Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: lastrafo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. lastrafo

    kawasaki ltd 440 achterlicht en div

    Voor mijn les motor project dochter een Kawasaki Ltd. 440 bj 81 zoek ik Een toerenteller kabel 1 achterlicht luchtfilter gedeeltelijk achter waar het filter element in zit boven accu eventueel een voorvork binnen poten die zijn zeer roestig en slecht of compleet voorvork
  2. lastrafo

    Suzuki gsx 1100 g opknap en verbouwing project

    Toch maar eens een projectje starten :) heb na wat jaren er weer is zin in ! en na aanschaf een Gsx 1100 g de zwarte en ook daar wat op rond gereden beviel het zo goed en nog maar 1 aangeschaft . Na verkoop jaren geleden van mijn Gs 850 en toch een beetje spijt gehad en nog wel op zoek...
  3. lastrafo

    div motor werkplaats handboeken

    Div werkplaats handboek sommige goed gebruikt en ook in betere staat :+ 5 Nederlands 1 Engels 12 euro per stuk opgestuurd en wel
  4. lastrafo

    poedercoat machine complete set

    Na lang wikken wegen zet ik toch mijn poedercoat machine en oven te koop . het is dus een compleet systeem waar meteen mee aan de slag kunt . Poeders spuit ----plus aanhang --bij behoorde bekers Redelijk grote oven groter dan standaard Eenvoudig getimmerde houten bak met afzuigen met slang...
  5. lastrafo

    zwarte motorjas

    Wegen een nieuwe en ook een ander kleur te koop mijn andere motorjas motor jas zwart met nek warmer die er af kan . wel prettig . ook met binnen thermische voering ( zelf nooit gebruikt ) mooi weer rijder . niet op foto's :+ Eigenlijk weinig gedragen met elleboog beschermers...
  6. lastrafo

    Motor aanhanger

    Te koop mijn motor aanhanger 8-) Had hem net klaargemaakt maar het bevalt niet ik mis de combinatie bak dus ga een andere maken tzt zie foto daarom mag deze weg wat zit er bij behorend een reserve wiel en oprij plaat alle hout platen kunnen eraf met bouten en moeren erbij het...
  7. lastrafo

    kawasaki gpz 900 r opknappen

    test 1 sorry deze mag weg moderator
  8. lastrafo

    kawasaki gpz 900 r opknappen

    hai leden ik moet nog even inkomen hoe alles moet en hoe het werkt maar daar kom ik van zelf wel achter . :? Zelf heb ik altijd Suzuki GS gereden en te koop gezet omdat ik wilde rijden en niet sleutelen de carburateurs moesten schoongemaakt worden en daar had ik even geen zin vanwege...
  9. lastrafo

    ook even voorstellen

    ik ben Frits en woonachtig in Noord-Holland . ben al een zeer lange meelezer op dit forum En het wordt nu maar een tijd om ook mijn projectje te tonen het knutselen met motor fietsen . Op het forum hoop ik wat meer te leren over div zaken al ben ik niet meer echt een leek wat...
Terug
Bovenaan Onderaan