Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ENNER
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ENNER

    Hoe heet dit onderdeel?

    Beste MF'ers, 5 jaar geleden mijn XVS 1100a (DragStar Classic) aangeschaft. Deze was inclusief tassen met gemonteerde beugels. Ik zoek eigenlijk zoiets als op onderstaande foto. Maar kan op custom sites niet vinden. Hoe heet dit onderdeel überhaupt?
  2. ENNER

    Basecamp op Apple Mac

    Hi mede basecamp en mac gebruikers. Wegens aanschaf van nieuwe mac ben ik (nog niet) mijn routes kwijt van basecamp. Ik heb uiteraard een back-up gemaakt van mijn oude harde schijf. Nu wil ik mijn routes zoeken op de back-up maar zelfs in Application Support Garmin mappen kan ik niets vinden...
  3. ENNER

    [HELM] Caberg Matt Black Integraal Helmet

    Hi allen, Wegens aanschaf van een nieuwe helm verkoop ik mijn huidige integraal helm. Deze helm is maximaal 5 keer gebruikt dus ziet er nog puntgaaf uit, dit is namelijk mijn 'slecht weer helm' mocht het zo zijn dat ik eigenlijk met slecht weer niet ga rijden ;). Maat is M en de omtrek van...
  4. ENNER

    [Helm] Nexx X.70 Matt Black Police Helmet

    Hi allen, Wegens aanschaf van een nieuwe helm verkoop ik mijn huidige police helm. Foto van het label zit er bij al weet ik niet of hier de maat van af te lezen is, de omtrek van mijn hoofd is 59cm. Uiteraard zonder de Cardan scalarider accesoires. € 50,- en hij is van jou en ben...
  5. ENNER

    Welke tools moet je bij je hebben?

    Ik heb zelf pas 1500 km in totaal gereden, waarvan 1 dag 600km door Luxemburg (heb pas sinds afgelopen december mijn rijbewijs). Gisteren heb ik mijn nieuwe tassen op de motor gezet en ik vroeg mij af: Welke tools hebben jullie altijd bij je tijdens een (lange) rit? (Dit mogen trouwens ook...
  6. ENNER

    Zoekende

    Zoals sommige misschien hebben gelezen in mijn introductietopic kom ik pas net kijken bij het motorrijden. Ik kom hierbij ook eerlijk voor uit dat ik eigenlijk niks af weet van een motor ansich (ok cilinderinhoud en cc dat lukt me nog wel). Wat ik wel weet is dat ik het ontzettend lekker vind om...
  7. ENNER

    Even voorstellen: ENNER

    Hallo Motor-forummers, Mijn naam is René, ik woon in Sittard (Limburg) en ben 26 jaren jong. Hobby's heb ik uiteraard ook en eigenlijk te veel want ik heb voor elke hobby te weinig tijd in 1 week :). DJ / muziek / voetballen / PS3 en sinds kort ook motorrijden. Waarom pas sinds kort...
Terug
Bovenaan Onderaan