Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: edgewalker
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. edgewalker

    te koop verstelbare dog bones

    ik heb 2 verstelbare dog bones te koop lengte 185mm verstelbaar tot 210mm 50 euro inc verzending binnen nl
  2. edgewalker

    duozadel slot gsxr

    hola, zoek dus het mechanisme, slot heb ik niet nodig als iemand dat nog ergens heb leggen voor een mooi prijsje *D
  3. edgewalker

    achterrem klauw suzuki

    beste mf ers zoek een achterrem klauw in de kleur goud het liefst 1 van een gsxr 1000 wie heb er 1 liggen en wil um verkopen
  4. edgewalker

    usd voorvork

    heb een voorvork met een lengte van 78 cm diameter boven kant 50 mm diameter ter hoogte t stuk 54 mm t suk is er ook bij vork is gebruikt maar heel netjes rem klauwen zijn er niet bij :N doe een leuk bod en ze zijn voor jouw :Y als er vragen zijn
  5. edgewalker

    6 zuiger remklauw gsxr 750

    tekoop 6 zuiger rem klauw 2 in het totaal komt van een gsxr 750 af voor een goed bod gaan ze weg
  6. edgewalker

    suzuki gsxr onderdelen

    er leggen wat spullen in de weg, een linker en rechter usd fork poot gsxr 750 uit 99 ---200 euro een voorspatbord gsxr 750 uit 99 ----50 euro twee 6 zuiger remklauwen gsxr 750 uit 99 ----150 euro 1 t stuk gsxr 1000 k2...
  7. edgewalker

    wp stuurdemper

    te koop wp stuurdemper ding komt van een 99 gsxr voor vragen ff maile naar koosiedejong@hotmail.com
  8. edgewalker

    gsxr 600

    wie heeft er een achter velg over voor een gsxr 600 uit 98
  9. edgewalker

    achterwiel k1

    wie heeft er een achter wiel voor een k1 750 *D en wil het verkopen ;) moet wel schade vrij zijn..
  10. edgewalker

    99 gsxr kont

    heb een zgan gsxr kont in de kleur bl wit ;) 1 subframe voor een gsxr 99 voor en achter zitje plus afdek kap doe een bod waar ik geen nee kan zeggen 8-)
  11. edgewalker

    uitlaat steun gsxr k1

    de duo steppies moeten er af dus zoek ik een uitlaat steun!! heeft iemand er 1 over :) voor een mooie prijsie 8-) kan op slot heb er 1 ;)
  12. edgewalker

    gsxr

    zoek een "kontje" voor een gsxr 2002 met subframe en achterlicht..het liefst een bl wit
  13. edgewalker

    een banden kwestie

    is het normaal dat ik +/- 3 duizend km met een achter band doe en dan is de zij kant op hange er rullen aan hoe is dat bij jullie :p
Terug
Bovenaan Onderaan