Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Liessy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Liessy

    Nieuwe heren Lookwell Jas: Drifter

    Deze jas is nog nooit gedragen. Ik mocht een lekkende jas ruilen voor een andere nieuwe jas, maar had ondertussen al een nieuw pak aangeschaft waar ik zeer tevreden over ben. De bon is nog aanwezig voor eventuele garantie. Maat 3xl Nieuwprijs is 200 euro, doe dus een leuk bod!
  2. Liessy

    Cb1 met volle kuip

    Ik doe m'n cb1 weg na 2 jaar met plezier hierop te hebben gereden. Op kenteken: jan 1993 Km stand bijna 22.000mile kettingset nog geen 1000km geleden volledig vervangen. Achterband is aan vervanging toe(zit nu een bt45 onder) voorband gaat nog wel een tijdje mee Na het vervangen van de...
  3. Liessy

    raar geluid bij remmen

    Sinds gister hoor ik bij het remmen een soort knakkend geluid(net of er iets plastics knapt) Ik heb al gekeken of de remkabel goed zat maar zie niks bijzonders. Verder gebeurd er niets bijzonders bij het remmen, ze doen het niet beter of minder dan daarvoor. Iemand een idee wat het kan zijn...
  4. Liessy

    gezocht: koplamp CB1 en spiegels

    Ik wil me kuip van me cb1 afhalen, maar heb nu een nieuwe koplamp en spiegels nodig om hem weer naked te maken. Wie kan me helpen?
  5. Liessy

    Parkpop 25 juni

    Ik ga er al een aantal jaren naar toe en dus dit jaar weer. Maar misschien is het leuk om eens met een aantal MF'ers te gaan. voor de artiesten etc zie: www.parkpop.nl Dus wie zin heeft, meld je aan *O* Liessy ChaserBoZ The Unknown(ovb) VeryMeanMachine Spider(ovb) It's just me Rooien Duvel...
  6. Liessy

    Koplamp CB1, suggesties?

    Ik heb een CB1 met volle kuip. Nu wil ik de koplamp vernieuwen omdat ik hem niet mooi vind en er vocht inzit dat er niet meer uit wil.Het is een rechthoekige lamp. Zijn er makkelijke manieren om dit te veranderen? Heeft iemand een idee?
  7. Liessy

    Honda CB-1, is het wat???

    Hola! Ik ben gister 2 maal dezelfde honda cb-1 tegen gekomen en vond hem helemaal geweldig. Aangezien ik niet veel verstand van motoren heb zou ik graag willen weten of het een goede keus is. Bijvoorbeeld kwa vermogen enzo. Greets
  8. Liessy

    Nieuwertje!!!

    Hola Allemaal! Ik ben hier redelijk nieuw dus zal me maar eens netjes voorstellen. Mijn naam is Liesbeth en ik ben 21 jaar oud. Helaas heb ik nog geen motor |( , want ik heb me rijbewijs nog niet, hihi:p. Ben er druk mee bezig en nu al verslaafd! Ik heb al wel redelijk in me hoofd wat ik voor...
Terug
Bovenaan Onderaan