Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: saabert
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Ex-lessersrit september 2017

    in september wordt er weer een ex-lessersrit georganiseerd. de datum voor deze rit is 17 september en 1 oktober heb je de afgelopen weken je rijbewijs behaald, of denk je het de komende tijd te behalen (natúúrlijk haal je het!), en vind je het leuk om een keer te ervaren hoe het is om in een...
  2. S

    Motorrijles: kletsen over lessen 14: volgas door het achtje!

    aangezien deeltje 13 vol raakt, gaan we in deeltje 14 lekker verder! Wat hieraan vooraf ging: Deel I: Motorrijles: Vraag en antwoord, tips en tricks Deel II: Motorrijles: kletsen over lessen (en niets anders aub!) Deel III: Motorrijles: kletsen over lessen -> Deel 3 Deel IV...
  3. S

    Ex-lessersrit april 2017

    net als in 2016 wordt er in het voorjaar weer een ex-lessersrit georganiseerd. heb je de afgelopen weken je rijbewijs behaald, of denk je het de komende tijd te behalen (natúúrlijk haal je het! *D ), en vind je het leuk om een keer te ervaren hoe het is om in een groepje te rijden, of wil...
  4. S

    Motorrijles: kletsen over lessen: 'je bent er bijna!'

    Welkom in het lessers topic nummertje 13 Vanwege overweldigende belangstelling (max posts bereikt) is het vorige lestopic gesloten. In dit topic kletsen we verder waar we gebleven zijn, dus als je vragen hebt of tips zoekt over AVB, AVD of andere gerelateerde zaken, is dit de juiste plek...
  5. S

    500 euro challenge 2015: Saab gestald, GL500 onder het mes

    even copy-paste vanuit het Honda CX500-forum: ik heb een GL500 SilverWing gekocht voor een habbekrats waar een nieuwe voordekselpakking in (zou) moet(en). er vanuit gaande dat dat de overmatige olielekkage veroorzaakt ben ik met frisse moed begonnen met het demonteren van de onderdelen die in...
  6. S

    ook ik..

    hier! even kort (want ik moet zo lessen...): sinds kort begonnen met motorrijles, A-onbeperkt. aangezien ik 24+ ben, mag dat. in het dagelijks leven werkzaam in het Openbaar Vervoer als buschauffeur. door verhalen van motorrijdende collega's wat geïnteresseerd geraakt in motoren en...
Terug
Bovenaan Onderaan