Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. DavidBodanyi

    Nieuwe uitlaatdemper CBR900 RR SC33

    Hallo, heb een nieuwe uitlaatdemper voor een Honda CBR900 RR SC33. Demper is ongebruikt, zit gebruikersschade op buitenkant (lichte kras(sen) met vegen). Dit zijn krassen van het liggen en verplaatsen in de schuur. Ophalen of opsturen? Beide is geen enkel probleem. Overdag hebben we...
  2. DavidBodanyi

    Originele kappen Honda CBR900RR (SC33) + windshield

    Hallo, Heb een aantal kappen voor de Honda CBR900 RR (SC33). Ze zijn van het jaar 1998, origineel honda. De kappen hebben gebruikers schade, geen ernstige beschadigingen zoals diepe krassen of scheuren. Als je ze poetst/polijst zijn ze daadwerkelijk ook mooi/netjes. Achterkant: De...
  3. DavidBodanyi

    Vlekken poedercoaten

    Hallo, Ik heb laatst mijn tank laten poedercoaten van mijn motorfiets. De tank heb ik zelf gestraald en daarna laten poedercoaten. Het is allemaal goed gelukt op 1 kleine dingetje na. Bij de tankdop zitten er een aantal kleine zwarte vlekjes (de tank kleur is oranje). Het lijkt net of...
  4. DavidBodanyi

    Goedkoop(er) Honda OEM onderdelen

    Ik heb een Honda CBR900RR uit 1998. Daarvoor moet ik een aantal originele onderdelen hebben, maar ik heb googled en vind ook een aantal hele goeie website's maar allemaal vrij prijzig. Ik heb de volgende website's gevonden (en zelfs bij 1 shop besteld). Honda Motorcycle Parts, Kawasaki...
  5. DavidBodanyi

    Ducati Scrambler 450cc

    Goedendag, Ik ben hier nieuw op het forum en zal me dus eerst voorstellen. Ik ben David Bodanyi, ben 23 jaar en een jonge man. Ik ben hier om mijn hobby te delen, dit heb ik vaker gedaan op andere forums maar ben daar al een hele poos mee gestopt. Ik wil nu hier beginnen maar ik twijfel nog...
Terug
Bovenaan Onderaan