Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Sierra November

    CBX650E (83) Koppelingspomp wil niet ontluchten

    Ik heb heb uren lopen klooien maar kom er niet uit. - koppelingspomp aan stuurzijde gereviseerd * Als ik de leiding eraf haal aan de bovenzijde en pomp, dan voel ik druk op mijn vinger en laat ik mijn vinger los dan komt er vloeistof uit. * Er komen nooit luchtbellen uit het compensatiegaatje...
  2. Sierra November

    CBX650E (83) moment van de lock nut bij de koppeling

    Ik kan helaas van deze motor nergens een service manual vinden. Ik zoek het moment van de onderstaande bout bij de koppeling. Nummer 10 op het plaatje. Tijdens een snelweg rit is deze namelijk losgetrild. Ik dacht eerst dat mijn motor overleden was, maar na inspectie van de koppeling was dat...
  3. Sierra November

    Verbeteren remkracht Cb650SC(82)/CBX650E

    Goedemorgen, Ik wil graag de remkracht van mijn CB wat vergroten. Er zitten al stalen remleidingen op, de remhendel is goed ontlucht en de schijven zijn origineel en zien er netjes uit. Ik verwacht vooral bij de remblokken winst te kunnen halen. Zo goed remmen als mijn K doen er maar weinig dus...
  4. Sierra November

    N3 Dordrecht - Gevalletje opletten

    Ze zullen vast op meerdere plekken in het land zitten, deze metalen schakelingen die waarschijnlijk voor het uitzetten van het wegdek bedoeld zijn bij warmte (ben hier weinig bekend mee dus er is vast iemand die wel weet waar ze voor dienen), maar wat een nare ondingen zijn dit in de regen. Er...
  5. Sierra November

    Voorvork caps verwijderen

    Hoi allemaal, Ik heb bij mijn SV650 de voorvorkveren vervangen voor hyperpro. Nu ben ik zo stom geweest een ringetje (washer) dat tussen de spacer en veer gaat terug te plaatsen. Dit zit helemaal aan de bovenkant dus in princiepe kan ik er bij. Kan ik zonder problemen bij 1 voorvork de...
  6. Sierra November

    Uitlaatbochten CBR600 f2 pc25

    Zoals de titel zegt. Liefst omgeving randstad. Belangrijk dat de bochten in redelijke en lekvrije staat zijn.
  7. Sierra November

    Winkels open op eerste/twee kerstdag

    Hoi allemaal, Weten jullie motorwinkels die open zijn op eerste/tweede kerstdag? Mijn achterband is versleten en het is niet meer veilig om erop te rijden ondanks dat het profiel nog niet zo'n ramp is (zie horizontale strepen op de band zitten, gok het carcas) dus ik moet mijn banden...
  8. Sierra November

    Leer / textiel / kevlar

    Hoi allemaal, Ben wezen rondneuzen op internet maar het valt mij op dat er zo weinig objectief bekend is over kledingstukken qua sterkte. Leer is daarin redelijk makkelijk (goede naden en genoeg dikte en je weet al een hele hoop) maar textiel is erg verwarrend. Ik heb nu een pak uit Cordura...
  9. Sierra November

    Graties: Oliefilter CBR

    Hoi allemaal, Omdat ik geen CBR meer heb geef ik hem weg. Nieuw uiteraard. Ik had hem gekocht voor de F1 versie, geen idee of hij ook op de volgende varianten past. De eerste die reageert mag hem hebben, dan neem ik hem mee als er weer eens een ritje is en anders ben ik in Den Haag te vinden...
  10. Sierra November

    Bagage FZ6-S uit 2004 opties?

    Hoi allemaal, Momenteel reis ik nog rond met een rugtas. Een tanktas is in aankomst maar ik zoek wat meer bagagemogelijkheden die niet mijn bankrekening plunderen. Topkoffers en al dat soort geintjes zijn onwijs deur voor een stukje staal met wat plastic zal ik maar zeggen. Ik heb een paar...
  11. Sierra November

    Nieuw spul!

    Hoi allemaal, Even een voorstelrondje dan maar :) Kom uit het pittoreske Den Haag en rij op een Yamaha Fazer. Heb sinds een kleine maand mijn rijbewijs en rij elke dag woon-werk richting Rotjeknor over de altijd gezellig auto-polonaise A13. Muziek in en genieten maar! Lurk hier al een...
Terug
Bovenaan Onderaan