Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. robinjohnson623

    Gezocht: AIM Solo laptimer

    Graag zou ik een AIM Solo laptimer (of vergelijkbaar op GPS) overnemen, hoor graag wat jullie te bieden hebben. groetjes, Robin
  2. robinjohnson623

    Transponder AMB/MYLAPS gezocht

    Opzoek naar een transponder (Rood) AMB TranX 260 of vergelijkbaar, Alleen interesse in de classic versies zonder abonnement. Hoor wel als iemand iets heeft liggen :)
  3. robinjohnson623

    Garagebox delen te Groningen (wijk Oranjebuurt)

    Dag geïnteresseerde, Ik heb in de aanbieding een halve garagebox in de wijk oranjebuurt te Groningen, De persoon waar ik nu mijn garagebox mee deel gaat medio Februari weg. Nu vroeg ik mij af of er een andere motorrijder hier op het forum eventueel interesse heeft. De garagebox is ruim...
  4. robinjohnson623

    Motorrijles: Kletsen over lessen #12, 'lessend A1/A2 feit!'

    Welkom in het lessers topic Vanwege overweldigende belangstelling (max posts bereikt) is het vorige lestopic gesloten. In dit topic gaan we verder waar we gebleven zijn, dus als je vragen hebt of tips zoekt over AVB, AVD of andere gerelateerde zaken, is dit de juiste plek. Dus ben je...
  5. robinjohnson623

    A2 top tien lijst: alleen Sport, Naked en SM

    ranker.com Na het maken van mijn vorige topic waar je kunt stemmen op A1 motoren, nu ook een lijst met A2. Aangezien het vorige topic veel op is gestemd hoop ik dat dit ook in dit topic zal krijgen! :9 Hierbij bied ik een link aan waar ik graag zou willen dat je instemt, Ieder zijn eigen...
  6. robinjohnson623

    (Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 56

    De bedoeling van dit topic. Als je een mede MF'er hebt gezien (met of zonder sticker) dan kan je dat hier posten. Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn, type/kleur motor (soms koekblik), nickname op kuipruit, datum/tijd en waar je diegene hebt gespot natuurlijk... Voor de duidelijkheid: Er...
  7. robinjohnson623

    Het 11kw Rijders Topic (IV) - De vier van 4 takt?

    Welkom in het 11kw Rijders Topic IV! [hr] A1 topic statistieken: In totaal; '61' A1 motoren als eigenaar van MF'ers in dit topic geweest 8/61 motoren (13%) = 2-takt 53/61 motoren (87%) = 4-takt 19/61 motoren (31%) = Sport 28/61 motoren (46%) = Naked & road 10/61 motoren (16%)...
  8. robinjohnson623

    A1 top tien lijst: alleen Sport, Naked en SM

    ranker.com Bij deze lijkt het mij leuk om een top 10 te hebben van volgens het Motor-Forum 'beste A1 motor' *D, Na mijn vorige topic van een tijdje terug toen ik nog geen motor had (en de link het steeds niet deed helaas). Hierbij bied ik een website aan waar ik graag zou willen dat je...
  9. robinjohnson623

    Motorrijles: Kletsen over lessen #10, 'Gaan voor de tien!'

    BANAAN Vanwege overweldigende belangstelling (max posts bereikt) is het vorige lestopic gesloten. In dit topic gaan we verder waar we gebleven zijn, dus als je vragen hebt of tips zoekt over AVB, AVD of andere gerelateerde zaken, is dit de juiste plek. Dus ben je net aan het lessen en...
  10. robinjohnson623

    (Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 55

    De bedoeling van dit topic. Als je een mede MF'er hebt gezien (met of zonder sticker) dan kan je dat hier posten. Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn, type/kleur motor (soms koekblik), nickname op kuipruit, datum/tijd en waar je diegene hebt gespot natuurlijk... Voor de duidelijkheid: Er...
  11. robinjohnson623

    Cagiva mito SP525 ophalen

    Dag mede motorrijders! Vandaag ga ik mijn eerste motor kopen, en doe het dan ook meteen goed.. ik ga hem ophalen in Duitsland. dit komt omdat deze specifieke motor (die ik perseé moet hebben) alleen in Duitsland te vinden is. Ik ga samen met 2 vrienden waarvan een op het Motor-Forum zit...
  12. robinjohnson623

    HELP: Stageplek bij motorbedrijf Groningen

    Hallo ik doe de opleiding Engineering Mechatronicus, met andere worden vanalles over techniek.. ;) ik mag voor het 3e jaar zelf kiezen wat voor stage bedrijf ik wil ALS het maar iets technisch is. dus nu dacht ik wat nu als ik mijn hobby combineer met school? 8-) Ik studeer dus in...
  13. robinjohnson623

    Cagiva mito SP525 kopen

    Dag vrienden en vriendinnetjes van het motor-forum, Ik ben in onderhandeling met een Duitser over het kopen van zijn motor, het betreft een Cagiva Mito SP525 zoals de titel al zegt. Ik wil deze kopen alleen ik vind het moeilijk om zelf te oordelen hoeveel hij waard is, aangezien ik hem...
  14. robinjohnson623

    2takt vs 4takt; in beeld

    Zo dus dit is wel duidelijk toch? naast natuurlijk het vele onderhoud en de dure 2 takt olie + het reviseren van het blok elke 14000km. enz enz. dan kies ik alsnog liever voor meer KW (fun-factor) :Y
  15. robinjohnson623

    125cc motorcycles A1: thetoptens.com

    Hierbij heb ik een poll gemaakt, omdat ik wel benieuwd ben wat jullie de beste 125cc vinden. nieuwe entries zijn altijd welkom! edit; http://www.thetoptens.com/000/ link werkt niet :] Ik zelf weet wel wat ik mooi vind en wil kopen, maar wil wel weten dat jullie mede-forumers nou mooi...
  16. robinjohnson623

    GEZOCHT: Cagiva MITO Evolution

    Dag mede-forumers, Ik heb op dit moment een Aprilia RS4 Schakelbrommer (met mooie MF Sticker op kenteken). Ben op dit moment aan het lessen in Groningen voor de motor, heb al een motor pak gekocht en alles. Maáár er ontbreekt iets.. EEN MOTOR! Nu heb ik heel erg lang nagedacht en...
  17. robinjohnson623

    robinjohnson95

    Hallo mensen van het MOTOR-FORUM! Ik zal mij even voor stellen ik ben Robin Johnson, Heb een Aprilia RS4 en ben er meer als trots op! :) Het forum kwam onder mijn aandacht door de MF sticker die ik op een kenteken had gezien! ik heb er ook 3 besteld (maar nog niet binnen gekregen... :( )...
Terug
Bovenaan Onderaan