Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: robinTFD
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Test Bericht

    Test vanaf pc.
  2. R

    Yamaha TRX 860

    Yamaha TRX 850 te koop wegens verbouwing en tijd te weinig hebben. Pas is er onderhoud aan gepleegd en daarbij is het volgende vervangen of vernieuwd: Remschijven + remblokken voor Stalen remleidingen Wiellagers voor + achter Olie + oliefilter Luchtfilter Benzinekraan (inclusief...
  3. R

    Vacuum membraan LTD 750

    Goedenavond alle, Bij mijn Kawasaki LTD 750 uit '81 is een vacuum membraan in de carb stuk. Deze heeft een gat en is verlept. Volgens CMSNL is het productcode 16126-1039. Via motorsloop.com en CMSNL ging ik opzoek naar een vervanger. Ik ben de hele kawasaki lijst afgegaan maar ik ben...
  4. R

    Olie Kawasaki LTD 750

    Goedemorgen iedereen, Weet iemand toevallig hoeveel olie er in Kawasaki LTD 750 (wordt ook wel een kz750 genoemd volgens mij) gaat? Dit is dan wel met het oude filter. Op het almachtige Google kan het niet vinden. Ik heb toevallig een Haynes manual van een Kawasaki GT 550 liggen en daar...
  5. R

    Start problemen Suzuki GS 450 l

    Goedemiddag iedereen, Ik heb een gs 450 l als project fiets maar ik krijg hem niet goed gestart. Als ik de choke opzet start ie moeizaam en als ik gas geef slaat ie gelijk af ( verzuipt? ). Er zitten open lucht filters en een open uitlaat op. De standaard sproeier is 115 en die is vervangen...
  6. R

    Suzuki gs 450L

    Goedemorgen allemaal, Zijn er ook andere uitlaten te krijgen voor een gs 450 l uit 1989? Ik vind de originele net niets. Ik heb zelf ook al gezocht maar ik kwam niks tegen, alleen dat sommige hun originele uitlaat hadden ingekort. Dit is toch niet goed voor de motor lijkt mij? Alvast...
Terug
Bovenaan Onderaan