Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Erwinn
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    KTM 1190 adv Puig ruitje en SW Motech kofferdagers

    Wegens niet gebruiken verkopen ik mijn lage Puig ruitje en kofferdragers SW-Motech voor de KTM 1190 adventure. Het Puig ruitje is in zeer goede staat. Op de kofferdragers passen allerlei koffers en tassen. De set is compleet, inclusief handleiding en in goede staat. Een klein plekje zoals te...
  2. E

    Garmin Zumo 350LM

    Vanwege overstap op nieuwer model verkoop ik mijn goed werkende Garmin Zumo 350LM. De set is compleet met nieuwe aansluitmaterialen en de autolader. De USB kabel mist op de foto maar zit er natuurlijk bij. Werkend te zien in Dedemsvaart, koffie toe. Per post ook geen probleem...
  3. E

    Kapotte Schuberth SC1

    Ik heb voor weinig een mooie nieuwe Schuberth C4 kunnen kopen. Nu wil ik de Sena S20 die ik heb aansluiten op de al aanwezige microfoon en speakers. De meest elegante oplossing lijkt me een stekker van een kapotte SC1 te gebruiken. Heeft iemand wat liggen? Ook als je de pinlayout hebt en wilt...
  4. E

    Motorlaarzen maat 51

    Mooie motorlaarzen van het merk Vendramini te koop. De maat is 51 en de lengte van de zool is circa 33,5 cm. De laarzen zijn in prima conditie. Ik verkoop de laarzen omdat ze mij een fractie te klein zijn. Eventueel te passen in Dedemsvaart. Meer afbeeldingen op Marktplaats. ≥ -...
  5. E

    Routes naar de Eifel/Ardennen/Luxemburg toe vanuit Nederland

    Hoi allemaal, Dit jaar ben ik voornemens minstens twee keer naar de Eifel, Ardennen en/of Luxemburg te gaan. In die regionen zijn legio erg mooie routes te vinden. Echter wil ik van de heen- en terugweg ook een mooie route maken. Mijn vraag is concreet: zijn er of heeft iemand routes...
  6. E

    Leovince SBK uitlaat Aprilia Shiver + onderplaat

    Te koop: een Leovince SBK uitlaat voor een Aprilia Shiver (past onder alle jaartallen). Inclusief homemade onderplaat en DB killers. De uitlaten zijn in goede staat en compleet! Lastig te verkrijgen onderdeel voor de Shiver, zeker gebruikt in deze staat. Plaatje van internet geleend...
Terug
Bovenaan Onderaan