Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Michel8585
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Michel8585

    SRAD 600 lijkt te verzuipen

    Hallo allemaal, ik heb een probleem met mijn SRAD 600 van 1998 (carburateur) als ik hem goed doortrekt is dit in de eerste en tweede versnelling geen probleem maar in zijn derde en voornamelijk 4e versnelling bij flink doortrekken verliest die hoog in de toeren zijn kracht, als ik dan het...
  2. Michel8585

    GS500e met startproblemen

    Mijn broer heeft een Suzuki GS500e en sinds kort start deze elektrisch niet meer goed, de startmotor draait wel enkele rondjes maar heeft daarna geen kracht meer, wij dachten in de eerste instantie dat het aan de accu lag maar nu hebben we mijn accu eraan gehangen die mijn GSX-r600 moeiteloos...
  3. Michel8585

    Srad met MIVV OVAL demper

    Hallo allemaal, Mijn naam is michel en ben sinds kort in het bezit van een Suzuki GSX-R600 SRAD van 1998, De motor zag er keurig uit alleen zat de standaard demper er nog onder, nu heb ik gister een MIVV Oval carbon besteld en vroeg me af of er al mensen waren die dezelfde combi hebben en wat...
  4. Michel8585

    Even voorstellen

    Hallo mede motor rijders, Mijn naam is michel en ben sinds kort eindelijk in het bezit van mijn eerste motor, na veel zoeken is het in mijn ogen een van de mooiste motoren geworden binnen mijn budget en dat is een GSX-R600 srad van 1998 met 45000km op de teller. Aangezien ik er wel van hou om...
Terug
Bovenaan Onderaan