Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Artuur
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    Aprilia Pegaso 650 - 1993

    Ivm het beëindigen van mijn motorcarriere bied ik aan: Mijn goed onderhouden: Aprilia Pegaso 650 van 6/1993 Zwart/Paars +/- 34.500 km vraagprijs € 1250,- Ik heb deze motor in september 2005 gekocht met +/- 27.500 km. Vorig seizoen grote beurt uit laten voeren inclusief kleppen...
  2. A

    Z650; wat kan ik ervoor vragen?

    Heb een Z650 uit '77, +/- 52500 km. Loopt goed, maar lekt olie bij de koppakking en verbruikt ook. Weet niet wat er precies aan de hand is, maar heb geen tijd/zin/geld/kennis om 'em weer helemaal voor elkaar te maken. Nu heeft een collega wel interesse om 'em over te nemen, maar wat is de...
  3. A

    Ploffende Z650

    Wat een ellende, zo'n oude machine die het niet doet en er zelf te weinig verstand van te hebben om het op te lossen. Het is begonnen met plofjes in de uitlaat, onregelmatig lopen. Eerst gezocht in de brandstoftoevoer (vuil in de tank en geen filter). Toen ontdekt dat de twee buitenste...
  4. A

    Voorkvorkolie vervangen Kawa Z650 '77

    Ben van plan om met collega de olie van mijn voorvorkpoten te gaan vervangen; m'n collega vervangt en ik geef waarschijnlijk het gereedschap aan en zorg voor de drank als de klus geklaard is(ff voor de beeldvorming). Nu staat er in het handboek dat de luchtkamers 385 mm. zouden moeten zijn...
  5. A

    Broertje van m'n eigen Z650!

    Gisteren op pad, reed op de hoofdweg door Rheden; had ik het idee dat er iets niet helemaal check was met m’n achterwiel. Ff gestopt om te kijken of ik als leek wat kon zien, zag er normaal uit; zat dus tussen de oren. Komt er een ander klassiek brik langsgereden, had nog niet gezien wat voor...
  6. A

    Kawa Z650 verlichtingsschakelaar

    Hallo Medebrikkers, Schakelaar links op stuur (groot/gedimd licht, knippers, claxon) is kapot en heb op de sloop een andere gehaald, draadjes/stekkers komen niet helemaal overeen. De oude heeft zwart/wit, terwijl de "nieuwe" rood en zwart heeft. (de overige draden komen gelukkig wel...
  7. A

    Rijscholen Arnhem

    Hallo, Collega van me denkt er ook over om op de motor te stappen. Hebben jullie goede ervaringen met rijscholen in Arnhem? Dank, Artuur
  8. A

    Artuur

    Na ongeveer 3 jaar mijn oude beessie, een groene Kawasaki Z650, maar eens uit de schuur gehaald en een checkup laten geven. Niets noemenswaardig; behalve wat olie, filters, remvloeistof en remblokken was 'ie zo weer veilig gangbaar. Klein probleempje: laatste keer dat ik heb getankt kon je nog...
Terug
Bovenaan Onderaan