Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: borus
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. borus

    Veranderen ontstekingsvolgorde

    Triumph heeft de nieuwe Tiger 900 geintroduceerd. Waar de Tiger 800 een ontstekingsvolgorde van 1-2-3 heeft, ontsteekt de Tiger 900 met een 1-3-2-volgorde. Volgens Triumph geeft dit een hele andere beleving. Nu heb ik zelf een Tiger 800. Er is heel erg veel elektronisch geregeld op deze motor...
  2. borus

    Bijna nieuwe Metzeler Tourance (voor 21" en achter 17")

    Yamaha monteerde Metzeler Tourance op mijn nieuwe Tenere. Ik rij zelf liever op Heidenau en daarom gaan ze in de verkoop. De banden hebben slechts 1300 km afgelegd tijdens het inrijden. Je vindt hieronder de beschrijving en een foto. Versturen van de banden is lastig, dus afhalen heeft de...
  3. borus

    Originele Honda hoge toerruit - XL650V Transalp

    De ruit past niet op mijn nieuwe motor en gaat daarom in de verkoop. Het betreft een originele Honda hoge toerruit voor een Honda XL650V Transalp. Na een winter gebruikt te hebben heb ik hem eraf gehaald vanwege een Allroad training. Ik heb daarna nog verschillende trainingen gedaan en was...
  4. borus

    Remblokken Carbone Lorraine 2300 A3 (2 sets)

    De remblokken passen niet op mijn nieuwe motor en gaan daarom in de verkoop. Het merk is Carbone Lorraine en het typenummer is 2300 A3. Deze remblokken zitten ondermeer in de voorremmen van een Honda XL650V Transalp. Met 2 sets kan je dus twee remmen vernieuwen. Ze zijn uiteraard nooit...
  5. borus

    K&N High-flow air filter HA-6501 - Honda XL650V Transalp

    Het luchtfilter past niet op mijn nieuwe motor en gaat daarom in de verkoop. Het is een K&N High-flow air filter met het typenummer HA-6501. Hij is specifiek voor een Honda XL650V Transalp. Hij is uiteraard nooit gemonteerd en zit nog in de luchtdichte verpakking. De prijs is 50 euro. Ik ben...
  6. borus

    Shark S 500 Air Aztech maat M met helder vizier - 149 euro

    Ik kocht deze helm omdat ik hem prachtig vind. Hij zit me alleen toch niet prettig genoeg voor mijn woon-werk verkeer. Ik heb een wat lastige hoofdmaat en -vorm. Ik betaalde 189 euro. Ik heb hem slechts 3x een half uur gedragen, toch een korting van 40 euro! Je kan hem dus meenemen voor 149...
  7. borus

    zijn de zuigers van de rem te draaien bij het schoonmaken?

    Als voorbereiding op het vervangen van mijn remblokken, wil ik mijn zuigers schoonmaken. Dan druk ik tenminste geen vuiligheid naar binnen wanneer ik de zuiger iets naar binnen druk om ruimte te maken voor de nieuwe, dikkere blokken. Kan/mag ik de zuigers draaien om ze rondom schoon te...
  8. borus

    zekeringen voor mijn motor alleen bij motorzaak?

    Hi, Ik heb zekeringen nodig voor mijn motor (van die platte voor 15 en 20A). Nu heb ik ze vorige keer bij de motorzaak gehaald maar is dat nodig? Zijn het normale zekeringen die je bij elke elektronica-zaak kan kopen? een a-techneut
  9. borus

    hoe zit dat nou met de bandenspanning?

    Hoi, Veel vragen, maar ik ben met elk antwoord blij! Sinds enkele weken heb ik naast mijn koekblik iets veel leukers, een motor (honda fx-650) :] !!! Met tijdschriften, boeken, dit motor-forum en de Honda handleiding heb ik hard gewerkt aan mijn enorme gat in kennis en ervaring (rijbewijs...
Terug
Bovenaan Onderaan