Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: m3rlijnz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    900 rr ombouw. Waar laten jullie de accu?

    Voor de zelfbouwers/verbouwers/pimpers/knutselaars enz. Voor mn eigen blade project wil ik een andere kont plaatsen en vind de r6 2006 schitterend!! Alleen zo weinig plek voor een accu. Nu zit mn accu op een zeer rare plek (midden boven mn blok) i.v.m. knutsel-bakken-en-braaien-subframe...
  2. M

    Subframe origineel compleet sc 33 fireblade

    Matzwarte kappen, achterlicht, knipperlichten, binnenkant met spatbord, zadel, accubak en natuurlijk subframe. Bj 98 Doe een bod
  3. M

    Subframe r6 met zadel en kap 99

    Titel zegt het al. Subframe, blauwe kap, zadel. Dus geen binnenkant of achterlicht of bijrijderszadel, o.i.d. Doe een bod
  4. M

    Honda fireblade sc33 vfr single arm achterbrug

    Vfr achterbrug, passend op een honda cbr. Leuk voor project. Gekocht van ghettobassie, geen tijd gehad om te monteren. Meerdere onderdelen ook te koop. Koso tellertje. 2x 16 inch voorwiel, geel en zwart. Achterwiel geel. Originele achterbrug Remmerij Extra schijfremmen Slotenset...
  5. M

    Honda fireblade schreef 33 werkplaatsboek op. O.I.D

    Ben weer wat verder aan het bouwen geslagenaar met m'n bladeren sc33. Kabelboom moet ingekort worden en ben op zoek naar documentatiemateriaal om alles aan te kunnen sluiten. Koso tellertje erop maar het is nu spaghetti. Dus heeft iemand hier documentatie van??
  6. M

    gevraagd honda cbr fireblade 900 sc 33 streetfighter kont

    Ik probeer al een tijdje aan een pasklare kont voor voor mijn cbr te komen. Ik had mijn oog laten vallen op de honda cb1000r (gaaf) kont maar dit is lastig aan te komen. Ik was te laat bij ghetto bassie en voor de 2 de keer te laat bij degene die h'm weer van hem had gekocht. Ben bang hem niet...
  7. M

    honda cbr project-tje stelt zich voor.

    Ik ben merijn..hoop op dit forum meer te weten te komen over custom bouwen. Heb zelf voor bijna niks een honda cbr 900 uit 96 op de kop getikt. Alle kappen eraf en tellertje weg.. en toen maar zoeken en kwam hier uit..
Terug
Bovenaan Onderaan