Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DjangoSoe
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. DjangoSoe

    Ketting DID Naam uitleg

    Hoi, IK wil voor mijn Honda nsr125 een nieuwe ketting kopen en ben er een van het merk DID tegengekomen maar ik kan kiezen tussen 2 soorten: 520VX2GBX108EZ en de 520VX2GBX108ZB. De 520 staat voor schakel afstand de VX2 is het nieuwe type ketting GB betekend dat hij goud gekleurd is, 108...
  2. DjangoSoe

    Net als de andere ook even voorstellen

    Goeiemiddag! Ik heb al een aantal dingen gepost op het forum en nu toch ook maar even laten zien wie ik ben, Ik heet Django en ben 19 jaar ondertussen een jaartje in het bezig van een a1 rijbewijs met ook een 11kw motor (Honda NSR125): zo was hij eerst, ik heb er ondertussen een...
  3. DjangoSoe

    Handvat verwarming (HVV) diy

    Hoi, Ik wil alvast even duidelijk maken dat dit geen forum post is om erachter te komen of het wel of niet zal helpen en of ik niet beter kan kiezen voor verwarmde handschoenen. Ik ga het gewoon proberen met handvat verwarming en kijk hoe dat bevalt. Ik heb op ebay een goedkope set...
  4. DjangoSoe

    Kleur Honda NSR 125 Raiden

    Hoi, Dit is mijn eerste topic op motor-forum en ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen *D . Ik weet ook niet zeker of ik het in de juiste categorie heb geplaatst maar anders hoor ik het wel. Ik heb nu een aantal weken een Honda NSR 125 Raiden en heb een andere frontje dat grijs is...
  5. DjangoSoe

    2013 Motor invoeren ervaringen prijzen?

    ik heb een paar vragen ivm het invoeren van een motor uit duitsland. ik hoef geen informatie over de bpm te weten want dit staat overal al duidelijk uitgelegd met handige website's om het te berekenen *D. het moet een 11kw motor zijn van wegen a1 rijbewijs. Ik wil het liefst een "Honda nsr...
Terug
Bovenaan Onderaan