Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jonne
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jonne

    Foldy Car, opvouwbare aanhangwagen, 2 motoren.

    Te koop: Foldy Car voor twee motoren. Met oprijplaat. Geheel compleet. Wel in gebruikte staat. De poedercoating laat op plekken los, waar oppervlakte roest is gekomen. Banden zouden qua leeftijd vervangen moeten worden, niet vwb profiel. Kentekenplaatverlichting rechts, daarvan is het kapje stuk...
  2. Jonne

    Carterplug reparatie, maar dan nog een maatje extra

    Betreft F650 Funduro. Het draad van de caterplug was vernaggeld. Daar kwam ik achter toen ik voor het eerst de olie wilde verversen. Heb de motor net twee weken. 3 koperen ringen en loctite hielden de boel dicht. Ik had nog een carterplugreparatieset liggen van Midlock. Van M18 naar M19. De...
  3. Jonne

    Nette, complete BMW R1200GS

    Te koop. R1200GS uit 2005, met ABS en het intergrale remsysteem. Welke in ieder geval de afgelopen 11 jaar jaarlijks is doorgespoeld. Werkt uitstekend. 146.000 KM Vorige jaar over genomen van een vriend (ook hier op het forum: w0utje) die hem 10 jaar lang in bezit had. Destijds bij de dealer...
  4. Jonne

    Daytona gereedschapskist White line

    Ongebruikte Daytona gereedschapskist. Gekocht voor in de nieuwe garage, maar ik blijk er toch geen plek voor te hebben. Staat nu enkele maanden op zolder en dat is zonde (en staat in de weg). Is momenteel in de aanbieding bij Daytona voor €399,-. Uiteraard compleet met sleutels. Beschrijving...
  5. Jonne

    Givi E33 topkoffer inc grondplaat

    Nette Givi E33 (Monolock) topkoffer. Origineel slot heb ik elders voor gebruikt. Je krijgt er een ander givi slot en sleutel bij zodat je een volledig werkende topkoffer hebt. De koffer klap helemaal open. Kan je zo laten, of even een kabeltje monteren tegen het volledig openklappen. €25,-...
  6. Jonne

    Shad SH46 topkoffer met grondplaat

    Nette Shad SH46 topkoffer met universele grondplaat. Past met gemak een helm in, twee intergraalhelmen past ook. €40,- ex verz
  7. Jonne

    Nette Kappa K37NT topkoffer

    Nette Kappa K37NT topkoffer. Met universele grondplaat. Zelfde systeem als de Givi Monolock-serie. €60,- ex verz
  8. Jonne

    verstelbare handels FZS600 Fazer

    Verstelbare en opklapbare rem- en koppelingshandel voor een FZS600 Fazer '98-'03. Hebben er iets van 3000km opgezeten. Zeer degelijk en erg netjes afgewerkt. Zijn nu nieuw te leveren voor €65,- uit China. Mogen weg voor €30,- brake clutch levers Picture - More Detailed Picture about...
  9. Jonne

    Laser Deeptone Fazer '98-'02

    Erg nette Laser Deeptone carbon demper voor de Yamaha FZS600 Fazer voor '98 tot '02. Met dB-killer voor een mooi, net geluid. Demper is in een paar minuten gemonteerd. Dus even langskomen om te horen hoe de demper op je motor klinkt, kan uiteraard. Plug-and-play. Uiteraard even gepoetst...
  10. Jonne

    Nog een paddockstand, maar dan goedkoper

    Paddockstand. Mag weg voor €15,- Op te halen in Castricum.
  11. Jonne

    Nette Alpinestars Tech 6 cross-/endurolaarzen

    Nette Alpinestars Tech 6 maat 48 (13) te koop. Gebruikt, maar in zeer goede staat. Zonde om te laten verstoffen. Alles functioneert en is nog heel. MF-prijs:€25,- ex. verz.
  12. Jonne

    Micro Flooters (verstralers) voor F650GS (2000-2010)

    Setje Wunderlich Micro Flooters voor de F650GS van bj 2000 tot 2010. Te bevestigen aan de beide knipperlichten. Schakelaar en relais zitter erbij. Bedrading ook, maar die kan je beter even opnieuw maken. €60,-
  13. Jonne

    Lederen dames broek, merk Spool, mt 56

    Aangezien mijn vriendin niet meer in het leer rijdt, mag haar lederen Spool broek weg voor een klien prijsje. Voorzien van knieprotectie. In nette staat, even wat TLC met leercreme maakt hem helemaal af. €25,- Zie mijn andere adv. voor een bijpassende jas. Mooie leren dames motorjas: €25,-
  14. Jonne

    Mooie leren dames motorjas maat 54: €25,-

    Aangezien mijn vriendin niet meer in het leer rijdt, mag haar jas weg voor een leuke prijs. Hangt hier anders maar te hangen. Nette staat. Met een beetje TLC met ledercreme heb je hier een erg leuke, goede jas aan. Maat 54 Merk: Hein Gericke. Voorzien van protectie. Vraagprijs: €25,-...
  15. Jonne

    Spliternieuwe Spidi Ergo 365 (topmodel) jas XL 52/54

    Splinternieuwe jas van Spidi. Hun topmodel. De Ergo 365. Zeer mooie jas. Strak gesneden (Italiaans) en valt daardoor erg mooi. Maat XL. Valt als 52/54 Zeer veel ventilatiemogelijkheden. Bijgevoegde filmpje zegt meer dan lappen tekst van mij: Kaartjes zitten er nog aan. Nog nooit...
  16. Jonne

    Opklapbare aanhanger ala Motolug

    Te koop aangeboden Een opklapbare aanhanger. Zelfde constructie als de bekende Motolug aanhangers. Goede staat. Perfect voor het vervoeren van een Enduro. Inclusief een bredere middenbalk waardoor de spoorbreedte toeneemt. Past opgeklapt/gedemonteerd met gemak in een auto. Binnen 10...
  17. Jonne

    Gratis op te halen: tanktas

    Welke motorrijder met een klein budget kan ik blij maken met een goede, magnetische tanktas? Op de foto ziet ie er minder goed uit dan de werkelijke staat. Met regenhoes. Mag zo mee.
  18. Jonne

    Difi doorwaaijas mt 54

    Je kan er niet snel genoeg bij zijn: Difi doorwaaijas te koop aangeboden. In zeer goede staat. Weinig gebruikt. Mt 54/XL Mijn maten: 1.94/85 kg. €40,-
  19. Jonne

    XTZ660: Slecht oppakken vanaf stationair

    Mijn XTZ660 begon geleidelijk aan minder mooi stationair te lopen: *Minder mooi oppakken vanaf stationair *Soms zelfs afslaan bij het openen van het gas *Minder snel starten. *Soms ook een terugslag het luchtfilter in. Bij het opdraaien van het stationair toerental was het weg. Voor...
  20. Jonne

    Probleem met TT600R: soms verhoogd stationair toerental

    Heren/dames, Probleem: Mijn TT600R draait mooi stationair, maar wanneer ik gas geef en vervolgens weer loslaat is de kans groot dat hij verhoogd stationair gaat lopen. Soms, maar niet altijd. Even een (of meerder pogingen) korte draai aan het gas en grote kans dat ie dan weer mooi terug valt...
  21. Jonne

    Gezocht: Autocom headset

    Ik ben op zoek naar een Autocom headset. Nu vele zijn overgestapt op BT lijkt het me dat er genoeg ergens in een la liggen te verstoffen ;) Zoiets dus:
  22. Jonne

    Autocom: snoer voor naar Alan Porto

    Te koop: 2 snoeren om de porto te verbinden met een autocom. Deze is o.a voor Alan porto's. Het is dezelfde als part 2363 of 2364, maar dan met een krulsnoer ipv een recht snoer. Het gaat dus om 2 stuks ! Vraagprijs voor beide: €30,-
  23. Jonne

    Electrisch probleem met XTZ660 (SR en draden zeer heet)

    Yamaha XTZ660 '91. De drie draden die van de spoel af komen worden zeer heet. Dit heeft ervoor gezorgd dat het plastic van deze draden bij de stekkers is gaan smelten en 2 v/d 3 draden tegen elkaar hebben aan gezeten (sluiting) (waarschijnlijk: zo zag het er uit, maar nagemeten heb ik het...
  24. Jonne

    Krauser K1 kofferset

    De titel zegt het al: Krauser K1 kofferset te koop. 2 zijkoffers, een topkoffer, de bodemplaat en het rek. Rek is incompleet: missen twee achterste bev. stukken. Zijn gemakkelijk zelf te maken. Prijs is er ook naar: €25,-
  25. Jonne

    XR600 '88 onderdelen

    Nog over van mijn (snel te vergeten) XR600 '88 periode: Tank en zadel (heeft een paar kleine scheurtjes) Voor beide zaken samen: €10,- opgehaald. Versturen is €10 extra (eigenlijk geen zin in ;))
Terug
Bovenaan Onderaan