Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Johnny FZ1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Yamaha Fazer mono seat en complete set voor de FZ1N custom made.

    Ik heb te koop een Fazer mono seat. Custom made. Meer foto's op aanvraag. € 100,- Ook een custom made bestuurders en mono seat. Echt in nieuwstaat met prachtig stiksel. Dit is voor een N . Meer foto's op aanvraag. € 275,-
  2. J

    Gezocht Ermax duo cover Yamaha FZ1N

    Heeft er soms iemand een Ermax duo cover voor een FZ1N te koop ? Kleur Midnight Black zou helemaal mooi zijn.
  3. J

    Motor verhogen

    Ik heb plaatjes gekocht on de motor te verhogen . Nu is mijn vraag : kan ik de moeren ( rode stippen ) gewoon losmaken ? Het betreft een Yamaha FZ1 N. Of moet ik het subframe ondersteunen ? En wat gebeurt er met de veer ? Graag jullie reactie .
  4. J

    Buddyseat Yamaha FZ 1

    Ik zoek een Fz1 buddyseat. Bj 2010 . Maar volgens mij passen ze ook vanaf een 2006 . Hoeven niet de mooiste te zijn . Ik wil ze aan laten passen. Bestuurder en passagier. Prijs N.O.T.K.
  5. J

    Fazer rizoma afdekplaatjes

    Iemand interesse in Rizoma zijpaneeltjes . Prijs 60 dit is inclusief verzenden.
  6. J

    Accu te koop

    Ik heb deze accu te koop . http://www.accuhal.com/motor-accu-xtreme-YG14ZS Staat sinds aankoop netjes onder de lader .19-09-2018 gekocht. Kostte mij 48,32 . Bon aanwezig. Te koop voor 22,50 ex verzendkosten . Pb maar bij interesse.
  7. J

    Te koop nieuwe accu yg14zs

    Te koop nieuwe accu . Verkeerde aangeschaft . Sinds aankoop netjes onderhouden aan druppellader. Gel accu . Type yg14zs 19 september gekocht. Aankoopbon aanwezig. Bieden .
  8. J

    Tom Tom navigatie probleem

    Mijn TT rider zijn accu is slecht. Nu rijd ik met hem op continu stroom . Tijdens mijn laatste rit gaf hij aan zich uit te gaan schakelen binnen 10 seconden . Echter binnen die tijd ging hij weer gewoon navigeren om daarna weer hetzelfde te gaan doen . Iemand enig idee wat het probleem kan...
  9. J

    nitro accu

    Hallo weet iemand wat voor een type een nitro accu is . Ik heb een acculader maar in de handleiding wordt deze niet vernoemd. Ik weet niet welk laadprogramma ik moet kiezen .Boekje geeft aan : nat ,gel, efp ,mf, ca en agm batterijen. Alvast bedankt voor je antwoord. Zoekfunctie geprobeerd...
  10. J

    Temperatuur spruitstuk

    Heeft iemand enig idee welke maximale temperatuur het spruitstuk kan worden ? Ik heb een spruitstuk ceramic laten coaten . Echter komt de coating eraf. Deze coating moet 1200 graden aankunnen. Volgens mij wordt een spruitstuk nooit zo heet. Even een aanpassing wat betreft de temperatuur...
  11. J

    Stekker maken aan lambda sonde ?

    Weet iemand of ik een stekkerverbinding kan maken vlak bij de lambda sonde ? Het is namelijk best wel een werk om hem onder de tank los te maken. Wat voor een stekkerverbinding zou ik het best kunnen maken ? Zou dit een goede oplossing zijn ?
  12. J

    bougie vraagje

    Ik heb mijn bougies vervangen. De afstand moest 0,6 - 0,7 zijn. Deze heb ik met een voelermaatje afgesteld. De oude bougies heb ik ook even gemeten en daar paste 0,8 nog makkelijk tussen. Is dit slijtage ? Of kan ik hieruit de conclusie trekken dat die afstand niet zo heel nauw komt ? Gewoon...
  13. J

    ixil merkplaatje

    Heeft er soms iemand een ixil merkplaatje zoals op de foto . Of misschien weet iemand waar je deze kan kopen .
  14. J

    schoefdraad bar end spiegel

    Hallo allemaal, Mijn rizoma spy r60 bar end spiegel zijn schroefdraad is kapot .Heeft iemand een idee zodat hij toch vast te zetten is en niet naar me toe draait als ik iets meer gas geef . Ik zat zelf aan een sterke loctite te denken . Suggesties welkom. Sorry , te vroeg geschreeuwd ...
  15. J

    Route Waalse Ardennen

    Hallo , Ik wil binnenkort naar de Waalse Ardennen om een mooi ritje te maken . Heeft er iemand voor mij een bestandje wat ik op mijn Tom Tom Rider kan zetten ? Misschien met een kleine installatie uitleg erbij . Ben er namelijk nog niet echt ervaren mee. :N Zou mooi zijn als we hetzelfde...
  16. J

    inbusbouten vraagje

    Ik ben op zoek naar inbusbouten met de dikte 10mm en lengte 100mm .Van de lengte moet dan ongeveer 30 mm schroefdraad zijn . Het moet ook fijne draad zijn . Ik kwam wel op een site van Fabory , maar daar zie ik zoveel dat ik bang ben om het verkeerde te bestellen . Wie kan mij helpen ?
  17. J

    vraag over rizoma remset type REV , wie heeft hem ook ?

    Zal misschien niet mogen ,omdat ik het ook in een ander topic gevraagd heb , maar ik hoop in dit topic op een antwoord . Misschien leest hier wel iemand mee die hetzelfde type heeft . Mijn vraag is de volgende : Hoort er aan de remset van de rizoma type REV een veer te zitten ? Ik bedoel...
  18. J

    Wat vraagjes over rizoma REV rem / schakelset

    Ik heb een mooi gebruikt rizoma rem/schakelset gekocht . Nu heb ik het idee dat ik bij de rem een veertje mis . Ik kan dit ook niet van de orginele set overzetten . Het is niet het veertje om het remlicht te laten oplichten . Ik denk dat er nog een veer aan moet om het pedaal strak te zetten...
  19. J

    afstellen rizoma schakelpedaal

    Is er iemand die mij kan uitleggen hoe ik het schakelpedaal af kan stellen . Mijn motor is een Yamaha Fz1N . Moet ik het steuntje op de as die het blok ingaat loshalen en verzetten ? Ik weet niet goed waar ik beginnen moet . Hij schakelt nu helemaal niet.
  20. J

    trekkracht Yamaha FZ1

    Hallo , Even wat info vooraf . Ik heb een Yamaha Fz1 N uit 2010 . Ik heb deze gekocht met wat veranderingen . 16 Tands voortandwiel , K&N filter , Akra demper , en de voorpoten steken 1 cm door ( dus hij staat voor iets lager ) . Nu zeggen collega motorrijders dat deze motor bij flink gas...
  21. J

    wat betekent ls in wphb

    Weet iemand wat de letters ls met een vetspuit afbeelding betekent . Ik twijfel tussen smeervet of locktite .
  22. J

    Schakelen van mijn Yamaha FZ1N

    Even een technisch vraagje : het terugschakelen naar de eerste versnelling gaat niet soepel .( Het hele schakelen zou trouwens wat soepeler mogen ) Als ik op een kruising afrijd en ik schakel bv van zijn 3 terug naar zijn 1 dan gaat dit niet . ik kom dan tot de neutraal en moet dan even de...
  23. J

    vraagje aan mensen met speedohealer op motor

    Ik heb deze winter een speedohealer gemonteerd op mijn FZ1 . Met een druk op de bijgeleverde knop kun je de hoogst gereden snelheid aflezen . Als ik dit doe dan telt hij iedere x 200 meter bij de tellerstand op . Hebben meer mensen hier last van ? Als dit normaal is , dan is het nut van een...
  24. J

    Rizoma delen Yamaha FZ1 N

    Ben eigenlijk op zoek naar een rizoma kettingbeschermer voor een FZ 1 N . Eventuele andere rizoma delen zijn voor mij ook het overwegen waard .
  25. J

    Johnny FZ1

    Hallo , Ook maar eens voorstellen . Mijn naam is John . 42 jaar en herintredende motorrijder . Na in 1999 mijn rijbewijs gehaald te hebben kocht ik een Yamaha Virago . Prachtig ding , maar was het toch niet . Deze ingeruild op een nieuwe Honda CBR 600 F . Ook een Yamaha XT 350 voor woon /...
Terug
Bovenaan Onderaan