Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: octane
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. O

    zoek een z650 tank embleem

    zoek een tank embleem recht..tot zover niks kunnen vinden...nieuw ook niet classic kawa parts..???staat niet op de webside..wie heeft er nog 1 over...
  2. O

    gezocht tank sticker elr .

    gezocht elr tank sticker..zrx of of wat er oplijkt...
  3. O

    zzr1100 v.vork ..met 310 schijf..welke remklauw past??

    heb zl1000 eli..met een zzr1100 v vork.. met 17ich v.wiel met 310 schijven en welke remklauwen passen hier op ipv tocico.s remklauwen..??
  4. O

    waarom kan ik wel inloggen maar niks plaatsen.

    waarom kan ik niks plaatsen op rubriek gezocht of de rest vam motorforum???..
  5. O

    probleem dynamo /starter demontage zl1000

    kwam aflopen zondag met pech staan...anwb geregld dat ik thuis kwam.. maandags boel uit elkaar ..starter ketting stuk.. spul nieuw besteld via classic kawa parts..moet uit de usa komen grr.. maar nu moet de ronde bus annex tand wiel boven los..maar hoe krijg deze niet los.. heeft iemand...
  6. O

    gezocht wit achterlicht kapje zl1000

    hallo ben henk en ben sinds 3 weken eigenaar van een zl1000. beetje wat dingen verbeteren en zoek nog een wit achterlicht of kapje. misschien dat iemand mij verder kan helpen.
  7. O

    gezocht zrx of eddy lawson sticker.

    gezocht zrx of eddy lawson sticker..
  8. O

    zrx1100 toerenteller probleem??

    heb een zrx 1100 met een spooktoerenteller. als ik de zrx op contact zet springt de naald naar 2duizd toeren en ook met lopende motor...heb nu de 2e toerenteller geplaats en andere kabelboompje..ecu ge reset icl accu los gehaalt ..niks helpt .. heeft iemand iedee hoe dit kan..😩
  9. O

    zrx1100 toerenteller probleem??

    zrx1100 met een spooktoeren teller. heb de ecu accu al ontkoppeld..andere toetenteller geplaast en blijft steeds op 2000 toeren staan heeft iemand een iedee hoe dit kan..
  10. O

    info gezocht gpz1100unitrack

    gaat om verbouw van velgen achterbrug voor vork , wat het makkelijkst past..daar om gevraagd info, wie kan mij er iets meer over vertelen..
  11. O

    carterpanpakking vernieuwe en andere lekkage balansas gpz750

    carterpanpakking vernieuwe ..leuk hoop sloop werk ..maar grote probleem is balansas keering lekt ook behoorlijk .. balansas keering kan deze zo vernieuwd worden of wordt het specailisten werk..wie weet dit graat info..hier over ..
  12. O

    velgen en voorvork montage gpz750r.

    zoek info om velgen en andere voorvork te monteren, maar wat past het beste zonder te veel te verbouwen , van een zxr of zzr600 of zx6 wie heeft hier ervaring mee wat het makkelijkst past zonder veel poespas...
Terug
Bovenaan Onderaan