Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: broodjeaap
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. broodjeaap

    Custom XJ 900 1991

    De motor is een echte blikkenvanger met een mooi geluid. Met 98 pk voldoende power om gas te geven of lekker lui rond te toeren. Zowel cosmetisch als motorisch in top staat! Professioneel spuitwerk in een unieke kleur en verschillende gepoedercoate onderdelen. Op maat gemaakt zadel dat naadloos...
  2. broodjeaap

    CBR 1100 XX

    Ik heb deze motor enkel gebruikt voor lange tourritten, waar hij zich uitstekend thuis voelt! Tijdens deze ritten nooit in de steek gelaten. Mechanisch is hij in absolute topconditie ondanks de kilometerstand. Altijd starten en rijden. Bandjes zijn nog goed, er zit een redelijk nieuwe kettingset...
  3. broodjeaap

    slang carburateur

    Na het schoonmaken en terugplaatsen van de carburateur heb ik 1 slang over, vroeg me af waar die heen ging dus heb op internet zitten kijken. Heb een manual gevonden waar het in moet staan en met rood omsingeld waar het om gaat, maar ik kan hier verder niet uit opmaken waar die slang dan heen...
  4. broodjeaap

    Waar moet deze slang heen? carburateur KLR650

    Hoi. Nadat ik de carburateurs van mijn KLR schoongemaakt heb en 'm er weer op heb gezet heb ik nog een slang over waarvan ik echt geen idee heb waar die in moet. Hij zit aan de bovenkant van de carb aan de kant van de cilinder. Hij moet (volgens mij) in ieder geval niet in de tank, daar is al...
  5. broodjeaap

    LED relais installatie

    Ik heb nu een raar relais: Ik heb LED knipperlichten gekocht en wil deze installeren, hiervoor heb een ander relais gekocht maar ik weet niet zeker hoe ik deze moet aansluiten. Op internet heb ik dit gevonden: Ik wil geen dingen kapotmaken als ik niet weet of het werkt, kan iemand mij...
  6. broodjeaap

    Lasser gezocht omgeving Deurne

    Hallo allemaal, Ik heb nieuwe uitlaten gekocht. Ik wil de bochten van mijn oude uitlaat op de dempers van mijn nieuwe uitlaat. Zie foto Het probleem is echter dat ik niet kan lassen. :+ Heeft iemand tijd en zin om mij hiermee te helpen? Het hoeft niet mooi te worden.
  7. broodjeaap

    Tank met brede tunnel (>14 cm)

    Ik ben op zoek naar een tank voor mijn XV 535 project. Het moet een tracker/scrambler/café racer worden. :+ De luchtfilter zit in het frame en daardoor is het frame breed. Kan iemand mij een tank opnoemen van een type waarvan de tunnel breder is dan 14 cm? Volgens mij passen de TR1 en...
  8. broodjeaap

    Uitlaat V-twin

    Ik ben op zoek naar een uitlaat voor mijn virago xv535 '89 om de standaarduitlaat te vervangen. Het maakt niet uit wat voor iets, als er maar een demper op zit. Mag beschadigd zijn.
  9. broodjeaap

    XV 535 Virago project

    Hallo allemaal, Afgelopen maandag heb ik mijn eerste motor gekocht. Hij ziet er nog niet precies uit zoals ik hem wel hebben, dus we gaan er het een en ander aan veranderen. Ik ben nieuw en weet er nog niet veel vanaf, maar ik heb wel een werkplaatshandboek weten te scoren :) Er moet dus...
  10. broodjeaap

    Hallotjes!

    Goedendag motorvrienden! Ik ben nieuw op dit forum dus ik zal me even voorstellen :) Mijn naam is Alex, ik ben 18 jaar (19 over een maandje :+ ). In het dagelijkse leventje ben ik 2e jaars accountancy student, maar als het even mee zit barst de motorfan los! Ik hoop er binnenkort zelf...
Terug
Bovenaan Onderaan