Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Fazz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Fazz

    SC59 onderdelen te koop komt af van een Honda Fireblade 1000 RR Repsol 2011 C-ABS

    Hierbij zet ik een aantal dingen van mijn vorige motor te koop. Foto's komen er nog aan. Het betreft: - OEM rechter kap - OEM onderkap - OEM HRC Carbonfiber Hugger - OEM Honda GEL zadel - OEM duo sit 2x 1X - OEM zadel - SW-Motech tank vestiging met oplaad mogelijkheden - Powercommander 5 met...
  2. Fazz

    Honda Firblade 1000 RR SC59 Repsol 2011 Componenten

    Hierbij zet ik een aantal dingen van mijn vorige motor te koop. Foto's komen er nog aan. Het betreft: - OEM rechter kap - OEM onderkap - OEM HRC Carbonfiber Hugger - OEM Honda GEL zadel - OEM duo sit 2x - OEM zadel 2x - SW-Motech tank vestiging met oplaadmogelijkheden - Powercommander 5 met...
  3. Fazz

    Honda 1000RR SC59 '08-'11 OEM Zadel Te Koop

    Honda 1000RR SC59 '08-'11 OEM Zadel Te Koop Vraagprijs 60 euro of doe een goed bod.
  4. Fazz

    Dainese Torque RS Out D-WP maat 43 laarzen

    Betreft gebruikte waterdichte gore-tex race laarzen. Er zijn gebruik sporen te zien maar in prima staat en functioneert naar behoren. PM voor foto's. Vraagprijs= 75 Euro
  5. Fazz

    Honda 1000rr sc59 2008-2011 duo seat + zadel voor €125

    Honda 1000rr sc59 2008-2011 duo seat + zadel voor €125
  6. Fazz

    Gilles Rem/Koppeling hendels, Honda 1000rr 2008-2011 sc59

    Perfecte staat. Zo goed als nieuw. Nieuw kosten ze minstens €100 per stuk. Ik vraag er €125 voor beide.
  7. Fazz

    Bridgestone Battlax S20f, 120/70/17

    Wegens aanschaf nieuw set banden bied ik mijn band met ongeveer 2,5 mm profiel te koop aangeboden. Vraagprijs: €25,-
  8. Fazz

    Dainese TRQ-Tour Goretex, maat: 43

    Deze prachtige laarzen zijn hoogstens 3 weken gedragen. Ze zitten super lekker hoeven niet ingelopen te worden omdat ze zo goed zitten. Waterdicht met ademende gortex membraan, kortom een perfecte sport/tour laarzen. Wegens aanschaf van de grote broer, Tourqe RS D-WP, wat bij mijn...
  9. Fazz

    Hid bixenon kit met rode angel eyes voor Honda 1000 rr sc57

    Deze prachtige koplamp unit van K&T makelij heeft een week op de motor gezeten wegens onenigheid met de verkoper van de motor motor terug gebracht en ik heb ze daarom er af gehaald. Omdat ik ondertussen voor een sc59 aan het rondkijken ben is het overbodig geworden. Er zit nog garantie op...
  10. Fazz

    Honda 1000rr sc 57 Repsol voorspatbord

    Deze voorspatbord is nieuw en kan worden geleverd met de Michelin stickers van 2007. €125 €100
  11. Fazz

    PowerCommander USB 3, Honda 1000 rr, '07

    Hierbij bied ik mijn power commander usb 3 te koop aangeboden. Deze pc 3 heeft onder een Honda 1000 rr, '07 gezeten. Verder vraag ik er €150 voor.
  12. Fazz

    Een SC57, '07 met 8500km en of een SC59, '09 met 22000km?

    Beste Allen, Graag wilde ik van jullie weten welk het meest objectieve/rationele keuze is. Gaarne jullie mening onderbouwen met feiten. Alvast heel erg bedankt.
  13. Fazz

    Tankbag vs. tail bag of toch gewoon een rugzak?

    Beste Allen :W , Ik heb pas mijn rijbewijs en natuurlijk wil ik graag heel veel rijden. Daarom heb ik ook mijn eerste tour geboekt. Het wordt een weekend Sauerland! :Y Alleen aangezien ik helemaal geen ervaring heb wilde ik graag weten wat het handigste is. Namelijk een tanktas of toch...
  14. Fazz

    Bridgstone Battleax BT-016 pro 120/70 17

    De voorband heeft nog ongeveer 4,5 mm profiel. prijs: €50. Foto's volgen nog als ik het erop krijg. :$
  15. Fazz

    Motoport Den Bosch, mijn ervaring

    Na dat ik een ongeluk heb gehad ben ik naar Motoport Den Bosch gereden. Expert langs geweest mijn motor is total loss verklaard, kortom KUT. ;( Nu is mijn motor verkocht aan bidders en kom ik de vrijwaringsbewijs ophalen, krijg ik een factuur van €250!! -O- €125 taxatie rapport + €125...
  16. Fazz

    Alpinestars SMX-2 Air Carbon handschoenen, maat: M

    Deze prachtige handschoenen zijn letterlijk 3 keer gedragen. Ze zitten als gegoten. Ik heb ze als cadeau gehad. ik ben een Dainese fan en heb alles van Dainese, behalve de handschoenen dan. Je mag ze voor €50 komen ophalen, passen etc. voor meer info: Alpinestars S-MX 2 Gloves: Urban...
  17. Fazz

    'k zeit nieuwt

    Daag mensheh, :W Ik ben een Perzische Brabander, woonachtig in 's-Hertogenbosch. Verder ben ik sinds kort de trotse eigenaar van een repsol 1000rr 8-) . en vind het geweldig om er bij te horen, althans zou wel leuk zijn. oh ja, ik moet morgen voor mijn rijexamen :] , AUB duimen voor me...
  18. Fazz

    Zone 212

    Fazz TopicstarterOnlineGeplaatst op woensdag 02 oktober 2013 20:32 Citeer berichtBewerk berichtVoeg toe als favorietRapporteer 1000rr Bekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenBerichten:1Reg. datum:21 sep. 2013Locatie:'s-Hertogenbosch *O* Zone 212 *O* Ik ben vandaag naar de...
Terug
Bovenaan Onderaan