Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Fazerracer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    Seatcover Blackbird 2007

    Hallo, Ik ben op zoek naar een seatcover voor een Honda CBR1100XX Blackbird (2007) Bij voorkeur in de kleur zwart, maar mag ook een andere kleur zijn. Dus mocht er iemand zijn die een seatcover te koop heeft...? BVD.
  2. F

    Hoe routes inladen Galaxy S?

    Hallo allen, Ik heb sinds kort een Samsung Galaxy S en ben aan het stoeien om hier motorroutes in te zetten/laden maar dit wil maar niet lukken. Wat doe ik verkeerd? Kan iemand mij op weg helpen? Er zit Google maps op de phone. En ik heb via TYRE een paar routes gedownload welke ik nu dus...
  3. F

    Waar elektronisch kompas kopen?

    Hallo, Nu zit ik al enige tijd diverse elektronica en outdoor zaken af te struinen naar een geschikte digitale/elektronische kompas voor op de motor. (Wat nou TomTom of Garmin) :P :+ Een digitaal kompas met op zijn minst ook overige functies zoals: Temperatuur, Tijd en Hoogtemeter...
  4. F

    TK: Brembo radiale voorrempomp incl. inklapb. handel R1/2003

    Te koop: zoals de titel het al zegt. Vraagprijs: 175,00 euro excl. verzenden
  5. F

    Te koop: R1 2003 Goldspot remklauwen e.d

    Te koop voor-remklauwen uit een R1 2003. Vraagprijs 125 euro exclusief remblokken, excl. opsturen.
  6. F

    Notificatie uitzetten

    Hallo, Van een topic heb ik eens de notificatie "AAN" gezet, maar nu hoef ik geen notificaties meer te ontvangen. mijn vraag: Hoe zet ik de notificatie-instelling "UIT"? Iemand? Dank.
  7. F

    Shoei XR1100 Vizier

    Te koop aangeboden: Nieuw blank vizier, type CW1 voor de Shoei XR1100 helm. Prijs: 40,00 euro, exclusief verzendkosten.
  8. F

    Adresje/hobbyist gezocht spuiten valhelm

    Hallo, Ik ben op zoek naar een adresje of handige hobbyist die een beschadiging op mijn Arai helm kan bijspuiten. Ken wel wat adresjes maar die doen het allemaal professioneel, dus compleet opnieuw alles van voor naar achter spik en span (lees = duur) óf ze doen het dus gewoon helemaal...
  9. F

    Welke momentsleutels?

    Hallo, Ben op zoek naar een paar momentsleutels maar waar moet ik nou echt op letten wil ik er nog wel wat aan hebben. Doel is om gewoon de meest voorkomende bouten/moeren voor de motorfiets met de voorgeschreven kracht vast te zetten. Heb al wat rondgekeken en kom bijv. Tengtools tegen...
  10. F

    Werkplaatshandboek Yamaha

    Hallo, Nu zag ik hier laatst toch een topic over werkplaats handboeken, maar nu niet meer dus vandaar dit topic dan nog maar eens. Ik zoek een printbare volledige versie van het Werkplaats handboek / Service manual (dus niet de gebruiksaanwijzing) voor een Yamaha Fazer 600 uit '98. Wie...
  11. F

    Adresjes 'betaalbare' motorolie

    Hallo, Misschien een ietwat knullige vraag hoor, maar ik ben eigenlijk op zoek naar wat adresjes (regio Zuid-Holland) waar ze nog een beetje relatief betaalbaar motorolie en eventueel ook motorfilters verkopen. Ik heb dadelijk nogal wat nodig en om nou 16stuks van een 'te dure' literfles te...
  12. F

    R1 2003 Diverse (race) onderdelen

    Diverse R1 onderdelen (2003) Te koop aangeboden. (Meerdere) Foto's zijn op verzoek verkrijgbaar. 1x Wielenset compleet met tandwiel en remschijven, in-/exclusief banden Bridgestone BT002 Vraagprijs: 400euro zonder banden 1x Achterwiel compleet met tandwiel en remschijf, exclusief band...
  13. F

    TK: VIP tickets Motorbeurs Utrecht

    Wie heeft er interesse in twee VIP-tickets voor de motorbeurs Utrecht 2009. Hiermee krijg je met z'n tweeën gratis toegang tot de speciale VIP Preview-avond op woensdag 25 februari. Alleen hal 12 is geopend op deze avond. Voor drankjes en exclusieve hapjes wordt gezorgd. Tevens is een...
  14. F

    Crash Fazerracer Endurance

    Bij mij hangt de alombekende vraag boven me hoofd; HOE of WAT is er nu eigenlijk precies gebeurd? Wie kan mij vertellen wat er is gebeurd? Ik ben dus gevallen en hierbij de eerste reactie. Ik reed met nr. 24A, zwarte R1. De val zelf en met name het rondtollen,schuifen heb ik bewust...
  15. F

    R6 Racer 2001 / 3.500 euro

    Hierbij mijn R6 racer te koop. (of te ruil voor 'jongere' niet merkgebonden 600cc-racer. Bouwjaar 2001. Ex-Docshop-Racing (reserve fiets) Motor is geblue-print: 108pk aan het achterwiel (uitdraai-aanwezig) 120pk in het blok. Verder gewoon standaard. Hyperpro stuurdemper. Aanpassingen...
  16. F

    Onderdelen R6 los verkopen ja/nee?

    Meningen gevraagd, Ik heb mijn R6 te koop staan maar diverse mensen vragen of ik ook los de onderdelen verkoop, zie berichten hieronder. Het e.e.a. is natuurlijk tweeledig op te vatten. Het ligt er maar aan welke pet je op hebt. Potentiele koper heeft liever dat alles erbij zit zeker de...
  17. F

    Tijdschema MAC Endurance 12-09-2007

    Hier het tijdschema, zie ook ZAC-site Houdt in: Positief: Kan s'ochtends eigenlijk gewoon nog werken, scheelt weer een halve dag verlof. Wat vinden jullie nu van dit tijdschema, voorgaande jaren (voor zover ik mij kan herrineren) was gewoon de start om 13:00 uur. Programma Het...
  18. F

    Reserve-kandidaat MAC Endurance 12-09?

    Hallo, Ik ben benieuwd of er mensen zijn die eigenlijk WEL willen meedoen met de aankomende MAC Endurance op woensdag 12 september maar die zich NIET meer kunnen inschrijven omdat het 'vol' is. Ik voorzie wellicht dat ik op woensdag misschien wel verhinderd ben (maar weet het nog niet...
  19. F

    Uitlaat geluid BOS vs. origineel

    Ik was benieuwd of een originele uitlaat van Yamaha voor een R6 minder herrie maakt dan een BOS-uitlaat type Oval voor een R6. De BOS-demper haalt zijn demping uit het hittebestendige dempingsspul, vergeleken als een witte deken. Hoe is een originele einddemper voor de R6 uit het jaar 2001...
  20. F

    Vervangen Floaters, HELP!

    Hallo, Mijn voorremschijven hebben (volgens de keurmeester) teveel speling voor/achterwaarts. Nu kan ik dit denk ik verhelpen door mijn floaters te vervangen voor nieuwe dacht ik zo. De remschijven zijn gewoon goed, dus ik wil deze gewoon hergebruiken en enkel de bevestiging (floaters)...
  21. F

    Floaters vervangen, HELP!

    Hallo, Mijn voorremschijven hebben (volgens de keurmeester) teveel speling voor/achterwaarts. Nu kan ik dit denk ik verhelpen door mijn floaters te vervangen voor nieuwe dacht ik zo. De remschijven zijn gewoon goed, dus ik wil deze gewoon hergebruiken en enkel de bevestiging (floaters)...
  22. F

    Te Koop Yamaha R6 racer 2001

    Hierbij mijn R6 racer te koop. (of te ruil voor 'jongere' niet merkgebonden 600cc-racer. Bouwjaar 2001. Motor is geblue-print: 108pk aan het achterwiel (uitdraai-aanwezig) 120pk in het blok. Verder gewoon standaard. Hyperpro stuurdemper. Stalen remleidingen voor en achter. Extra kuipdelen...
  23. F

    Yamaha racer R6 bj. 2001

    Hierbij mijn R6 racer te koop. Bouwjaar 2001. Motor is geblue-print: 125PK 108pk aan het achterwiel (uitdraai-aanwezig) EDIT: 120pk in het blok. Verder gewoon standaard. Hyperpro stuurdemper. Stalen remleidingen voor en achter. Extra kuipdelen. En ik heb nog een doosje vol met extra's...
  24. F

    Koeling R6

    Hallo, Ik heb een vraag over de koeling van mijn Race R6. (Laat je niet in de war brengen door mijn 'oude' gebruikersnaam) In het koelsysteem(rservoir) zit nu water i.p.v. koelvloeistof (vanwege reglement KNMV, is dit geloof ik zo gedaan) Maar nu wil ik er wat meer water bij doen, peil...
  25. F

    Assen 18 aug. Camping?

    Zaterdag 18 September staat er weer een ZAC-race gepland. Weet iemand of er in Assen of omgeving overnacht kan worden? Ik denk dan aan misschien wel de 'beroemde TT motorcamping' maar misschien zijn er ook wel alternatieven of jullie weten? Telefoonnummer van de camping???? Ik hoor graag.
Terug
Bovenaan Onderaan