Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Z1m0wns
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Z

    Moto Detail zadeltassen

    Te koop mijn zadeltassen set van moto detail! heb de set enkele keren gebruikt met een lang weekend weg ideaal om net dat beetje extra mee te nemen. helaas is 1 tas beschadigd geraakt door de hitte van de uitlaat. de tas is echter niet lek of kapot functioneerd nog prima. de andere 2 tassen...
  2. Z

    Motor stuurt zwaar

    Hallo, Ik rijd nu een jaar een Kawasaki er6 en als de motor stil staat stuurt hij erg zwaar. Om deze reden zijn de balhoofdlagers al vervangen, de voorband is rond de 6.000km oud en de bandenspanning is goed.. Rarara wie heeft een suggestie wat het zou kunnen zijn. Gr Sam
  3. Z

    de zoveelste vraag over uitlaten

    Hallo mannen, ik zit met een twijfel geval.. ik ben op zoek naar een mooie high mount uitlaat voor mijn KTM 690SM. nu heb ik recent 2 uitlaten van Laser extreme gekocht, en wilde ik deze er graag onder hebben. nou heb ik al iemand die deze er voor mij onder kan bakken, maar ik ben een...
  4. Z

    Koppelings hevel KTM

    Nieuw ongeopend nog in de verpakking, een koppelingshevel voor verschillende modellen van KTM namelijk de: Duke 690 / Duke R/ Supermoto Prestige / Supermoto R/ Super Duke 990 / Super Duke R 990/ RC8 1190/ RC8R 1190 / RC8R Akrapovic 1190/ RC8R Red Bull 1190. misschien past hij op meerdere...
  5. Z

    Opnieuw voorstellen Kawa KLE 500

    Even opnieuw voorstellen maar, Nadat mijn Suzuki Dr600 verleden tijd was en bij gebrek aan auto had ik toch snel een andere motor nodig. op 15-11-2013 een Kawasaki KLE 500 1992 gekocht met toen 41xxx op de teller niet de mooiste kle met al dat roze maar wel een motor die naar mijn mening lekker...
  6. Z

    Kle 500 naar supermoto

    Haai, ik zit met een vraag, Ik wil de look van mijn Kawasaki KLE 500 1992 een beetje aanpassen ( meer richting de supermoto kant) Nou heb ik dus een koplamp gezien bij Roukema, dat is de Aura Universele koplamp. Ik vroeg me dus af of er iemand is die deze koplamp zelf heeft, of iemand...
  7. Z

    Suzuki Dr 600 S 1985

    ik zal mij ook maar even voorstellen aangezien ik dit forum al vaak voorbij heb zien komen! Mijn naam is Sam woon aan het end van de wereld ( den helder) ben sinds 12-12-2012 in het bezit van mijn motorrijbewijs en in maart eindelijk mijn eerste fiets gekochtl ik ben sinds 20-08-2013...
Terug
Bovenaan Onderaan