Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: guitarfreak
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. guitarfreak

    De bougie is groen uitgeslagen

    hoi, Ik weer eens iets heel geks ,1van de 2 bougies is groen geworden het is een Intruder oliegekoed blok, heb van me leven nog geen groene bougie gezien.iemand een idee?? Greetzzz Rob
  2. guitarfreak

    Intruder vl1500 bj1998

    Goedemorgen mede motor rijders, Niet zolang geleden een Intruder 1500 gekocht ,werkplaats handboek erbij gezocht,even nieuwe bougies erin, en wat schetst mijn verbazing er staan 3 verschillende bougies in namelijk: dpr7EA_9 de dpr8EA9 en de dpr9EA9. Ik begrijp dat hoe hoger het cijfer hoe...
  3. guitarfreak

    voorvork keerring en ''top bush'' muurvast

    Hey motor vrienden en vriendinnen, Vandaag begonnen met de voorvork keerringen van mijn st1100, de gashandel kant ging soepel en de nieuwe keerring en stofkap zit er op. De andere poot is echter een probleem geval namelijk: als ik de binnenpoot van de buiten poot wil scheiden, dan gaat met...
  4. guitarfreak

    Hoe herken je een mooi-weer-rijder?

    Mja das de vraag, eigenlijk kwam ik erop door t zwaaitopic, (alleen mooi weer rijders zwaaien) werd er geroepen toen. Maar herkennen? bedacht me dat je die eigenlijk helemaal niet kan herkennen......................of...................toch?????? greetzz
  5. guitarfreak

    givi wingrack 2 met koffers

    Hey mensen, Ik heb nog een givi wingrack2 universeel met knippers zijkoffers 33l top koffer 45 l http://www.marktplaats.nl/a/motoren/accessoires-koffers-en-tassen/m912182609-givi-kofferset-universeel.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller Robert
  6. guitarfreak

    Geeft een systeemhelm eigenlijk geen valse veiligheid?

    Ik wilde deze stelling eens in de groep gooien,we zijn het meestal allemaal wel eens dat een potje/jet helm minder veilig is. Maar ik zie dan weer een hoop motorrijders die een systeemhelm hebben, en deze dan weer vaak open hebben Stelling: Geeft...
  7. guitarfreak

    2 motoren, 1 verkopen of gewoon erbij houden?

    Hey mensen, Ik heb vorige week een andere motor gekocht(pan st1100) dus nu heb ik er ineens 2 (kawa gpx600r),Dus nu zit ik zo te kijken wat nu??????bedoel tis wel luxe 2 motoren en t kost de kop nou ook weer niet (5.50 verz. 10.- bel.), Tot nu heb ik nog steeds niet de behoefte gehad om op...
  8. guitarfreak

    japanse chopper +-20 jaar kost nog aardig de hoofdprijs

    Hey mensen, Een vriendin van mij is dus opzoek naar een leuke motor, ze vind cruisers/choppers tof. Dus wij even opzoek op marktplaats maar jesis wat een prijzen, lijkt wel of er goud in t frame zit verwerkt.Ze wil iets van minimaal 1000 cc rond de 20 jaar oud,daar zaten we toch al gauw naar...
  9. guitarfreak

    Beste/veiligste motorhandschoen

    Hey Mensen, Vanmorgen op het werk zaten we naar youtube te kijken (ja ja druk druk)die gingen over motorcrashes en dan de gevolgen van slechte motorhandschoenen.Dat zag er vreselijk uit,gelijk keek ik naar mijn handschoenen waarop de koude zweet me uitbrak.Ik heb gewoon van die goedkope dingen...
  10. guitarfreak

    maximaal te laden gewicht gpx600r

    Hey mensen, Ik heb het hele forum afgespeurd om te vinden hoeveel kg bagage ik mee kan nemen, ook google rond gesurft. Maarrrrrr ik kan het maar niet vinden,weet iemand dit of heeft iemand een link voor me robert
  11. guitarfreak

    altijd binnen, elk jaar een grote beurt, loopt altijd enz

    Hey Mensen, Herkennen jullie dit,Je zoekt een motor op marktplaats en komt iets tegen waar een heel goed verhaal bij staat Ga er elk jaar mee door europa,loopt altijd. laat je nooit in de steek. elk jaar beurt bij DE motorzaak.SUPERRRRR MOTOR en nog meer van die opbeurende dingen. Je...
  12. guitarfreak

    achterschokbreker sleutel alternatief

    Hey mensen, Weet iemand toevallig of ik iets anders zou kunnen gebruiken,ik wilde mijn achtervering iets strakker zetten maar ik heb zo een sleutel niet. alvast bedankt mensen. Robert
  13. guitarfreak

    kawa gtr1100 of een pan st1100

    Hey mensen, ik ben aan het kijken voor een andere toermotor,nu heb ik er nog 2 over, de pan of de gtr. het zijn alle 2 leuke motoren tenminste voor mij,alle 2 weinig onderhoud,redelijk zuinig ,goede bescherming,redelijk ontspannen reizen. ik rij nu een gpx600r en da vind ik echt wel een...
  14. guitarfreak

    ik wil mijn goldwing terug

    help???????..................................
  15. guitarfreak

    givi zijkoffer set passend maken gpx600r

    Hoi mensen, Naar weken speuren op het net naar een setje givi zij koffers,kom ik er achter dat het niet mogelijk is een passend zij koffer setje te vinden voor mijn gpx ,de top koffer is inmiddels gelukt, die zit er al op(gevonden door puur toeval achter in een zolderkamertje) Dus dacht ik...
  16. guitarfreak

    givi zijkoffers met wingrack gpx600r bj96

    hoi, opzoek naar zij koffers met bevestiging materiaal heb al een topkoffer gevonden rob
  17. guitarfreak

    het grote gpx600r mysterie

    Hoi mensen, Hier was ik weer eens,Ik heb weer(nog steeds) problemen. De motor loopt als een zonnetje tenminste 10 minuten,dan gaat ie bokken-stotteren inhouden alsof ie op 2/3 pitten loopt,(of toch gen benzne) 3 minuten later is alles weer prima en kan ik de hele dag rijden. het lijkt wel...
  18. guitarfreak

    beschadigde schroeven carbs

    Hoi mensen, Een paar schroeven van de carb. bakjes zijn verrot,Iemand een idee hoe ik deze eruit kan krijgen?? Ook nog weet iemand waar ik deze schroeven kan krijgen ? thanks again.......... Robert
  19. guitarfreak

    topkoffer vraag

    Hey mensen, ik heb van de week deze givi topkoffer kunnen kopen,Maar sinds ik deze heb gemonteerd moet ik zeggen dat ik het gevoel heb dat mijn stuur instabiel is geworden. Vooral met lage snelheid (met 1 hand sturend door een flauw bochtje)valt me dit erg op. heb de koffer incl.inhoud...
  20. guitarfreak

    wegwezen......

    Hey Mensen, Bijna is het zover, maandag ochtend de testronde en dan we gaan vast een kijkje nemen. We hebben maar 5 dagen maar dat is genoeg om de route te verkennen, Dit is hem geworden Dag 1 Baton Rouge, Motorherberg, Rue de la Grotte 21 6690 Vielsalm, Belgiun Autoroute de...
  21. guitarfreak

    ik ga ''tank curen''

    Hey mensen, Ik gaat mijn tank ontroesten,heb het forum al doorgespit en zit nog met 2 vraagjes: lees veel dat de temp.zo rond de 20 graden moet zijn, denk niet dat mijn schuurtje/berging die temp haalt. Zou dat dan toch problemen opleveren?? Verder is mijn schuurtje/berging erg klein denk...
  22. guitarfreak

    achterkant omhoog brengen gpx600r

    Hey mensen, Denk dat ik hier met verbouwingen wel aan het goede adres ben dusssss......... Had een vraagje,Ik wilde de achterkant van de motor wat omhoog brengen. Dus naar veel speuren hier, gaat het als beste als je van het sub frame de onderste stangen wat verlengd. Kan ik hier gewoon...
  23. guitarfreak

    achter kontje met knipperlichten rood gpx600r

    Hey mensen, Ben opzoek naar een achter kontje met knippers ingebouwd bij voorkeur rood bedankt!!!!! Robert
  24. guitarfreak

    peters werkplaats handboek voor een gpx600r bj.1988

    Hey mensen, als iemand hem heeft en niet gebruikt,neem ik die graag over
  25. guitarfreak

    gpx600r bj.88 paar vraagskes.....

    Hey mensen, Niet zolang geleden deze gpx aangeschaft, Heb al veel hulp gehad hier op het forum. Nu had ik nog een paar dingen waar ik een gedachtegang over wilde lezen hier, Als eerste: Ik had de carbs helemaal schoon gemaakt omdat die erg lekte,wel nu dat ging allemaal best wel ok dacht...
Terug
Bovenaan Onderaan