Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: R0tterdam
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R0tterdam

    Yamaha XJR1300 koppeling

    Terug van weggeweest! Ik heb een Yamaha XJR1300 gekocht na een paar jaar motor-loos te zijn geweest. Nu heb ik een probleempje. Als ik de motor start en hij is koud en loopt op de chocke dan hoor ik niets bijzonders. Echter, als hij langzamer gaat lopen in zijn vrij dan hoor ik een "gerammel"...
  2. R0tterdam

    Lederen MQP dames pak met SIDI laarzen te koop aangeboden!!

    Lederen MQP dames motorpak met SIDI laarzen te koop. Jas maat 42, broek maat 38 en laarzen maat 40 (laarzen vallen als het goed is als 38-39). Ik heb deze set voor mijn ex gekocht, maar mijn nieuwe vriendin wilt niet achterop de motor. Zij was ongeveer 1.70 lang en rond de 65 KG ter...
  3. R0tterdam

    ixon stoffen pak te koop aangeboden!

    Ik bied mijn stoffen ixon motor pak te koop aan. Heb deze toen gekocht omdat mijn lederen pak niet lekker zat op de les motor. Max 30x gedragen en nieuw gekocht voor 350-400 euro. maat M maar valt als L Ik ben 182cm en 80kg en zit goed bij mij. Vaste prijs 100 euro. ophalen in...
  4. R0tterdam

    engine zekering Suzuki intruder VS750 klapt er uit

    Hoi, Ik heb weer wat..... -O- Ben gister op de motor naar De Kuip gegaan, want daar naast in het top sport centrum was een zaal voetbal toernooi voor en door Feyenoord supporters. Na een uurtje of 2 denk ik: laat ik eens even een rondje gaan rijden. Ik start mijn 91er VS750 en trek op en...
  5. R0tterdam

    aluminium weer als nieuw!!

    Voor iedereen die verweerd aluminum op zijn/haar fiets heeft, haal een tube dursol! Nog niet zo lang geleden kocht ik een Suzuki Intruder VS750 uit 1991. Hier zat nog behoorlijk veel werk aan zoals onderhoud, nieuwe bandjes e.d. Ook zat er verweerd alu op en chroom wat dof was. Het chroom...
  6. R0tterdam

    Suzuki vs750 1991 storing

    Sorry als ik mijn topic verkeerd plaats maar dit is mijn 1e keer op een forum en heb dus geen ervaring met dit. Ik heb een vraagje. Een maandje geleden heb ik een suzuki intruder 750 uit 1991 over genomen. Alleen deze houdt een beetje in als je laag in de toeren rijd. Vooral bij koude...
Terug
Bovenaan Onderaan