Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mr_JB
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Voelermaatjes

    Goedenavond! ik zoek fijne voelmaatjes van 0.01 tot 0.20 met eigenlijk stapjes van 0.01.. nou verkocht Midlock een set die in ieder geval ging van 0.01 tot 0.10 in die stappen en daarna in stappen van 0.2/0.03/0.04 en verder. maar die verkoopt ze niet meer... van wat ik kan vinden gaan ze net...
  2. M

    KTM 530 EXC-R 2008 supermoto remset

    Ik ben op zoek naar een complete remset voor een KTM EXC-R 530. Volledig nieuwe motomaster set kost 850 dus ben benieuwd of iemand wat 2e hands aan te bieden heeft. Echt op zoek naar een complete set: pomp, leiding, klauw, schijf. Mag eventueel ook losse onderdelen maar voorkeur gaat uit naar...
  3. M

    bandenkeuze voor de supermoto

    Na jarenlang racemotoren te hebben gereden op straat en veel op circuit ( R1 RN07/RN12/RN32 ) met banden wegbanden als Bridgestone S20 evo tot aan de Bridgestone V02 slick ben ik erg benieuwd welke banden jullie kiezen voor de supermoto en voor welke situatie jullie deze gebruiken! Vorig...
  4. M

    Motorkar

    Grote motorkar aangeboden voor bijv 2 racers/3 crossmotoren. is 3 jaar geleden uit elkaar geweest waarbij veel vernieuwd is! denk aan lagers rondom, nieuwe heavy duty banden en nieuwe ogen met moeren voor de bevestiging van de spanbanden. Het is een harde kar die enorm stabiel ligt achter...
  5. M

    3rd person mount

    Heb een ZGAN 3rd person mount te koop van Sail video system. Het gaat hier om de pro versie die nieuw €275,- kost ( zie link ) 3rdPersonView 3pvX2 PRO Ik heb hem 2 keer gebruikt, zie hier een video van hoe het eruit kan zien! Ik heb alles erbij in de originele doos en hij is echt zo...
  6. M

    Powercommander 3USB R1

    Powercommander 3USB in perfecte staat voor een Yamaha R1 uit 2004 2005 2006. €150,-
  7. M

    externe microfoons

    ik maak zelf gebruik van een Gopro hero 3 black series en dat doet ie natuurlijk allemaal prima. Maar als we het over geluidopname hebben.. dat is echt om te janken '( zodra je stilstaat klinkt alles lekker mooi en goed en zodra je gas geeft komt er een slachtveld aan windgeruis naar...
  8. M

    uitlaat R1 2016 ( nieuwe type )

    voor een goede Duitse vriend van me ben ik op zoek naar een aftermarket uitlaat voor zijn r1 ( nieuwe type ). het enige nadeel is dat er niet veel type uitlaten zijn die aan de volgende eisen voldoen: -katvervanger -Ekeur en TUV goedgekeurd weet iemand welke merken dit wel aanbieden...
  9. M

    Sportuitlaten r1 2004-2006

    http://link.marktplaats.nl/m963985054 (voor foto's open link ) Mijn Nikko Racing sportuitlaat gaat de verkoop in!! Hij is nog echt in nieuwconditie, zit geen krasje op!! Deze uitlaat is voorzien van E-keur dus je kan hier gewoon legaal mee rijden in Nederland en buitenland. Met...
  10. M

    ZOLDEROPRUIMING!

    Ik vond nog wat spul wat ik had liggen! Originele uitlaat van een Yamaha R1 uit 2002 (mag opgehaald worden voor een kratje pils of een goed bod) Originele uitlaat voor een Honda CBR 600F2 '91 (ach.. Kratjes pils heb je nooit genoeg of doe een goed bod ) Buse Motorlaarzen maat 44...
  11. M

    R1 2004-2006 duo sear cover

    Ik ben op zoek naar een deel van een duo seat cover van een r1 uit 2004. Heb namelijk alleen het zachte 'zadelstukje' nodig. Heb een carbon duoseatcover maar die word geleverd zonder dat stukje zadel.. Mocht iemand dat hebben met alle aansluitingen van dien hoor ik dat graag!
  12. M

    Korte kentekenplaathouder R1 04-06

    Korte kentekenplaathouder voor een Yamaha R1 met bouwjaar 04-06 ( ik weet niet of deze ook op andere bouwjaren past ). Is gemaakt van aluminium dus erg licht, het is wel een hele sterke houder! Er zitten aan de zijkanten ook bevestigingspunten voor knipperlichten. Nieuwprijs is €69,-...
  13. M

    Goede BT016 120/70 - 190/55

    Ik heb een set bt016's waar ik niks meer mee doe! Ik heb een nieuwe motor gekocht waar deze onder zitten, en ik heb gewoon graag mijn 'eigen' bandjes eronder! vorige eigenaar heeft ongeveer 800km rechtdoor gereden denk ik want de enige slijtage zit in het midden van de achterband, niet...
  14. M

    Dynojet quickshifter ZGAN

    Ik verkoop mijn quickshifter van Dynojet omdat ik een andere sensor nodig heb. Hij ziet er werkelijk waar zgan uit en werkt ook perfect. Vraagprijs: €140,- Bespaar een hoop geld door deze als nieuw uitziende quickshifter te kopen! Greetz
  15. M

    Yamaha R1 remschijven + remblokken

    Te koop: Yamaha R1 2002 2003 Remschijven + goede remblokken. De schijven hebben nu 27.000KM erop zitten en ik hen wave remschijven gekocht. Daarom mogen de originele schijven de verkoop in. Ze zijn in perfecte staat, geen beschadigingen of raar ingesleten. Word geleverd met goede remblokken...
  16. M

    Yamaha R1 stalen remleidingen

    Te koop: Yamaha R1 2002 - 2003 stalen remleidingen voor. Ik heb ze zelf niet meer nodig, vandaar dat ik mijn stalen remleidingen aanbied. Let op: gaat om de leidingen voor!! Intact en ze doen het uitstekend. Prijs: €30,- Ik heb van horen zeggen dat ze ook op r6 model passen ( ik ben...
  17. M

    Yamaha R1 remschijven + remblokken

    Te koop: Yamaha R1 2002 2003 Remschijven + goede remblokken. De schijven hebben nu 27.000KM erop zitten en ik hen wave remschijven gekocht. Daarom mogen de originele schijven de verkoop in. Ze zijn in perfecte staat, geen beschadigingen of raar ingesleten. Word geleverd met goede remblokken...
  18. M

    Yamaha R1 double bubble kuipruitje

    Te koop: Yamaha R1 2002 - 2003 smoked double bubble kuipruitje. Ik heb het ruitje alleen uit de verpakking gehaald voor een foto ( volgt een dezer dagen ). Is nog nooit gemonteerd geweest en helemaal nieuw! Mag voor meeneemprijs van €39,- €30,-weg! Gr.
  19. M

    Soorten kneesliders en ervaring hiermee!

    Beste mede motorrijders! Na een aantal keren de gewone harde plastic kneesliders te hebben gebruikt ben ik benieuwd naar wat ander materiaal. Zijn er al mede MF'ers die weten wat voor verschillende soorten er allemaal verkrijgbaar zijn en wat hier de ervaring mee is? Dus wat zijn de...
  20. M

    NAKS vervangen of niet?

    Beste medeforummers, Ik heb een Honda CBR 600 F2 ( pc25 ) en ik heb altijd bij de eerste keer starten dat de motor tikt, naar alle waarschijnlijkheid die spanner want die gaan toch om het moment.. Maar laatste tijd gevoel dat het iets erger word, alleen als de motor 15 sec.loopt dan hoor...
  21. M

    Een nieuwieeee

    Hi, Weer een nieuwe op het forum, rijd nu een Honda Cbr 600 F2. Oud beesje maar hij doet wat er gedaan moet worden. Of anders gezegd, ik doe wat er gedaan moet worden. Maar Jaa, dat is het voornaamste wat ik kan vertellen op een motor forum lijkt me? Greetz
Terug
Bovenaan Onderaan