Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: lozulf
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. L

    Kleppertreffen Fast and Loud

    Heb je komend weekend niets te doen, kom gezellig naar ons motortreffen. Vrijdagavond een goede band en zaterdag vijf live bands. Het wordt mooi weer ,dus knoop je tent op je motor en kom gezellig een biertje drinken .
  2. L

    Motortreffen, "Kleppertreffen Fast and Loud"

    In het weekend van 14, 15 en 16 Juni organiseert de Gasschoeve Hardenberg weer het oergezellige treffen met o.a. 6 live bands. De kosten voor inschrijving zijn € 15.00 P.P., hiervoor mag je het hele weekend je tentje neerzetten is er gratis koffie en s morgens een goed ontbijt.
  3. L

    Motormarkt Hardenberg

    Zaterdag 6 Oktober is er weer een Motormarkt Hardenberg. We hebben nog ruimte voor nieuwe handelaren, liefst motoren en het zou heel mooi zijn als dit oldtimers zijn. Zou je een plek als handelaar op de oudste Motormarkt van Nederland willen neem dan even contact met mij op...
  4. L

    Motormarkt Hardenberg

    Zaterdag 6 Oktober is er weer een Motormarkt Hardenberg. We hebben nog ruimte voor nieuwe handelaren, liefst motoren en het zou heel mooi zijn als dit oldtimers zijn. Zou je een plek als handelaar op de oudste Motormarkt van Nederland willen neem dan even contact met mij op...
  5. L

    Motormarkt Hardenberg

    31 Maart is het weer zover de oudste en gezelligste Motormarkt van Nederland. Jaargang 40 *O* *O* *O*
  6. L

    Motormarkt Hardenberg

    7 Oktober is het weer zover de oudste en grootste motormarkt van nederland. :] :] :] :] *O* :t
  7. L

    Nieuws Motormarkt Hardenberg

    Welkom bij de Motormarkt Hardenberg Attentie !! Locatie wijziging i.v.m. verschillende omstandigheden, zijn wij vrij onverwacht genoodzaakt naar een andere locatie te verhuizen. zo gauw wij definitief groen licht hebben voor de nieuwe locatie, brengen wij u via deze website en diverse...
  8. L

    Motormarkt Hardenberg 1 Oktober

    Hij komp dur weeran de gezelligste motormarkt van Nederland.
  9. L

    cb-four treffen

    Internationaal Honda cb- four eurotreffen 22 , 23 en 24 augustus. Rij je een cb - four mag je dit treffen natuurlijk niet missen. Waar : Hardenberg bij motorclub de Gasschoeve Slagenweg 2 Collendoorn zie ook de website : cbfourclub.eu :] :] :] :] :] :]
  10. L

    Kleppertreffen Hardenberg

    Kleppertreffen Gezelligheid - Live muziek - goed eten en drinken Het Kleppertreffen wordt jaarlijks door De Gasschoeve georganiseerd en wordt gehouden in het derde weekend van juni. Het weekend staat open voor alle motorrijders welke hun tent willen opzetten op ons eigen terrein. Tijdens...
  11. L

    Kleppertreffen Hardenberg

    Kleppertreffen Gezelligheid - Live muziek - goed eten en drinken Het Kleppertreffen wordt jaarlijks door De Gasschoeve georganiseerd en wordt gehouden in het derde weekend van juni. Het weekend staat open voor alle motorrijders welke hun tent willen opzetten op ons eigen terrein. Tijdens...
  12. L

    Motormarkt Hardenberg 29 Maart 214

    29 Maart is het weer zover Motormarkt Hardenberg. :] :]
  13. L

    Rond(j)e Schotland

    Mijn vrouw en ik hebben bedacht om in 2014 een rondje door Schotland te gaan maken. We hebben hiervoor zo'n 10 tot 14 dagen gepland. Nu willen we echter niet het wiel opnieuw uitvinden dus bij deze mijn vraag heeft er iemand een mooie route liggen? het mooiste zou zijn met...
  14. L

    Moi

    Hallo, Na enige weken een beetje rondgekeken te hebben op M.F. toch ook maar even voorstellen. Mijn naam is Lo ben lid van de Gasschoeve uit Hardenberg waarvoor ik samen met nog iemand uit de club samen de Motormarkt Hardenberg organiseer. Ikzelf rij een B.M.W. R1200GS een motor die me...
  15. L

    Motormarkt Hardenberg 5 oktober

    De Motormarkt Hardenberg wordt 2 maal per jaar gehouden. De voorjaarsmarkt vindt plaats op de laatste zaterdag van maart en de najaarsmarkt op de eerste zaterdag van oktober.Met meer dan tienduizend vierkante meter oppervlakte in de manege, tent, en buitenveld behoort de Motormarkt Hardenberg...
Terug
Bovenaan Onderaan