Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: idoo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. I

    VERKOCHT - Honda CBR600RR 2003 (39.865 km) – netjes onderhouden en met volledig Akrapovic uitlaatsysteem - €3.500,-

    Hierbij bied ik mijn Honda CBR600RR (2003) te koop aan. De motor verkeert zowel technisch als optisch in zeer goede staat en is perfect onderhouden. Extra’s Deze prachtige CBR600RR is voorzien van de volgende extra’s: Akrapovic uitlaatsysteem (volledig systeem i.p.v. enkel slip-on demper)...
  2. I

    Honda CBR600RR 2003 (39.865 km) – netjes onderhouden en met volledig Akrapovic uitlaatsysteem - €3.500,-

    Hierbij bied ik mijn Honda CBR600RR (2003) te koop aan. De motor verkeert zowel technisch als optisch in zeer goede staat en is perfect onderhouden. Extra’s Deze prachtige CBR600RR is voorzien van de volgende extra’s: Akrapovic uitlaatsysteem (volledig systeem i.p.v. enkel slip-on demper)...
  3. I

    Arlen Ness 9685 Spear 2-delige racing combi maat 52

    Hierbij bied ik mijn Arlen Ness Spear combipak maat 52 aan omdat het mij helaas niet meer past. Ik heb het pak nieuw gekocht en slechts 2x gedragen. Op de foto’s is te zien dat het pak er dan ook als splinternieuw uit ziet. Dit betekent dat het natuurlijk geen beschadigingen bevat. De officiële...
  4. I

    Gezocht: Laser Deeptone uitlaat/demper Suzuki GS500F (2004)

    Bij deze ben ik op zoek naar een Laser Deeptone demper voor mijn Suzuki GS500F uit 2004. Heb je er eentje of ken je iemand die er een heeft? Let me know!
  5. I

    Idoo

    Beste mede-forummers, Ik ben Ido, 21 jaar en kom uit omgeving Nijmegen. Momenteel rijd ik helaas nog geen motor, maar ik hoop mijn rijbewijs zo snel mogelijk te halen vanwege de komende wijziging om rechtstreeks voor A2 op te gaan. Ben alvast op zoek naar een Suzuki GS500 dus mocht je er...
Terug
Bovenaan Onderaan