Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: tiger38
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    gs 450e vonkt op 1 cilinder

    hey , ik ben bezig aan een gs 450e die bijna klaar is en ik dacht effe een testrun te doen.Ik dacht ,toch maar effe men bougies vervangen en eens checken of ze vonken. Dus aan 1 cilinder vonkt ie en aan de andere kant dus niet.voor elke cilinder een bobine. ik dus de ingangskabeltijes...
  2. T

    USD voorvork

    hey onlangs heb ik een voorvork gekregen van een vriend van mij omdat hij er niets meer mee deed maar hij wist niet van welk type motor hij kwam. Weten jullie mischien van welke motor hij komt? het dunnere gedeelte boven is 50mm,het dikkere is 53mm grt, Tom
  3. T

    Z650 met veeeeel blauwe rook

    Hey, Ik heb me net voorgesteld en heb al een vraagje :) Men overleden vriend was bezig aan de z650 en zijn vrouw heeft gevraagd of ik hem verder wilde afbouwen,met veel plezier heb ik dat gedaan maar nu duiken er een paar problemen op. -koppeling doet het niet meer -veel blauwe rook...
  4. T

    Effe voorstellen

    Hey allemaal, ik ben Tom,39 en wonend te Lommel/België. ik ben getrouwd met June en hebben 1 zoontje,Mike(4). werkend bij Philips Turnhout met de vaste nachtploeg en dat nu al 20 jaartjes ,kan ik overdag lekker wat sleutelen of wat laswerken doen in men werkhuisje vroeger veel met de...
Terug
Bovenaan Onderaan