Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Wacko
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    Knipperlichten links gaan vertraagd aan

    Ik heb een Honda CB600 2002 met LED knipperlichten. Als ik de knipperlichten rechts aan zet gaan ze meteen knipperen. Als ik daarna de knipperlichten links aan zet knippert het licht 1x kort en daarna zit er een aantal seconden vertraging tussen voordat ze gaan knipperen. Als ik daarna weer...
  2. W

    ik heb gevaarslichten ipv knipperlichten!

    Ik heb vandaag led knipperlichten op mijn Yamaha YZF600R Thundercat gemonteerd ipv de originele knipperlampen. Ook heb ik de Yamaha plug en play ledknipper relais gemonteerd, maar nu knipperen alle 4 de knipperlichten tegelijk (zoals gevaarslichten)als ik links of rechts af wil slaan. Ook met de...
  3. W

    voorband advies

    Ik heb een Yamaha Thundercat gekocht en daarvan is de voorband versleten. Nu ben ik opzoek naar een goede band. De achterband is pas nieuw en is een BT020. Nu werd mij geadviseerd om de voorband van hetzelfde type of merk te pakken, maar nu lees ik dat de BT020/021/014 niet zo geweldig zijn op...
  4. W

    Suzuki GS500 Slinghot zwart

    Suzuki GS500 slingshot zwart/grijs uit 1990 met slechts 31000km op de teller. Motor ziet er nog zeer goed uit en is technisch helemaal in orde. Banden, ketting en tanwielen zijn nog in goede staat. Micron sportdemper gemonteerd. Motor staat op 25kw kenteken maar is op volvermogen. 25kwkit is ook...
  5. W

    Zoek een racer! Wat raden jullie aan?

    Ik heb nu 3 jaar mijn Suzuki GS500 waarvan ik 2 jaar 25kw gereden heb en nu een jaartje vol vermogen. Ben zeer tevreden over deze motor maar ben er ook wel op uitgekeken. Iets sportievere motor met meer vermogen staat boven aan mijn lijstje. Nu zijn er zoveel merken en types dat ik door de bomen...
  6. W

    Wacko stelt zich voor

    Hallo motor freaks, Ik zal me ook maar voorstellen. Ik heb nu 3 jaar mijn motorrijbewijs waarvan 2 jaar 25kw was. Ik ben 3 jaar geleden begonnen met een Suzuki GS500 slingshot uit 1990 met een 25kw set. Deze motor is sinds een jaar weer op normaal vermogen. Op deze GS500 ben ik nu een beetje...
Terug
Bovenaan Onderaan