Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: freewheeler
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    GSF650 n/s watergekoeld clubje

    Op het reguliere bandit-topic zitten bijna uitsluitend mensen met olie/lucht gekoelde bandits. Tevens gaat het daar hoofdzakelijk over sleutelen en modificeren van de bikes. Voor het GSF1250-topic komen we iets te kort. Voor GSX650F topic ook. Vandaar: wie rijden er ook op een GSF650 en...
  2. F

    nieuwe band erop in buitenland

    Stel je banden kunnnen nog zo'n 1,5 á 2 duizend km mee. Binnenkort ga je op reis en je verwacht 3 á 4 duizend km te gaan rijden. Is het veel gedoe om onderweg een nieuw bandje er omheen te laten leggen. Je kan bijvoorbeeld de dag van te voren een dealer van jouw merk op internet opzoeken...
  3. F

    Tanktas Oxford

    Compact Tankbag Oxford Sports Lifetime Luguage, Silver. Ca. 35x30x20 (lxbxh) Slechts enkele vakenties gebruikt. Ga over op navigatiesysteem icm klein taktasje. Te bekijken/ op te halen in Uithoorn, Schiphol-O of Putten.
  4. F

    wegrijden in tweede versnelling

    Sportmotoren hebben vaak een lange eerste versnelling. Mijn Bandit 650 bijvoorbeeld een korte eerste en tweede overbrenging. Wanneer je met duo, bagage of heuvel op wegrijdt is dit nuttig. Echter tijdens woon-werk verkeer enzo schakel je je een ongeluk als je elke keer van 0-60 of 80 alle 6...
  5. F

    onderhoudsintervallen verlengen

    Onlangs heb ik een nieuwe suzuki bandit 650n 2007 gekocht. Volgens het boekje moet hij elke 6000 een beurt hebben en bij 24.000 moeten de kleppen gesteld worden. Mijn dealer zegt dat ik makkelijk elke 10.000 kan komen voor een beurt omdat ik alleen grotere stukken rijdt( tientallen...
  6. F

    ook na reparatie door dealer zelf na-controle uitvoeren

    Nadat ik een week eerder een nieuwe voorband had laten monteren vertrok ik vol verwachting naar Luxemburg. Ongeveer 30 km voor de camping hoorde ik iets van metaal op de weg vallen. Na een korte check leek ik niets verloren te zijn en vervolgde mijn weg. Op de camping aangekomen...
  7. F

    topics over verkeers-terrorisme

    Op dit forum wordt verschrikkelijk vaak geklaagd over het gedrag van koekblikkers en andere gevaarlijke idioten. Zelf maak ik niet zoveel negatiefs mee. Steeds meer automobilisten geven je de ruimte in de file, en daar waar eens een foutje gemaakt wordt veronderstel ik zelden kwade opzet. Hoewel...
  8. F

    al 7 mnd het verslaafd

    HALLO IEDEREEN ! Sinds 7 mnd mijn A-tje en ER-5-je Mijn rijstijl is gematigd sportief, ik ben 41 jr en woon in uithoorn Mijn motor gebruik ik voor woon-werkverkeer en om te toeren, zomer en winter. Misschien tot ziens en een prachtig motorseizoen toegewensd ...
Terug
Bovenaan Onderaan