Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SpeedMonkey
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    scooter !

    oke oke voor men gaat oordelen ik heb het hier over een : 500cc 2 cilinder 4takt Scooter.... ik persoonlijk vind het er niet slecht uit zien ook al is het vermogen van 50 pk wel erg weinig.. maar daar valt vast wel iets aan te doen (het is een scooter ;) ) voor de mensen die graag jong...
  2. S

    Bking

    www.motorfreaks.nl/index.php/news/2133 waar gaan we dit ongeloovelijke lompe ding plaatsen super-(lees hyper)-sport of Naked of is dit gewoon samen met een mt-01 | een voledig nieuwe klasse door hun xteme perstatie btw iemand meer specs???
  3. S

    Bking

    www.motorfreaks.nl/index.php/news/2133 waar gaan we dit ongeloovelijke lompe ding plaatsen super-(lees hyper)-sport of Naked of is dit gewoon samen met een mt-01 | een voledig nieuwe klasse door hun xteme perstatie btw iemand meer specs???
  4. S

    GSX600f .....

    ik zoek afbeeldingen van onderstaande gsx600f aangezien ik mijn ook aant verbouwen ben.... wil ik meer weten over zijn opbouw... hugger undertail achterlichtunit en maybe meer dingen die ik eventueel kan gebruiken jaja niet orgineel maar waarom het wiel opnieuw uitvinden
  5. S

    blok wissel truc

    ik kan blok van gsxr 750 goedkoop op de kop tikken volgende zit er bij Inlaat rubbers 34 mm carburateurs Originele ovale K&N luchtfilters Startmotor Dynamo gaat dit problemen opleveren als ik bobines etc etc van mijn gsx600f hierop wil aansluiten oftewijl KAN ik dit wisselen ??? blok van mijn...
  6. S

    nokas stage 1

    hmm ik heb laatst grote beurt gehad... nou ja me fiets en monteur zei dat er putjes in me nokas zatten en dat deze waarschijunlijk binnen 3 jaar vervangen dient te worden maar dat het ook kan zijn dat het nog 10 jaar kan duren afhankelijk van km rijstyle etc... nou is me vraag heeft iemand...
  7. S

    import van een sporter uit the USA

    ik weet niet of ik het hier bij kan zetten maar goed ik zit beetje rond te kijken heb geld niet maar zit beetje te kijken naar prijzen van de nieuwe gsxr1000 k5 zie ik tot mijn grote ver bazing dat dat ding in de NL 15.500 euro (ongeveer) gaat kosten en in de USA maar 10.000.... nou staat er...
  8. S

    Ducati Desmosedi RR

    oke ik vind het idee SUPER :9~ maar dammm wat een prijs kaart waarschijnlijk rond de 50.000 euro je moet het maar overhebben voor een machine maar DAaammm wat voor een heb je !!! hier wat links www.ducati.com/desmosedici/ (dikke intro btw !!)...
  9. S

    voor de mobiele eenheid

    MOMO komt met iet leuks voor de woon-werk-rijdende-kantoor-p.. de bleutooth helm.... deze met headset geintergreede helm is dus aan te sluiten op je mobiel en te gebruiken tijdens het rijden (lijkt me wel logisch maar goed) linky
  10. S

    kaduke knippers

    ik heb dus een gsx600f uit '89 nou ben ik aant rijden van de week doen me knipperlicht het niet meer nou is me vraag waar zitten de zekeringen bij dat ding... en als het een zekering niet is... kan het zijn dat het schakel blok dan kapot is ??? srry dat ik het moet vragen maar zit te wachten...
  11. S

    Nordschleife

    kan iemand me linky of zo geven van site waar ik filmpje van 1 ronde Nordschleife kan downloaden wil wel eens zien hoe het hoort en hoe het er uit ziet ben er nog nooit geweest namelijk heb er ook niet echt de fiets voor greetz Bob
  12. S

    GSXR onder een GSXF

    ik kan een GSXR 1000 blok (2003)kopen zonder kabelboom nu is de vraag valt dit te monteren onder mijn GSXfje... ennuh is dit verstandig??? ennuh is het pas te maken... ??? blok heeft pas 2000km gelopen en gaat voor een spotprijs weg greetz Speedy
  13. S

    GSX600F kietelen

    zit momenteel in planning van een verbouwing van mij gixxef buiten het feit dat ik hem ga spuiten en stickeren wil ik ook een beetje gaan kietelen aan het blok andere uitlaat openluchtfilter grotere (vanwege luhtfilter) sproeiers nu is de vraag wat kan het me uiteindelijk aan vermogen schele...
  14. S

    modding mijn gsx-f

    ik wil mijn gsxfje gaan spuiten en beplakken... en ander uitlaatje aangezien dit beschadigt is door vorige eigenaarresse ze was te klein en stond dus op haar tenen... en viel dus geregelt om :? ik wil graag weten wat jullie van me plannetje denken... IK GA HET ZOWIEZO DOEN.... maar heb ook...
  15. S

    zoveelse.... welke uit laat

    maybe een apparte checktie voor maken :) maareh je begrijpt het al een andere uitlaat voor mijn gsx 600 f uit 89 ik wil eigenlijk een systeempje met 2 dempers.... maar kan aleen maar een paar systeem vinden met maar 1 demper 4 to 1...
  16. S

    kleur keuze voor me fiets

    he ik heb een soes GSX600F uit '89 (zie hier benede) maar heeft schade.... van vorige eigenaresse ( ze was te klein voor motor en kon aleen stoppen bij stoeprandjes of als baleriena op der tenen staan) heeft nu dus een barst in kuip net onderkoplamp en link en recht bij dynamo en ... ( nog niet...
  17. S

    powerplug op je fiets

    ik ben bezich met een PDA navigatie systeem op me fiets te zetten maar :: waar kan ik een plug kopen Waar kan ik ide het best monteren ( op mijn gsxf600 uit '89) Hoe moet ik aan sluiten thx greetz Speedy
  18. S

    navigatie

    ik heb pas een motor gekocht en me rijbewijs gehaalt nu ben ik eeen beetje pc freak en hou ook wel van gadgets en zo maareh nu komt de eigenlijke vraag wat zouden jullie zegen over een navigatie systeempje op je fiets ben namelijk aant kijken voor een Ipaq h2210 met tomtom3 bluetouth hierbij...
  19. S

    Monster vs CB-1

    Ik ben net begonnen met me eerste lessen en heb me ogen gezet op een Ducati Monster nu heb ik al paar dagen zitten rond kijken naar leuke fietsen maar welke is nu het beste en wa kost me dat aanschaf en op jaar.... ben van 22-08-1982 en heb natuurlijk 0 jaar schadevrij ik zit te denken aan max...
  20. S

    Monster 750

    Ik ben net begonnen met me eerste lessen en heb me ogen gezet op een Ducati Monster nu heb ik al paar dagen zitten rond kijken naar leuke fietsen maar welke is nu het beste en wa kost me dat aanschaf en op jaar.... ben van 22-08-1982 en heb natuurlijk 0 jaar schadevrij ik zit te denken aan max...
Terug
Bovenaan Onderaan