Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Joost_sv
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Achterwielklem vervoer op aanhanger

    Hoi, Zag laatst in een motorzaak een soort klem die over het achterwiel kan voor het vervoeren op een aanhanger. Korte uitleg:P 2 halve ronde platen die doormiddel van een ijzeren staaf aan elkaar zitten waaraan spanbanden bevestigt kunnen worden.... Weet dat het een krom verhaal...
  2. J

    Motorblok demonteren sv650 gereedschap gezocht

    ik ben bezig met het demonteren van het motorblok bij mijn sv650s..... hoe krijg ik dit los? (zie foto) in het boekje staat iets over een peg spanner? Heeft iemand die in de buurt van Nijmegen woont dit ding? alvast bedankt!
  3. J

    36k km sv650s wat te doen

    Ik heb een suzuki sv650 s uit 1999, daar is nu iets meer dan 36k km meegereden. Nu is mijn vraag, wat voor een onderhoud moet er nu gebeuren? Het boekje gaat toch 24000 km.... Als ik nu gewoon een 12000 km beurt uit voer (24k + 12k = 36k :P ) Dus volgens mij moet nu gebeuren: -carbu's...
  4. J

    Kleur stadslichtlampje importeren motor

    Hallo, ik heb een sv 1000 s (2005) gekocht in belgie en had een klein vraagje over 2 kleine lampjes die in de koplamp zitten. Deze lampjes heeft de vorige eigenaar vervangen naar de kleur blauw/groen. Dit is zichtbaar wanneer dimlicht gevoerd wordt. Moet ik daar witte indoen van de RDW...
  5. J

    Motoraanhanger lenen regio Arnhem-Nijmegen

    Hallo allemaal! Ik had een vraagje, wie heeft er toevallig een motoraanhanger te leen cq te huur voor a.s zaterdagmiddag. Moet namelijk een motor in belgie ophalen. Alvast bedankt! Joost
  6. J

    Suzuki sv onderhouden

    Ik heb een suzuki sv met nu 32200 km op de teller.. nu heb ik een vraag omtrend onderhoud.. Mijn onderhoudsboekje stopt namelijk bij 24000 qua voorgeschreven onderhoud.. Op die km stand heb ik de kleppen laten stellen etc.. Maar na hoeveel km moeten dat soort dingen weer nagekeken worden...
  7. J

    Zondag 22 mei Oldtimerrace

    Zondag 22 mei is er een oldtimerrace in nijmegen... Industrieterrein Westkanaaldijk (Lindenhoutseweg); aanvang training: 10.30 uur; aanvang demo: 13.00 uur Wie gaat er ook?
  8. J

    idee schadeprijs?

    Suzuki sv 650 s Kapot / afgeschaafd Rechterkant Topkuip Knipperlicht Spiegel Stuurgewicht + clip on Uitlaat (Laser Carbon) Rempedaal Voetsteun Valblok wat zal dit kosten om te vervangen
  9. J

    banden na 3400 km versleten?

    ik heb op mijn sv 650s bridgetone BT014 banden... nu na 3400 km zijn de zijkanten nog helemaal goed qua profiel maar zijn de middenlijnen versleten... Hoe kan dit... Ik rijd bijna iedere dag naar nijmegen toe... Maar ben ook iedere avond op de dijk te vinden... Wat is een goede band die...
  10. J

    kettingset vervangen sv

    Is het makkelijk om bij een sv 650 zelf de kettingset te vervangen? bedoel dan voor- achtertandwiel en ketting..... -Hoe moet dat eigenlijk met een gesloten ketting.. -Welk merk zou ik erop gaan zetten? Ik heb de search gebruikt maar kon niet echt iets vinden voor de sv... Alvast bedankt!
  11. J

    Gehoorbescherming motor

    Voordat iedereen reageert gebruik de zoekfunctie: Dat heb ik gedaan. Maar toch heb ik deze vraag, aangezien er de komende tijd geen motorbeursen meer zijn ben ik op zoek naar een adresje voor op maat gemaakte oordoppen. Ik heb al links en rechts geinformeerd maar kan geen goed adresje vinden...
  12. J

    Voorpoot aangetast door Pekel

    Nu het nieuwe seizoen voor de motorrijder is gestart heb ik vandaag mijn motor een keer goed gepoetst. Was ik net met de voorpoten bezig zaten er allemaal witte puntjes in de voorpoot. Ik heb eigenlijk niet zo veel gereden met pekel maar blijkbaar toch genoeg. Heeft iemand een idee hoe ik...
  13. J

    Sv rijders met bevriezende carburateurs opgelet

    Paar weken geleden met een japanse motordealer zitten praten en het probleem van de bevriezende carburateurs voorgelegd... Hij beveelde me een setje aan om het bevriezen tegen te gaan. Het setje hield in: -stukje bekabeling -twee pennen die in/op het vlotterbakje geplaatst worden -een...
  14. J

    puntbak installeren sv

    ik heb een puntbak (bellypan) gekocht voor de sv nu heb ik een vraag omtrent de installatie ervan....... er staan in de zeer uitgebreide beschrijving (3 zinnen 1 plaatje) dat het bevestigd moet worden aan de boutjes van mijn carter. Dus die moeten eruit. Kan dat zomaar???? Alvast...
  15. J

    50000 km beurt Triumph Sprint St

    Mijn sprint heeft een 50000 km beurt nodig. - Heeft iemand ervaring met een goede triumph dealer? - En wat zijn de kosten ongeveer? Alvast bedankt!
  16. J

    Navi

    G'dag, namens mijn vader deze vraag: Ik ben op zoek naar een navigatiesysteem voor op de motor. Heb al diverse systemen bekeken zoals de garmin etc. Wat vinden jullie voor op de motor het beste navigatiesysteem? En natuurlijk niet de aller duurste :P Hij moet waterdicht zijn! Alvast...
  17. J

    Seatcover... hoe te bevestigen

    Ik ben begonnen met het uitvoeren van mijn goeie voornemens: -heb een puntbakspoiler gekocht -heb een seatcover gekocht Nu heb ik eigenlijk meer een vraag over de seatcover. Ik heb een seatcover die wordt bevestigd ipv de buddy. Echter deze cover zit vastgeschroefd dus kan geen gebruik meer...
  18. J

    Hoe doe je dit bij sv 650?

    Ik zie bij sommige suzuki sv dat ze de achterkant verandert hebben. Zo is het origineel maar dan hebben ze het zo gedaan: Hoe doe je dat? Is dat moeilijk. Kan de motor dan ooit nog terug verandert worden?
  19. J

    Allemaal een goed nieuwjaar! Voornemens?

    Alle mensen op motor-forum.nl een goed motorrijdend nieuwjaar!! Nog iemand goede voornemens voor een goed motorseizoen? Even mijn lijstje :9 >> velgen laten coaten :P >> seatcover :P >> puntbakkie :P >> uhm zullen er nog wel meer bij komen denk ik
  20. J

    Poedercoaten Velgen

    Weet iemand misschien wat het kost om in totaal 4 velgen te spuiten?? Alvast bedankt!
  21. J

    Kopen pekelfiets : crosser?

    Aangezien ik niet de winter wil doorrijden op mijn sv. Heb ik op het internet zitten kijken voor een pekelfietsje. Nu is mijn oog gevallen op een crosser. Aangezien ik nog steeds 25 kw moet rijden... moet ik een motor hebben die of minder vermogen heeft of terug gezet kan worden. De yamaha xt...
  22. J

    Begrenzen XT

    ik had een vraagje, ik ben van plan om een yamaha xt te kopen voor de winter. Alleen moet ik met 25 kw rijden. Weet iemand of er een setje op de markt is voor de xt. Hoor het wel alvast bedankt!
  23. J

    Begrenzen yamaha xt

    Ik had een vraagje, ik ben van plan om een yamaha xt te kopen voor de winter. Alleen moet ik met 25 kw rijden. Weet iemand of er een setje op de markt is voor de xt. Hoor het wel alvast bedankt!
  24. J

    Bevriezen carburateurs sv 650 s

    Ik was vorige week bij de dealer voor een onderhoudsbeurtje. Toen ik daar wegging zei de dealer dat ik onderhand een verwarmingssetje moet installeren om het bevriezen van tegen te gaan. Nu heb ik de laatste paar dagen dat de motor inhoudt. Bij stoplichten afslaat en dan moeilijk start. Heeft...
Terug
Bovenaan Onderaan