Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: daniel013
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Sidi motor laarzen (maat 44)

    Bij deze verkoop ik mijn sidi motor laarzen. Laarzen hebben 1 seizoen gereden dus enkele gebruikerssporen maar zien er nog zeer goed uit! Ophalen (uiteraard de mogelijkheid om te passen) en verzenden (kosten koper) mogelijk. Ophalen omgeving Tilburg. Vraagprijs is rond de 50 euro. mvg...
  2. D

    Alpinestars s-mx 5 maat 45 (wit)

    Bij deze verkoop ik mijn 1 seizoen gebruikte alpinestars s-mx 5, maatje 45. Lichte gebruikerssporen maar verder in zeer goede conditie. Ophalen (omgeving Tilburg) + verzenden mogelijk (k.k.) Sorry voor de nek-hernia, foto's staan goed op mijn PC maar worden gedraaid als ik ze wil...
  3. D

    Dames combi pak gezocht

    Lads, Ben opzoek naar een leren combi pak voor mijn vriendin, het liefst zwart (/wit). L+G = 165cm bij 65kg. Prijs in overleg! Thanks alvast
  4. D

    Led knipperlicht

    Ik zoek nog led knipperlichten voor mijn yzf600r. Ik heb momenteel deze op mijn achterzijde: Iemand dezelfde (of gelijkwaardige) knippers te koop voor een leuke prijs? :+
  5. D

    Afdekplaat knipperlicht

    Ik heb op mijn yzf600r de knipperlichten aan de voorkant vervangen (spiegels met led knippers), maar nu heb ik 2 "gaten" in mijn kuip zitten. Iemand enig idee of er afdekplaatjes / kapjes te koop zijn die volledig dicht zijn, en het liefst in kleur van mijn kuip (rood) Of iemand een gouden...
  6. D

    Sleutelhonger

    Iemand toevallig een sleutelhanger over die van STOF is? Ik kan alleen partijen kopen en 100 stuks is een beetje overdreven. Zoiets als dit zou ideaal zijn! :)
  7. D

    Spiegels met knipperlicht gezocht

    Iemand toevallig nog een mooi setje (zwarte) spiegels met knippers liggen? Prijs komen we samen wel uit!
  8. D

    Originele yamaha yzf600r uitlaat te koop

    Beste, Aangezien ik een nieuwe uitlaat heb gemonteerd wil ik graag mijn vorige verkopen. Dit betreft de originele uitlaat van een yamaha yzf600r. Teab mag hij weg! Daniel
  9. D

    Te koop gevraagd

    Slotje graag, Alpine pak gekocht vandaag!
  10. D

    Sidi laarzen (maat 45) te koop

    Bij deze verkoop ik mijn laarzen van Sidi maatje 45 (vallen wel iets kleiner uit) Laarzen zijn alleen gedragen bij het rijlessen. Doe een goed bod en dan komen we er samen wel uit! Ophalen en verzenden beide mogelijk, omgeving Tilburg. Daniel
  11. D

    Ongedragen Dainese Crono Combi

    Beste, Bij deze verkoop ik (nog steeds) mijn ongedragen Dainese crono div combi. Pak is alleen gepast in de winkel, maar heb helaas geen tijd/geld meer om meer spullen aan te schaffen, dus vandaar dat ik het pak in de verkoop doe. Pak heeft altijd binnen gehangen en zal zich (omdat deze...
  12. D

    Gloednieuwe Dainese crono div aangeboden

    Beste, Omdat ik vanaf volgende maand eigenaar ben van een huisje, moet ik voorlopig de start van mijn hobby verzetten. Ik had net een pak aangeschaft maar deze moet toch weer de deur uit. Pak is alleen gedragen bij termaatmotoren in Nijmegen, daarna mee naar huis genomen en niet meer aan...
  13. D

    Motor -kleding -helmen -'spullen' uit het buitenland

    Beste, Spullen uit bijvoorbeeld China of Hk importeren is erg goedkoop. Dus nu vroeg ik me af of dit ook voor motor kleding etc geld? Zoja, zijn er goede sites uit het buitenland (Hk, China, USA etc.) om producten te bestellen, of werken jullie dan via bv ebay of ioffers? Ik ben...
  14. D

    Gezocht: 2e hands combi pak <150,-

    Beste, Ik als beginnend motorrijdende student ben opzoek naar een 2e hands (zwart/grijs/wit) combi pak voor op mijn racer. Het liefst van leer en het liefst onder de 150,-. Ik ben 189cm groot, en weeg een kleine 70kilo. Geen buff postuur dus! ;) Heeft iemand misschien iets leuks liggen...
  15. D

    < 2000,- vergelijkings motor(s)?

    Beste, Ik weet dat er 1000-en-1 topics zijn over dit onderwerp, maar ik waag het toch nog maar eens: Zijn er vergelijkbare 600cc motors (kwa uiterlijk / rijgedrag) die gelijk liggen aan bijvoorbeeld de Yamaha Thundercat? kwam deze laatst tegen maar was net te laat met kopen...
  16. D

    Even voorstellen!

    Hallo allemaal, Mijn naam is daniel, woonachting in Tilburg. Ben op dit moment bezig met mijn motorrijbewijs en vandaar dat ik wat meer informatie wil winnen dmv dit forum. Ben nog opzoek naar kleding, laarzen, handschoenen, helm en niet te vergeten een motor! (Wil graag een yamaha...
Terug
Bovenaan Onderaan