrijders, Voor mijn BMW K75 Cafe Racer project ben ik bezig met het aansluiten van een Acewell 2853H-1. Echter zijn er een aantal aansluitingen waar ik niet uit kom. 1. Benzine Tank: De standaard BMW teller heeft alleen een lampje als er nog maar 4 Liter in de tank zit. Is het...
  5. T

    Yoshimura TRS Carbon

    Omdat de motor weggaat en ik hierdoor de uitlaat dus niet meer kan gebruiken is mijn nieuwe Yoshimura TRS Carbon te koop. Heb de uitlaat destijds gekocht, maar nog nooit gemonteerd. Zoals op de foto's te zien is, zit de uitlaat nog nieuw in de doos. Kom niet met onzin bieden, hierop ga ik...
Terug
Bovenaan Onderaan