Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mazzel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Hand/ Werkboek Shadow C2 VT 750

    Weet iemand een adres waar ik een nederlands handboek voor mijn motor kan krijgen? Heb alleen maar duitse gezien. Wil zelf wat gaan sleutelen maar mijn kennis is 0 op dat gebied. Wie o wie.....
  2. M

    Uitlaat VT 750 C2 ACE

    Ik heb sinds kort bovenstaande motor. Nu zit daar een originele itlaat onder met een naar mijn smaak iets te tam geluid. Toen ik 'm ophaalde vroeg ik of ze daar wat aan konden doen. Jawel, een nwe uitlaat eronder a 400 euri. Toen ik vroeg of er iets aan de originele uitlaat gedaan kon worden...
  3. M

    Dit izzem 2

    Sorry, dubbel (maar wel mooi he)
  4. M

    Dit izzem!!!

    Eindelijk, na een lange zoektocht....wow. Volgende week vrijdag haal ik 'm op. Man wat een machtig gevoel :] :] :] Bijlage: mijnes.jpg
  5. M

    proefrit

    Loha, Ik ga morgenmiddag een proefrit maken op een Shadow VT 1100 C3. Bj 1998. Ben benieuwd... Enne, nog specifieke dingen waar ik op moet letten?
  6. M

    Keuzes..

    Bijna is het zover, ik ga over 6 tot 8 weken een motor kopen. Heb op de Honda Shadow 750 ACE gereden en Volusia 800. Kon niet zeggen dat ze te licht zijn maar lees nogal eens dat, wanneer het kan, je beter een zwaardere motor kunt kopen. Ik heb (straks) een budget van 6.500 en twijfel tussen de...
  7. M

    orienteren

    Loha, Ik ga volgend vroeg in voorjaar een motor kopen. Wat ik mooi vind zijn bijv. shadow vt750, vulcan vn800 of volusia 800. Wil rond de 6500(max) uitgeven. Kan ook iets oudere 1100/1500 kopen. Tja wazz wijs. Heb op technisch gebied absoluut 2 linkerklauwen. Heb wel gehoord dan cardan beter is...
  8. M

    kids mee of niet of...

    Jaja, ik heb echt gezocht, vond alleen wat wel/niet/wel/wel(wettelijk) verantwoordelijk was op het scherpst van de snede }) . Mijn zoontje van 7 wil graag met mij op de motor. Lijkt me echt gaaf, wel pakkie aan, helmpje op. Kortom zoals het hoort. Ik ga nu voor het eerst huren en wil hem (of...
  9. M

    voor het eerst

    Jaha, ik huur as zaterdag een motor. Voor het eerst zonder instructeur in m'n oor en spiegels. Het is een Shadow 750 vt. Lekker tuffen op het Friese platteland!!! Zijn er mensen die ervaring hebben met deze motor of tips? :] 8-) mazzel vind het maar spannend!
  10. M

    Sorry ik weet ut, de zoveelste

    Maar ik ben wel geslaagd vandaag, euh.......gisteren, ik hebbum!!!! 8-)
  11. M

    Nog een Leeuwarder

    loha, Ik ben Mazzel, lees en post sinds een maand op dit maffe forum, af en toe brullen. Ben nog aan het lessen en rij 8-7 af. Dan ga ik lekker zelf rijden zonder steunwieltjes en instructeur in mn oor. Mijn idee van een motor is een zware vulcan of shadow. Eerst maar es huren en dan kijken...
  12. M

    bv en theorie-)

    Heho, al eerder mn bv gehaald en gisteren theorie. Weer ouderwets zweten!!!, was wel een slachting 35 kandidaten en 11 geslaagd. Kan nu theoretisch motorrijden. Morgen weer 2 uur tjes gassen en meteen maar het laatste stukje examen regelen. Ben ik eindelijk vrij om te rijden waar ik wil!!!!!!
  13. M

    ff voorstellen

    'loha Ik ben nieuw hier en post niet voor niks in "Choppers". Ben nu druk bezig met rijbewijs, rij al 24 jaar op alles wat meer dan 2 wielen heeft. Alleen deze ontbrak nog. Hoop het voor de zomer te hebben. En dannuh , lekker toeren. Voel me weer een jong pikkie als ik naar de VN 800/1500...
  14. M

    ff voorstellen

    'loha Ik ben nieuw hier en post niet voor niks in "Choppers". Ben nu druk bezig met rijbewijs, rij al 24 jaar op alles wat meer dan 2 wielen heeft. Alleen deze ontbrak nog. Hoop het voor de zomer te hebben. En dannuh , lekker toeren. Voel me weer een jong pikkie als ik naar de VN 800/1500...
Terug
Bovenaan Onderaan