Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. S

    vonk probleem yamaha yzf 750r 1994

    hallo allemaal ik heb een yamaha yzf 750r die niet wil vonken op de linkse bobine (cil 1&4) ik heb ondertussen de bedrading nagekeken en gemeten ik heb gewoon spanning op de kabel naar de bobine maar als ik de motor start geen vonk vandaag heb ik mijn cdi op de yzf van een vriend gezet en...
  2. S

    yamaha yzf750 r streetfighter

    beste mede hobbyisten ik ben nu al een poosje bezig met mijn motor.. vlug gaan we niet maar het word vast wat moois O-) ik heb deze yzf gekocht als opknapper met de bedoeling er een leuke fighter van te maken overal waren keerringen kapot en dingen versleten.. zelfs de drukstang van de...
  3. S

    help mijn motor start niet

    Hallo allemaal Ik heb een yamaha yzf 750r uit 1994 Ik heb er een blok uit 96 in gehangen omdat ik de motor aan het opknappen ben En dit blok 30.000 km minder gelopen heeft dan de mijne Nu is de kabelboom en cdi nog van de 94. Dus dat zal waarschijnlijk al mee spelen Ik heb de motor...
  4. S

    laser gp demper

    Laser gp demper 48mm Heeft wat gebruikerssporen maar ziet er verder nog goed uit Wil er ongeveer 150 euro voor Mag ook geruild worden voor een mooi carbon dempertje
  5. S

    risers op een yamaha yzf 750 kroonplaat

    Zoals de titel al luidt Zou dit gaan werken? Als ik de risers wat schuin af frees ivm het naar binnen lopen van de kroonplaat En zou de kroonplaat sterk genoeg zijn? Groeten stefan
  6. S

    gezocht! kontje yamaha r6 k6/7

    Zoals de titel al luidt ben ik op zoek naar deze kont Heeft iemand er nog 1 liggen stuur dan maar een pm Of berichtje in dit topic Groeten stefan
  7. S

    hier het werkplaatshandboek van de suzuki gsxr 750 1988

    zoals de titel al zegt hier staat ie en anders heb ik hem op dropbox stuur maar ff een pm als je hem wilt http://www.scribd.com/doc/33867349/88-91-Gsxr750-m-Service-Manual
  8. S

    halloo

    ik ben stefan ik ben 24 jaar en rijd een suzuki gsxr 750 streetfighter ik heb mijn motor rijbewijs nu zo,n 2.5 jaar en sinds een paar maandjes terug deze streetfighter gekocht maar haal hem binnenkort weer uit elkaar want sommige dingen zitten niet helemaal naar m,n zin voor de rest...
  9. S

    gezocht yamaha yzf 750 schakelpookje en kuipruitje

    Ik zoek voor de motor van een vriend een kuipruitje en een schakelpookje Groeten stefan
  10. S

    gezocht gsxr 600 k8 bestuurders zitje en achterknipperlichte

    Zoals de titel al zegt ik zoek een zitje ende achter knipperlichten Voor mijn gsx r streetfighter Omdat ik bezig ben met een andere kont Groeten stefan
Terug
Bovenaan Onderaan