Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ben D
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Restauratieproject Honda VF500 Interceptor

    Zo kwam ie een goeie maand geleden toe... De vorige eigenaar had al vanalles geprobeerd, kreeg hem niet meer aan de praat... Veel geld vroeg hij er ook niet voor, dus laten we maar eens proberen... :Y Bleek er geen benzine in de carbs te komen, benzinepomp ervan tussen gehaald en de...
  2. B

    Witte smurrie in koelwater

    Een vraagje voor de motortechneuten... Ik vond een witte smurrie op de bodem van mijn koelvloeistofreservoir. Ook onder de radiatordop zag het er niet bepaald proper uit. Ik heb echter geen andere abnormale verschijnselen zoals hoge temperaturen, geen "mayonaise" in de olie, geen witte...
  3. B

    VF500F2 gaat hoog in de toeren..

    Hallo motorvrienden, Als nieuweling op dit mooie motorforum val ik maar direct met de deur in huis... Ik kocht onlangs een Honda vf500f2 uit 1986. Ik deed ter plaatse een kleine testrit en alles leek ok, op wat nieuwe remblokken na. Nu blijkt dat, als de motor goed op temperatuur is...
  4. B

    Nog een nieuwe..

    Hallo motorvrienden, Mijn naam is Ben, 47 jaar, woon in Belgie. Onlangs opnieuw eigenaar geworden van een Honda VF500F2 uit 1986. Heb er ooit zo één gekocht in '87 en heb er toen zes hele leuke jaren aan beleefd. En nu onlangs dus identiek hetzelfde model, uit hetzelfde jaar...
Terug
Bovenaan Onderaan